TOP10 kedvenc idézet :)

Sziasztok! :)

Egy újabb "TOP10 kedvenc idézet" bejegyzéssel szeretnék kedveskedni a fantasztikus olvasóimnak. Ezúttal az "áldozat" Rachel Van Dyken tavaly megjelent könyve, A randiguru szárnysegéde, ami a Szárnysegéd Bt. sorozat következő része.
Aki olvasta az első részt megismerkedhetett Ian és Blake történetével. Ám a háttérben is mozgolódni látszott valami Lex és Gaby között. Na ez a könyv róluk szól.
Akinek tetszett az első rész, annak mindenképpen ajánlom ezt a kötetet is. Viszont akit nem győzött meg Ian és Blake, annak hoztam egy kis kedvcsinálót Lexék történetéből, hátha mégis úgy dönt, hogy egy próbát megér. :D


Rachel Van Dyken: A randiguru szárnysegéde (Szárnysegéd Bt. 2.)

Előfordulhatnak 18+-os idézetek, ezért már ide előre kiteszem a jelzést. :D
#1
"Lex a harmadik agresszív kopogásomra nyitott ajtót. Fekete melegítőnadrág simult lazán a csípőjére, és koptatott póló volt rajta a Seattle Mariners emblémájával. A fekete keretes szemüveg olyan vonzóvá tette a tekintetét, hogy az már illegális volt.
– Napsugaram – üdvözölt széles vigyorral, és keresztbe fonta izmos karját.
– Faszkalap – mosolyogtam vissza negédesen. – Új a szemüveged? Mintha vastagabb lenne a lencséje.
– Csak hogy jobban lássalak – hajolt előre résnyire szűkült szemekkel. – Megvannak – nyúlt az egyik mellem felé. Akkorát csaptam a kezére, hogy bizsergett utána a tenyerem. – Az új férfi klienseid fogadásának nem ez a legjobb módja – rázogatta a kezét, aztán az ajtót tárva-nyitva hagyva elindult a nappali felé. Hírből sem ismeri a jó modort."

#2
"Letettem a könyvet meg a szövegkiemelőket a dohányzóasztalra, és felálltam. Ekkor csengettek. Tudtam, hogy a lakótársam, Serena nem fogja kinyitni. Mint ahogy szépen megfeledkezik arról is, hogy mikor kéne neki kivinnie a szemetet, és mikor kell lakbért fizetnie.
– Nyitom! – kiáltottam, és már fel is téptem az ajtót.
– Mit, a combjaidat? – dugta be a fejét Lex.
– Pöcs – hunyorogtam rá.
– Az bizony jókora – bólintott. – És ha esetleg szeretnéd feljegyezni az erősségeimet, akkor jelzem, hogy a nyelvemmel is tudok olyan trükköt, ami…
– Miért jöttél, Lex?
Turbó fokozatra kapcsolt egy nyugtalanságom, ahogy nagydarab testével átlépte a küszöböt, és felemelt egy kis barna zacskót meg egy Starbucks-kávét.
– Francba! – dobbantottam a lábammal. – Mit műveltél, Lex? De most komolyan! Kinyírtad lant? Azért hoztál ajándékot? Vagy hashajtót raktál a fánkba? A kávémba? Mindkettőbe? – mordultam fel."

#3
"Gaby: Azt álmodtam éjjel, hogy megfulladtál egy lány nyelvétől.
Seggfej Lex: Nem is rossz halál.
Gaby: Kiderült, hogy lány pasi.
Seggfej Lex: A csöcs az csöcs.
Gaby: Ezt fogom a sírkövedre vésetni."

#4
"Gaby rácsapott a melkasomra, én pedig odarohantam az ágyamhoz, és bedugtam a melltartóját a párnám alá.
– Ez most komoly? – sziszegte.
– Miért? Már nincs tejfogam, amit betehetnék a párnám alá, és az a hír járja, hogy a Fucktündér csak keveseket választ ki."

#5
"– Lex! – kopogott be hozzám Gaby olyan erővel, hogy meglepett, hogy egyben maradt az ajtóm.
Forgattam a szememet a monitor előtt, aztán a lehető leglassabban felálltam, odamentem az ajtóhoz, és óvatosan kinyitottam két centire, hátha fegyver van nála.
– Igen? – kukucskáltam ki a résen.
Befurakodott a szobába.
– Persze, gyere csak be – tártam szét a karomat. – Mivel szolgálhatok? Tea? Arzén? Szex? Mindhárom?
Gaby lehúzta a bőrdzsekije cipzárját, és megmutatta kivágott, ujjatlan fehér topját.
– Ez nem túl ribancos Steve-nek?
Pislogtam. Aztán megint pislogtam, csak lassabban. Mindig is tudtam, hogy van melle. De mi a fenéért most mutatja meg?
– Gaby, ezt most barátilag kérdezed? Mert szerintem rossz szobába tévedtél be.
– Légyszi… – biggyesztette le az ajkát. – Csak mondj egy igent vagy egy nemet!
– Elmondom még egyszer – ballagtam oda hozzá, és neki nyomtam a hátát a legközelebbi falnak. – Ian-től kérdezz ilyen szarokat. Ő most lényegében ivartalan így, hogy Blake-kel van. Ha engem kérdezel hát én nem leszek fair."



#6
"– Úgy nézel ki, mintha… – hunyorgott Ian. – Megint találkozgatsz azzal a sráccal, igaz? Aki ellopta a kincsedet!
– Gaby nem egy kalóz – jegyeztem meg, mire az említett rácsapott Ian mellére.
– A kincsemet?
– Bekukkantott a ládikádba – kacagtam.
– Kösz a magyarázatot, Lex! – vetett rám lesújtó pillantást Gaby, majd Ian felé fordult. – Téged meg mit érdekel? Nő vagyok. Megvannak a szükségleteim!
– Jaj, basszus, ne már! – emelte fel a hangját Ian. – A szükségleteidet… ki tudod elégíteni másképpen is.
– Hogyan? – érdeklődtem.
Imádom a Mérges Iant. Többnyire semmi értelme annak, amit ilyenkor csinál, és oltári vicces nézni.
– Vannak bizonyos… – Nyelt egyet, és rám nézett. – Nem fogok ideülni, és szexjátékokról mesélni.
– Ó, szóval azt akarod, hogy szexjátékokat használjak? Erről szól a beszélgetés? – fonta karba a kezét Gaby.
– NEM! – mordult fel Ian. – Csak… – Rám nézett segélykérően. – Semmi pasizás, semmi játék, semmi szex. Nem katolikus vagy? Tényleg túl kevés apáca van a világban, Gaby.
– Majd akkor leszek apáca, amikor Lex pap.
– Áldd meg, atyám… – Felálltam, és Ian felé nyújtottam a kezemet.
– Nem vagy vicces – sziszegte összeszorított fogakkal Ian.
– Annyira… apukás vagy! – bukott ki Gabyból.
– Elég volt! – állt el Ian lélegzete. – Mars a szobádba!"

#7
"– Uram, én kedvelem a lányát, de…
– Marie mesélte. – Intett, hogy hajoljak közelebb. – Azt hiszem, nem kell megöljelek. Ian majd elvégzi helyettem a munkát. Így az én kezem tiszta marad.
– Vásárra vinné a fogadott fia bőrét?
– Ő jobban bírná a börtönt, mint én.
– Helyesebb, úgyhogy tönkretennék. Ön pedig idős és szenilis – szóltam be önelégült félmosollyal. Gaby apukája kuncogva legyintett. Megtörtem a feszültséget. – Szerintem max. két napig bírná.
– A srác huszonnégy óráig sem húzná.
– Mi lenne, ha csak beküldenénk Iant, és fogadnánk a túlélésére?"

#8
"– Lex! Kérlek, mondd, hogy nem leselkedtél az ablakon.
– Oké. – Annyira helyes volt! Imádtam, ahogy a mosolya egészen a szeméig húzódott, és utáltam, hogy annyi időt pazaroltunk a veszekedésre, és hogy csak most veszem észre, milyen, amikor felderül az arca.
– Nem leselkedtem az ablakon. Megkönnyebbülten felsóhajtottam. – A hátsó konyhán keresztül leselkedtem."

#9
"– Csak ne nyírjátok ki egymást! – nézett ránk könyörgő arccal.
És pillanatokon belül eltűnt.
Amikor megfordultam, Gaby kést tartott a kezében, és ördögi mosoly volt az arcán.
– Jaj, bakker – motyogtam. – Ide több alkohol kell."

#10
"Totálisan tiltott gyümölcs volt, ami azt jelentette, hogy abban a pillanatban, amikor négy évvel korábban otthagytam, megsemmisült a szememben. Értsd, úgy néztem rá, mintha adrogün lenne, nemtelen, egy pocsék ronda srác, az öcsém, egy kecske.
A férfi-női barátságról pedig annyit, hogy persze, működik… soha. Szóval marad a kecske-dolog."

#+1
"– Tetszel nekem. Nagyon. És ha Ian nem bírja ezt elviselni, akkor csessze meg! Én csak… – Vállat vontam. – Most totál hülyét csinálok magamból. De nem vagyok hajlandó még egy percet úgy eltölteni, hogy hetesnek tartod magad, vagy akár tízesnek, miközben tizenötös vagy, baszki. Valahányszor rám nézel, olyan, mintha napfelkeltét látnék a hegyekben: a sugarak bejárnak mindent, szóval, ha valaki sötétben akar maradni, nem teheti sokáig a közeledben."

Hát ez most elég hosszúra sikeredett, de remélem célt érek vele és Ti is kedvet kaptok a könyv elolvasására (vagy akár mindkét kötet elolvasására)! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)