Netflix BookTag

Sziasztok! :)

Elég régen volt már BookTag bejegyzés az oldalon, de nem rég láttam Könyvjelző blog oldalán egy Netflix témájú BookTaget, ami megtetszett, így gondoltam kitöltöm én. Kihívni valószínű én sem fogok senkit, akinek van kedve vigye nyugodtan . :)



Legutóbb nézett: Az utolsó könyv, amit befejeztél
Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem. Ez igazából újraolvasás volt, mivel a 2. és a 3. rész még ott áll olvasatlanul a polcomon. De másodjára is pont annyira tetszett, mint mikor először olvastam. Gavriel még mindig magával ragadó személyiség, Ismae pedig még mindig egy igazán figyelemre méltó női főszereplő. :)


Tuti választás: Olyan könyv, amit egy korábban olvasott könyved alapján ajánlottak neked
Kirsty Moseley: The Boy Who Sneaks in my Bedroom Window - Álmaim őrzője. Itt nem kimondottan egy könyv miatt javasolta a barátnőm a könyv elolvasását, hanem látta, hogy sok ilyen típusút olvasok, így inkább ez volt az oka. Meg ismer annyira, hogy tudta, ez tetszeni fog nekem. :) (És igaza is lett. :D)


Legutóbb hozzáadott: Az utolsó könyv, amit vettél
F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby (poket zsebkönyv). Tavaly decemberbe megfogadtam magamnak, hogy a szülinapom után nem veszek több könyvet, de nem bírtam ki és elmentem a Somogyi könyvtárhoz venni Poket zsebkönyvet. :D (Azóta is szereztem be könyveket, de azokat cseréltem és nem vettem. :) )


Népszerű a Netflix-en: Könyvek, amiket mindenki ismer (2 olyan, amit olvastál és 2, amit még nem vagy nem is érdekel)
Amit már olvastam:
Mariana Zapata: The Wall of Winnipeg and Me - Szívvel a falnak. Ennél a könyvnél igazából a fülszövegre támaszkodtam, és hála istennek szerencsém lett, mert nagyon tetszett a könyv.
Holly Black: The Wicked King - A gonosz király. Ennél viszont nagyon kérdéses volt, hogy elolvasom-e, mert az első rész nagyon kiverte nálam a biztosítékot. Végülis elolvastam, és azt mondhatom, hogy nem bántam meg.
Még nem olvastam, de szeretném:
Andrzej Sapkowski: Vaják sorozat. A Netflixes sorozat nagyon tetszett, ezért mindenképpen szeretnék megpróbálkozni a könyvekkel is. :)
J. K. Rowling: Harry Potter sorozat. Ne kövezzetek meg légyszi, de még nem olvastam a sorozatot. A filmeket láttam és tetszettek, ezért szeretném a könyveket is elolvasni. (Meg mindenhol azt olvasom, hogy a könyvek jobbak, mint a filmek, úgyhogy ez is egy indok.)


Komédia: Egy vicces könyv
Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Replacement – A randiguru szárnysegéde. Hát nem sok olyan könyvet tudnék mondani, amin annyit nevettem, mint ezen. Alapjáraton nagyon várós könyv volt (az első részt is imádtam), de minden várakozásomat felülmúlta. :D


Dráma: Egy dráma király/királynő szereplő
Joss Stirling: Summer - Hal. Kevés annyira ellenszenves karakterrel találkoztam eddig, mint ő. Az oké, hogy a végére megjavult meg minden, de ez elején nagyon idegesítő volt. Sokkal jobban felfújt mindent, mint kellett volna.


Animált: Egy rajzolt könyvborító
Sarah J. Maas: The Court of Wings and Ruin - Szárnyak és pusztulás udvara. Imádom az egész sorozat borítóit, és igaz, hogy arc nem látszódik a borítón, de én így képzelem el Feyre-t. Kíváncsi lennék kit választanának egy esetleg megfilmesítéshez, hogy őt eljátsza. :D (Kedvenc fanartom róluk! :D)


Újranézés: Olyan könyv vagy sorozat, amit újra akarsz olvasni
Sarah J. Maas: Üvegtrón sorozat. Az utolsó két részt még nem olvastam, de hogy teljesebb legyen az élmény előtte újra szeretném olvasni a sorozat előző részeit is. :)


Dokumentumfilm: Ismeretközlő irodalom, nem fikció, amit mindenkinek ajánlanál
Aziz Ansari: Modern románc. Őszintén szólva eléggé meglepett ez a könyv, mert én egy sima regényre számítottam. Aztán kiderült, hogy ez nem az. Ez egy ismeretterjesztő könyv a mai, modern udvarlási szokásokról, társkeresési módszerekről. Nekem nagyon tetszett, úgy hogy szívesen ajánlom bárkinek. :D


Akció és kaland: Egy akció dús könyv
Sarah J. Maas: The Court of Wings and Ruin - Szárnyak és pusztulás udvara. Egy nagyszerű sorozat méltó lezárása volt ez. Az ember csak kapkodta a fejét a történések miatt, hol örömében hol bánatában sírt. Szavakkal leírhatatlan élmény. :')


Új megjelenés: Egy éppen megjelent vagy hamarosan érkező könyv, amit már alig vársz, hogy olvasd
Jennifer L. Armentrout: Till Death - Mindhalálig. Már majdnem az összes magyarul megjelent könyvét olvastam az írónőnek és mind nagyon tetszett. Kíváncsi vagyok ebben a műfajban (Kristály pöttyös - női pszichothriller) mit alkotott. :)


Könyvjelző blog bejegyzését IDE KATTINTVA tekinthetitek meg. :)
Az eredeti bejegyzés pedig IDE KATTINTVA tekinthető meg. :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)