Vivien Holloway: Vérvörös horizont


Kiadó: Főnixkönyvműhely
Oldalszám: 96 oldal
Ár: 1480.-
ISBN: 9786155632082
Moly

Fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Ez a füzet egy kis meglepetés azok számára, akik szerették a Végtelen horizontot, és két novellát tartalmaz a regény világából.

Az első a Végtelen horizont előzménytörténetét leíró Táguló horizont, melyben kiderül, hogyan találkozott Becky először Nick Mattockkal, és hogy mi is történt azon a bizonyos szerencsétlen kártyapartin. Ezzel a történettel a szemfüles olvasók már találkozhattak a Pokoli teremtmények, ördögi szerkezetek című antológiában.

A második egy teljesen új novella, és időben a Végtelen horizont után játszódik.
A Vérvörös horizont a könyv egyik igencsak megosztó mellékszereplőjét, Junipert hozza előtérbe, akinek sikerült életben maradnia, miután Duke és Nick kiszabadították Becky-t a Tartaroszról.
léghajó

„– Azokat a gyáva férgeket, akik nem jelentkeznek három percen belül a vezérlőteremben, megkeresem, és személyesen lövöm agyon – szóltam bele rekedten a mikrofonba, különösebb ceremónia nélkül. – A hajó új kapitánya beszélt.”

Vélemény:
Voltam oly szerencsés, hogy megnyertem ezt a könyvet a Főnixkönyvműhely játékán, ezért amint ideért el is kezdtem. Imádtam mindkét novellát. Mindkettővel most találkoztam először, örülök így egyben kiadták őket.

Az első novella 3 évvel a Végtelen horizont előtt játszódik. Leírja Nick és Becky találkozását, és hogy az a bizonyos alku hogyan köttetett meg.
Ennek egy része már ismerős volt a Végtelen horizontból, mert tömören ott is le van írva. Ettől függetlenül nagyon jó volt kibővítve elolvasni. Minden részletet megtudtam, ami érdekelt. Nick igazi úriemberként viselkedett a maga fura módján. Kisegítette az akkor még fiatal és kiszolgáltatott Beckyt, hazakísérte, és még tartozása törlesztésére is adott időt. Mondható akár kedvesnek is a viselkedése. Aztán később kimutatta a foga fehérjét, de az már egy másik könyv.

felújítás
A második novella a Végtelen horizont után játszódik. A történetet Juniper szemszögéből ismerhetjük meg.
A nagy harc után a hajók legénysége teljesen szétszéledt vagy meghalt, a túlélők is küzdöttek az életükért. Juniper pedig azon fáradozik, hogy a legénység maradékát összeszedje és újra összekovácsolja őket. Sikerül is neki pár embert a régiek közül összeszednie összeszednie, de ennyivel még nem megy sokra. Ráadásul a hozzáállása sem a legjobb. Mindenkit vagy megfenyeget vagy lelő vagy megfenyegeti, hogy lelövi, ha nem engedelmeskedik neki. Ezzel akar tiszteletet kivívni magának? Hát nem fog.........viszont ha a félelem és tisztelet nála szinonimák, akkor elérte a célját. Pedig ő nem is akar kapitány lenni, mégis ezt csinálja. Mondjuk őt mindig is utáltam, nagyon ellenszenves karakter volt számomra a Végtelen horizontban is, és a véleményem most sem változott meg.

Ettől függetlenül nagyon örülök, hogy megtudtam, mi történt vele/velük. Szívesen olvastam volna Nickről meg Beckyről még, de szerintem hiába reménykedek egy második kötetben. Nagyon kár, hogy ez nem sorozat. :/
De tényleg csak gratulálni tudok. Mind a Végtelen horizont, mind Winie történetei a kedvenceim közé tartozik, és szerintem ez változatlan marad egy ideig. Aki olvasta a Végtelen horizontot annak kötelező olvasmány. ;)

Megtetszett? Rendeld meg!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Közös olvasás: Sarina Bowen: Bittersweet - Keserédes (True North 1.)