Alessandra Torre: Black Lies - Sötét hazugságok

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Létezhet szerelem, ha minden csak hazugság?

Brant: 
Huszadik születésnapján már milliárdokat érő cég tulajdonosa. Három éve vagyunk együtt. Négyszer kérte meg a kezem. Négyszer kosaraztam ki.

Lee: 
Füvet nyír, ha éppen nem háziasszonyokat döntöget. Nemcsak a keze és a szája ügyes, hanem a szerszáma is. Majdnem két éve futok utána. Azt nem tudom, hogy vajon tud-e róla, hogy ez így van.

Két férfit szeretek. Két férfival szeretkezem.

Csak tessék, ítélj el! Fogalmad sincs, hogy mivel jár a szerelmem.

Ha azt hiszed, hogy már hallottál ilyen történetet, akkor tévedsz.




"Ha azt hiszed, hogy már hallottál ilyen történetet, akkor tévedsz."

Azt a csavaros mindenségit neki. Ebben a mondatban nem tévedett a fülszöveg. Hát mindenre számítottam, de erre biztosan nem. Nagyon jó volt, és egy eredeti ötlettel találkoztam, mert én ilyet még nem olvastam.

A könyv egy rövid visszaemlékezéssel indít, aztán folyamatosan számol visszafelé, bemutatja azt a három évet, amely megváltoztatta az életét. Megismerkedünk Layana szüleivel, életével. Ahogy betöltötte a 25-öt "szabaddá" vált, vagyis már nem függ többé a szüleitől, élheti saját életét. Aztán amikor olyan 30 éves lehet egy gála esten találkozik a legnagyobb milliárdossal, Brant Sharppal, és rögtön izzik köztük a levegő.  Ezek után a szerelmi szál elég gyorsan kibontakozott, aminek igazából örültem. Aztán teltek-múltak a hetek-hónapok, és egyre közelebb kerültek egymáshoz. Brant nagynénje, Jillian pedig megpróbálja őket elválasztani egymástól, mondván, hogy mind a ketten sérülni fognak, ha kiderül az igazság. Hát nem jár túl sok sikerrel. Aztán Layana rájön Brant titkára és minden megváltozik.

Körülbelül 2 évvel a Branttel való találkozása után Layana találkozott Lee-vel, és azonnal érzi, hogy ő más, egy teljesen új élményt nyújthat. Meg is tapasztalja ezt az új élményt, összejár Lee-vel Brant háta mögött. Viszont Layanának konkurenciája akad, akitől bármi áron megszabadulna, és meg is szabadul. De végül, amikor kiderülnek a Sötét hazugságok, és Layana élete a feje tetejére áll.

A könyv kétharmad részében úgy szidtam Layanát, mintha muszáj volna. Itt volt az életében két remek férfi, két merőben eltérő személyiséggel. Az egyik Brant, aki gazdag, jóképű, rendkívül okos, de kicsit hűvös a természete, másik pedig Lee, aki Branttel szemben vad, kiszámíthatatlan, viszont van belül egy gyengédebb énje is, aki néha támogatásra szorul. Amikor Branttel összejött a lány, mindent megkapott tőle. Ezért nem tudtam elképzelni, hogy egy ilyen férfi mellett, mint Brant mire lehet még szüksége, mit nem kap meg tőle. Aztán kiderült, hogy Lee igazából - ahogy a könyv fogalmaz - csak egy dugópajtás Layana számára. Itt mondtam, hogy ez a lány sem Leet, sem Brantet nem érdemli meg.
Aztán a harmadik részben kiderült a sötét hazugság, és Layana minden tette értelmet nyert. Hogy miért utasította vissza négyszer, hogy miért kezdett ki Lee-vel, minden, és hirtelen már nem is utáltam annyira. Sőt, megértettem, hogy miért tette azt, amit. Nem volt más választása. És végül szerencsére minden megoldódott, és boldog végkifejletet kaptunk.

Esküszöm ilyet még nem olvastam. Tuti, hogy még párszor el fogom olvasni. Az elején alig értettem a dolgokat, de a végére elért a fehér fény, és megvilágosodtam. Aki szerette az Ulpius-ház könyveit, és aki szereti az erotikusabb regényeket, annak kötelező olvasmány. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)