TOP10 kedvenc idézet :)


Sziasztok! :) Ezen a héten egy olyan történetből hoztunk idézeteket, ami elfogadásra és kitartásra tanít, ráadásul mindezt egy szívmelengető szerelmi történet keretei közt teszi. Rácz-Stefán Tibor Túl szép című regénye egy kihagyhatatlan hazai kincs, amit bátran ajánlunk figyelmetekbe. :)





Rácz-Stefán Tibor: Túl szép

#1
“Nem tudom levenni róla a szemem. Egyszerűen túl szép ahhoz, hogy másfelé nézzek. Rettentő magabiztosan suhan, mintha mindenki felett állna. Hosszú ujjaival megsimítja fekete haját, ahogy a termet pásztázza kék szeméből árad az arrogancia, a fehér pólója mutatósan feszül izmos mellkasán. Igazi félisten, aki nem tud úgy belépni egy terembe, hogy ne rá figyeljen mindenki. Nekem azonban csak egy másodpercig szabad, és különben is, totál zavarba jöttem. Rögtön lesütöm a szemem.”


#2
“Lehet kívánni, szeretni valakit előnytelen külsővel csak azért, mert szerinte értékes belsőt takar?”


#3
“Hiába ismerem meg mások sikertörténetét, attól még az én életem nem válik tündérmesévé.”


#4
“– Álmodj rólam! – tátogja, és olyan pimaszul vigyorog, mintha biztos lenne abban, hogy másról nem is tudnék. Nem járt messze az igazságtól.”


#5
“Bírni fogom, mert bírnom kell.”


#6
“– Basszus, ez a hely tényleg meleg – üvölti a fülembe Botond, aztán egy pillanatra azt hiszem, hogy megáll benne az élet, egy pasi ugyanis rácsap a fenekére, és lazán megkérdezi.
– Elkísérsz a mosdóba?
Már tényleg megijedek, hogy Botond balhét csap, erre hangosan felröhög:
– Na, ugye, megmondtam, hogy bejövök majd nekik!”


#7
“Talán lehettem volna az az egy, aki mindent visz, de ez elvitt volna engem is.”


#8
“– Te vagy az első fiú, akit kedvelek. Fogalmad sincs, milyen sokat jelentesz nekem. Nem érdekel a csomagolásod. Te érdekelsz. Az enyém vagy. Hozzám tartozol!”


#9
“Hülye leszek könyörögni egy olyan világnak a bocsánatáért, ami keményen elbánt velem.”


#10
“Csak heti harminc órát töltünk összezárva, az nem a világ vége, ahogy az sem, hogy tudom, mennyire más a szeme kékje nappal vagy a lámpák fénye alatt. Az ilyen apró részleteket úgyis mindenki észreveszi, miért pont én lennék a kivétel?”


+1 :)
“Mese nincs, élet van.”

Megtetszett? Az alábbi linken meg is rendelheted! :)
Rácz-Stefán Tibor: Túl szép

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)