Közös olvasás: Sarina Bowen: Bittersweet - Keserédes (True North 1.)

Griffin Shepley éli (mondhatni) nyugodt farmer életét, igyekszik kézben tartani mindent. Egyáltalán nem hiányzik neki, hogy valaki felforgassa az életét. Ahogy Audrey is csak arra vágyik, hogy (végre) megfeleljen a főnökeinek és elérje a nagy álmát. Ám a nagy találkozás mégis megesik, amit egyikőjük sem felejt el egyhamar.

Fülszöveg:
A ​farmerek energiája tartja mozgásban a földet.

Griffin Shipley cseppet sem számított arra, hogy egy vermonti földút szélén, egy árokban fog összefutni egykori egy (vagy a pontosság kedvéért két-)éjszakás kalandjával. Öt évvel ezelőtt azonban mintha egy másik élete lett volna…

Griff huszonhét évesen, nem igazán önszántából került a családi farm élére. Még hatalmas válla is nehezen bírja a terhet: neki kell támogatnia anyját, három testvérét és hangyás nagyapját is. Nincs ideje a lányszövetség egykori tagjára, aki fél áron akarja felvásárolni a termésüket.

Vermont sosem szerepelt Audrey Kidder utazási tervei között. Ahogy Griff Shipley sem. De muszáj kapnia egy második esélyt az őt foglalkoztató étteremlánctól. Na, jó, egy ötödik esélyt. És egyetlen beképzelt, szexi, szakállas farmer sem állhat az útjába.

Ellenfelei egymásnak. Egészen más dolgokat várnak az élettől. Nagy kár, hogy a kettejük közt levő érzéki feszültség olyan pikáns, mint Audrey szupertitkos barbecue szósz receptje, sőt…

Figyelem! A szöveg pikáns jeleneteket, ínyencségeket és egy gőzölgő, kültéri zuhanyt tartalmaz, valamint bebizonyítja, hogy a farmerek nem röstellik bepiszkolni magukat.

Eredeti cím: Bittersweet / Fordító: Rácz Kata / Sorozat: True North / Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó / Oldalszám: 360 oldal / Moly, Goodreads

Véleményem:

"– Folytathatom? Még sosem vágtam le a tarját egy disznóról. Ez majd jó lesz megsütni, aztán ott van a szűzpecsenye…
Gyere hozzám feleségül, vetette fel az agyam, miközben vérrel borított kezét és ragyogó mosolyát bámultam."

Esküszöm vonzott ez a könyv. Szinte kérlelt, hogy olvassam el. Be is adtam a derekam és egyáltalán nem bántam meg.

A történet igazából egyszerű: egy második esélyt kapó szerelemről szól a könyv, nagy szerencsénkre váltott szemszögben. Megismerkedhetünk Griffinnel, a morcos farmerral, valamint Audrey-val, akinek minden vágya, hogy saját éttermet nyithasson. Elég érdekes párost alkotnak, és szerintem még finoman fogalmaztam. És mégis (valószínűleg) pont ettől annyira jó ez a könyv.
Hátránya az ilyen típusú sztoriknak, hogy mind egy kaptafára megy. Mindig ugyanabban a sorrendben történnek a dolgok. Itt viszont sikerült az írónőnek egy kis újdonságot belevinnie, aminek kifejezetten örültem, nagy pirospont jár ezért. A második pirospont a farmi élet bemutatásáért jár. Kimondottan örülök, hogy ennyire részletesen bemutatta az ottani életet. Mivel vidéken élek kertes házban, nagy hasznát veszem a könyvben leírtaknak. :D A harmadik pirospont pedig igazából nem konkrétan a történetnek, hanem Audreynak jár. Még pedig a sok fantasztikus recept miatt. Amúgy is imádok főzni, és szeretek új recepteket kipróbálni, ehhez pedig Audrey nagyon jó ötleteket adott. Szerintem ki is fogom próbálni őket. Ezek a legfőbb indokaim a könyv elolvasása mellett. :D


Még egy indok a fentiek mellé: a szereplők. Egy-két ember kivételével mindenkit megszerettem (még Audrey anyukáját is). Griffin igazi példakép lehetne sok fiú számára. Okos, helyes, vicces, stb. stb. sorolhatnám egy ideig a jó tulajdonságait. DE! Ami miatt maximálisan kivívta a tiszteletemet az az, hogy feláldozta a saját álmait a családja, a szerettei miatt. Nem azt mondom, hogy minden fiú csinálja ezt, de ez egy nagyon komoly döntés volt Griffin részéről, és nagyon becsülendő, hogy ezt megtette. Emiatt (és sok más miatt) szerettem meg nagyon őt. Audrey-val kapcsolatban voltak kétségeim az elején, de hamar el is múltak szerencsére. Azt hittem egy kényes városi lánykával lesz dolgom, de erre hamar rácáfolt. Egy kimondottan talpraesett és céltudatos embert ismerhettem meg Audrey személyében. Tekintve a múltját, a kapcsolatát a családjával nehéz lehetett neki, de örülök, hogy ettől független ilyen jó ember lett belőle. Szóval ő is mindenképpen rokonszenves karakter. Ahogy Griffin összes családtagja is az.

Összességében nekem nagyon tetszett a könyv, fantasztikus nyitó kötete egy (valószínűleg) fantasztikus sorozatnak. Nagy kedvencet avattam, és abszolút kívánságlistás (ahogy tudom be is szerzem). Alig várom már, hogy a sorozat további köteteit is olvashassam! :)

"Különleges hatást tett rám, amikor megláttam Audrey Kiddert a konyhánkban. Látványa a tűzhely mellett olyan volt, mintha ízelítőt kaptam volna egy párhuzamos univerzumból, amelyikben volt időm egy nőre."

Csillagozás:

Sorozat további részei:
2. Steadfast
3. Keepsake
4. Bountiful
5. Speakeasy
6. Fireworks
7. Heartland

Ha megtetszett az alábbi linkeken megrendelheted :)
Könyvmolyképző Kiadó, Alexandra, Líra, Libri Kiadó


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)