Első blogszülinapos nyereményjáték - NYERTESEK :)

Sziasztok!

A blogszületésnapos nyereményjátékunk a napokban lejárt, azonban csak most jutottam el a sorsolásig. Azt is észrevettem, hogy a Rafflecopter nem igazán úgy zárt és nyitott, ahogy én leírtam, ezért utólag is bocsánat. Valamiért nekem semmit sem enged átállítani az időpontoknál, nem tudom, miért.

Először most a helyes megfejtéseket olvashatjátok. A kérdéseket ITT érhetitek el, a verseny "kiírásánál."

1. Vivien Holloway: Mesterkulcs

2. Vavyan Fable: Szennyből az angyal

3. Federica Bosco: Szerelmem egy angyal

4. Mardekár, Hollóhát, fenyőfa

5. Kettő

6. Petus

7. Rick Riordan: Athéné jele - Évi

8. Mary E. Pearson: Az árulás csókja - Petus

9. Kerstin Gier: Silber - Az álmok első könyve - Évi

10. Marni Bates: Itt a vége, lúzer véle - Petus

És most az jöjjön, amit mindenki várt. A nyertesek. A csomagokat sorrendben sorsolom, vagyis az első nyertes kapja az első csomagot, a második a másodikat. A nyerteseknek én írok majd egy e-mailt, amire válaszolniuk kell 4 napon belül. Ha ezt nem teszik meg, új nyertest sorsolok.

Az első csomag, vagyis a három darabos könyvjelzőpakk nyertese: Kovács Dóra

A második nyertes szintén könyvjelzőkkel fog gazdagodni: Sümegi Klaudia

A bűvös város című könyv új tulajdonosa: Csokán Ágnes

És az utolsó nyertes, akié a Kivédhetetlen szerelem című könyv lesz: Réta

Aki pedig most nem nyert, az ne csüggedjen, hiszen lesz még játéklehetőség, ahol bármikor nyerhet! :) A nyerteseknek gratulálunk, és ne feledjétek: 4 napon belül várjuk a válaszotokat a címetekkel, hogy küldhessük a nyereményt! :)


a Rafflecopter giveaway

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Közös olvasás: Sarina Bowen: Bittersweet - Keserédes (True North 1.)