Udvarlás Könyveknek Tag

A tagre Annie hívott ki minket (ITT olvashatjátok az ő válaszait), köszönjük szépen! Egy kicsit
késve, de megírtuk. :)

Első fázis - Kezdeti vonzalom: Egy könyv, amit  a borítója miatt vettél meg
Évy: Az első, ami az eszembe jutott Az ötödik hullám volt, aztán miután jobban szétnéztem a könyvespolcomon, rájöttem, hogy erre a kérdésre inkább a Hableányok kíméljenek című könyvvel válaszolok. Egyszer egy kiállításon vettem meg, tipikusan a beleszeretek a borítóba könyv, ami után elolvasom a fülszöveget, de nem nagyon érdekel- féle. Hamarosan újra kéne olvasni. :)
Petus: Nem gyakran vásárolok könyvet borító alapján, mert ugye egy borítóból még nem tudja az ember, hogy jó-e az a könyv. De a Ne érints trilógiának annyira szép borítói vannak *-*. A polcomon akartam tudni őket :).

Második fázis - Első benyomás: Egy könyv, amit a fülszövege miatt vettél meg
Évy: Nemrég volt a nagy nyári Alexandra akció, akkor csaptam le a Véres olimpiára. Ezt a könyvet először egy osztálytársam kezében láttam, szinte rongyosra volt olvasva. A történetről annyit tudok, ami a fülszövegben van, nagyon megfogott, és nagyon érdekel is. De ide akár több könyvet is felsorolhatnék, például a Menedék című könyvet is. Nem elég, hogy disztópia, még érdekes is. Szerintem annak a fülszövegét már vagy százszor elolvastam.
Petus: Leginkább ez alapján szoktam könyvet vásárolni. Ha a fülszöveg megfog, elég valószínű, hogy a polcomon is jelen lesz. Ilyen könyv pl. Mary E. Pearson Az árulás csókja könyv is :). Remélem nem bánom meg, hogy megvettem.

Harmadik fázis - Flört: Egy könyv, ami jól van megírva
Évy: Elsőként Az útvesztő villant be. Nos, igen, eléggé megszerettem a sorozatot, új kedvencekre leltem bennük. Itt elsősorban az első könyvet választanám, az volt a legjobb a három közül. A többi sem volt lemaradva tőle, de számomra ez volt a legjobb, a leginkább kidolgozottabb.
Petus: Na ilyen pl. E. Lockhart A Hazudósok könyve. Annyira szépen van megírva, hogy az hihetetlen, de a vége…………na az igen. Üt de nagyot. És nem is az írás, hanem inkább a történet, ami nagyon szép. Szívszorító, de gyönyörű.

Negyedik fázis - Első randi: Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy azonnal akartad a folytatásokat
Évy: Vámpírakadémia. Miután befejeztem az első könyvet, alig tudtam kivárni, hogy belekezdhessek a másodikba. Az elsőt könyvtárból kölcsönöztem ki, aztán meg már aznap elkezdtem a Dermesztő ölelést. Annyira megszerettem a sorozatot, hogy meg is vettem mind a hat részt.
Petus: Jennifer L. Armentrout Obszidiánjába és Daemonébe annyira beleszerettem, hogy szó szerint számoltam a perceket az Ónixig. Aztán ahogy a kezembe került el sem akartam engedni <3.

Ötödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések: Egy könyv, ami miatt egész éjszaka fennmaradtál
Évy: Először semmi sem jutott az eszembe, csak a Futótűz. Aztán megnéztem moly.hu-n az olvasmánylistámat, és rájöttem, hogy rengeteg könyvet olvastam éjszaka is. Emlékeim szerint ilyen volt a Cseresznyepiros nyár, a Méregtan és A barackfa titka. Nem tudnék választani, de fontos megjegyezni, hogy valószínűleg nem volt akkor iskola, mert most nem tudnék éjszaka is olvasni.
Petus: Főleg nyáron szoktam éjszaka is olvasni, de csakis olyan könyvet, amiért meg is éri fent maradni. Ilyen volt nálam Kelly Oram Szívzűrterápia strébereknek című könyve, amit azóta vagy hatszor elolvastam. És még mindig megunhatatlan. Luv Grayson!! <3

Hatodik fázis - Mindig te jársz a fejemben: Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál
Évy: Erre mindenképpen az Origint tudom mondani. Még angolul olvastam, és akkor még nem volt Opposition. Emlékszem, csak úgy ültem, és elképzelni sem tudtam, hogy most mi van. Naopokig nem tudtam elkezdeni egy másik könyvet, folyamatosan ezen pörgött az agyam.
Petus: Kody Keplinger The DUFF – A pótkerék könyvével jártam így. Lehet azért, mert eléggé tudtam azonosulni a főszereplővel. Néha én is DUFF-nak érzem magam. De ilyenkor elolvasom a könyv végét és rögtön másképp látok mindent.

Hetedik fázis - Testi kontaktus: Egy könyv, ami olyan érzéseket kelt benned, amik tetszenek
Évy: Ide leginkább LOL-könyveket tudnék mondani. Olyan kis cukik, és édesek, és... Oké, befejezem, mielőtt még elkezdeném. :) Ide a Szívzűrterápia strébereknek vagy a Vakrandi a végzettel című könyveket írnám. (A harmadikat tartogatom. :D)
Petus:  Marni Bates Menő-riadó Kambodzsában könyve kellemes érzéseket keltett bennem. De nem az a szimpla elégedettség, hogy happyend lett, hanem egy olyan bátorító, hogy semmi sem lehetetlen. 

Nyolcadik fázis - Találkozás a szülőkkel: Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak és a családodnak
Évy: Rocksztárt kaptam karácsonyra. Az egyik legkedvencebb LOL-könyvem, és egyszerűen imádom! Annie-t és én beszéltem rá, hogy olvassa el a könyvet, és annyira örülök neki, hogy elnyerte a tetszését, még akkor is, ha nem az ő stílusa! :) Most majd a többire is rábeszélem!
Petus: Hát most nem egy bizonyos könyvet, hanem egy szerzőt mondanék. Mégpedig Rick Riordant. Tőle bárki bármit olvashat, biztosíthatom, hogy tetszeni fog neki ;). Nem tudom miért, de én imádom
a könyveit :).

Kilencedik fázis - Gondolkodás a jövőn: Egy könyv, vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra el szeretnél olvasni legalább egyszer
Évy: A napokban gondoltam rá, hogy a Tökéletes kémia könyvet újra kéne olvasnom. A Harry Pottert meg még nyáron akartam, de sajnos nem jött össze, szóval majd még megpróbálom valamikor, de vannak nálam kölcsönkönyvek, szóval nagyon jó kérdés, hogy mikor jutok el odáig.
Petus: Luxen sorozat nálam a best. Már többször olvastam a könyveket, és még fogom is. Bár legtöbbször az első részt olvastam. Ha jó kedvem van, akkor ettől még jobb lesz, ha rossz kedvem van feldob. Daemon Black-et nem lehet nem szeretni :).

Tizedik fázis - Oszd meg a szeretetet: Kinek küldöd tovább a taget?
Zeynának szeretnénk elküldeni :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Közös olvasás: Sarina Bowen: Bittersweet - Keserédes (True North 1.)