Első blogszülinap - Nyereményjáték, köszönet, ünneplés :)

Sziasztok! : )

Mint a címből is láthatjátok, most ünnepeljük a blogunk első születésnapját!


Számunkra ez egy hatalmas mérföldkő, ami nem csak nekünk, hanem Nektek is köszönhető. Igen, ez az a klisé, amikor mindenki elmondja, hogy „sosem gondoltam volna, hogy ez meg az össze fog jönni.” Igen, ez a klisé helye, mert mindnek, ennek is van alapja. Nekem például egyszer sem jutott volna az eszembe, hogy az első blogszülinap előtt több mint 20.000 megtekintés lesz összesen a blogon, és elérjük a századik bejegyzést, vagy éppen, hogy már a filmek felé is lassan nyitunk.

Ez tényleg az a szokásos szöveg, amit mindenki mondogat. Hatalmas köszönet Nektek, amiért rendszeresen olvastok minket! Reméljük, ugyanezt mondhatjuk el jövőre is.

De most jöjjön az, amiért mindenki rákattintott a bejegyzésre. A nyereményjáték. (Hipp-hipp hurrá!)

A következő leírásokat érdemes végigolvasni, hiszen fontos információkat tartalmaznak!
Először is, néhány dolgot a nyereményjátékról:

1. A játékhoz a Rafflecopter-dobozt használjuk, ott is fogunk sorsolni, az időt a doboznál látni fogjátok, de ettől függetlenül még egyszer kiírom.

2. Ha bárkinek bármi problémája, baja lenne a doboz kitöltésével kapcsolatban, nyugodtan írhat nekünk. Azonban nem hinném, hogy lesz ilyen, mivel a doboz használata inkább nekem bonyolult. Nektek egyszerűen be kell jelentkeznetek, lehetőség van e-maillel, Facebookkal is, talán még mással is, azt nem tudom. A bejelentkezés után pedig csak a kérdésekre kell válaszolni.

3. Tíz darab kötelezően megválaszolandó kérdés lesz. Ezek közül szerintem egyik sem nehéz, mindre megtaláljátok a választ a blogon.

4. Lesznek nem kötelező kérdések is. Ezeknek a lényege az, hogy "plusz esélyeket" szerezzetek. Ha nem csináljátok meg, ugyanúgy nyerhettek, mint bárki más. Ha megcsináljátok, akkor csak az esélyeiteket növelitek.

5. A játék 14-én délben kezdődik (technikai okok: a doboz valamiért nem enged időpontot váltani, így marad a dél) és 25-én fejeződik be, szintén délben! A doboz automatikusan "nyitja" és "zárja"magát.

5. És az utolsó, majdnem a legfontosabb: csak Magyarország területére tudunk postázni! 

Most pedig a nyereményekről:

Négy csomagot nyerhettek meg, így értelemszerűen négy darab győztes lesz. A nyereményeket most külön be fogom mutatni.

Az első és a második csomagok könyvjelzőket tartalmaznak. Ezeket ugyanazon a képen láthatjátok, azonban két csomagnak számít. A két pakkot a dobozban külön jelöltem. Ha a képek elmosódottak, azért előre is elnézést.


A harmadik pakk egy könyv, a Bűvös város című kötet, a negyedik pedig a Kivédhetetlen című könyv és egy hozzá tartozó könyvjelző.


És most jöjjenek a kérdések, mivel biztosabbnak érzem azt, hogy kicsit részletesebben is leírom nektek, nehogy kétértelműek legyenek a dobozban. Ha még így sem világos, akkor nyugodtan kérdezzetek, de ez a leírás azért készül, hogy a lehető legérthetőbb legyen minden. Néha lehet egy kis segítségszerű plusz információ is lesz a leírásban, például, hogy milyen típusú bejegyzést érdemes keresni. Sok szerencsét! :)

1. Az oldalon sok könyvértékelést olvashattok. Most egyet meg kell keresnetek. Az első olyan bejegyzést, ahol egy magyar író könyvéről írtunk. A helyes megfejtés író és cím, mint ahogy a bejegyzés címében is találhatjátok. Esetleges sorozatcím nem szükséges! Tehát kell egy író neve és a könyvének a címe, az író magyar (lehet álneve is, erre figyeljetek!) és ez volt az első magyar író által írt könyv értékelése a blogon.

2. Mindannyian ismerünk karácsonyi könyveket. Petussal 2015 végén/ 2016 elején kiválasztottunk egyet-egyet, amit el szeretnénk olvasni. Most az a kérdés, hogy melyik könyv volt Petus választottja. Ide is író és cím kell! 

3. Egyszer feltettek nekünk egy olyan kérdést, hogy melyik könyv szereplőt utáljuk nagyon. Mindketten mást választottunk, most az a kérdés, hogy melyik volt az én választottam. Volt egy könyv, aminek a szereplőit nagyon utáltam. Most ennek a könyvnek az írója és címe szükséges. (A félreértések elkerülése végett: ez egy viszonylag friss bejegyzésben található.)

4. Többször is regisztráltam a Pottermore-ra. A nagy kérdés az, hogy melyik ház(akba) osztott be a rendszer és milyen pálcám lett? Ide szükséges a ház/házak neve és a pálcáé. Az összes megemlített ház neve kell (ha kettő, akkor kettő; ha csak egy, akkor egy) és az, hogy milyen fából készült a képzeletbeli varázspálcám! (Tehát legalább kettő szó legyen a válaszban.)

5. Néhányszor hirdettünk saját petíciókat az oldalon, amiknek a célja, hogy kiadjanak egy-egy könyvet. A legjobban a bátorító szavakat szerettük, amiket kommentben írtatok. Az ehhez kapcsolódó kérdés az, hogy hány darab ilyen bejegyzés volt? A válasz pedig egy szám, nem kell leírni a hozzá kapcsolódó könyveket.

6. Egyszer megkérdezték tőlünk, hogy járunk-e rendszeresen könyvtárba. A válaszaink különbözőek voltak. Nektek azt kell megkeresnetek, hogy melyikünk jár rendszeresen könyvtárba!

A következő 4 kérdésnek a lényege az, hogy idézünk korábbi bejegyzéseinkből. Nektek azt kell kitalálni, melyik könyvekről szólnak. Ide is a könyv írója és címe kell, valamint a bejegyzés írója. Például így: "Laurie Halse Anderson: Jégviráglányok - Évi"

7. "És meglepő módon azok, amik miatt ég és föld (pontosabban ég és víz) volt a két szereplő, na amiatt barátkoztak össze. Ami szerintem a könyv egyik legjobb momentuma volt. Amikor végre nem kényszerből dolgoztak össze, hanem azért, mert ők is így akarták."

8. "Szépen mennek, mendegélnek, a herceg meg lohol utánuk, hogy visszaszerezze élete szerelmét. Történik néhány dolog, berúgások, harcok, a lány mégis megtartotta emberségét, bár egy ilyen bandában nem tudom, hogyan. Gusztustalan egy banda az biztos. Mai napig csoda számomra, hogy hogy bírt ki mellettük ennyi időt. De nem ez  a lényeg, hanem az, hogy végre egymásra találnak."

9. "A szereplőknek szintén jók. Kidolgozottak. aranyosak, viccesek és nem papírmasék. Bár gyanítom lesz még itt titok a jövőben is, és erre nagyon kíváncsi is vagyok. Arra is, hogy mi lesz a folytatásban. Az alaptörténetet először elhittem, aztán rájöttem, hogy lehet mégse kéne, ezért elkezdtem kételkedni. A végén meg már tényleg nem tudtam hova kapni a fejem."

10. "Engem valahogy lehangolt ez a sztori. Azt hittem arról fogok olvasni, hogy milyen boldogok együtt a nehézségek ellenére. Hogy igen, ott van a média, ami zaklatja őket és még sok más, de ennek ellenére kihasználnak minden pillanatot, hogy együtt lehessenek. Erre néha szabályosan sírhatnékom támadt."

További lehetőségek: plusz pontért feliratkozhatsz a blogunkra, aminek a lehetőségét az oldalsávban találod meg; valamint ha szeretnél hagyhatsz egy kommentet is, például melyik a kedvenc bejegyzésed vagy éppen arról, hogy mi a véleményed a blogunkról. Figyelem! Ezek természetesen nem kötelező feladatok! Csak az esélyeidet növelheted velük, de ha nem szeretnéd őket megcsinálni, akkor nem kell!


a Rafflecopter giveaway

Megjegyzések

  1. Sziasztok! Köszönöm a lehetőséget a játékra, és bár csak emiatt tévedtem ide, de a blogotok tényleg tetszik, olvasó lettem és molyon is figyelő. Csak így tovább!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönjük szépen a kedves szavakat, igyekszünk minél többet blogolni, és minél jobb tartalmat nyújtani. Remélem, a jövőben is tetszeni fognak a bejegyzéseink. :)

      Törlés
  2. Sziasztok! :)
    Először is boldog blogszülinapot. Biztos remek érzés megérni.
    Már régebb óta nézegetem a blogot, amikor molyon szembejön egy újabb bejegyzés, rá is kattintok. Kívánok további jó blogolást nektek.
    Köszönjük a játékot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönjük szépen, tényleg nagyon jó érzés, hogy már itt is van az első blogszületésnapunk. (És hihetetlen is egyszerre.)
      Mi köszönjük, hogy játszottál, és remélem, hogy tetszett, és a jövőbeli bejegyzéseink is tetszeni fognak. :)

      Törlés
  3. Sziasztok! Nagyon jó kis játékot találtatok ki, jó volt egy kicsit kutakodni a válaszok után. Sok sikert a blogotokhoz!! Köszönöm a játékot :) Üdv: Csokán Ágnes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök, hogy tetszett a játék, egy kicsit nekem is meg kellett szenvednem vele. Magával a játékkal és a dobozzal is. :D

      Törlés
  4. Sziasztok! Én csak most találtam rátok,a nyereményjáték kapcsán,de ahogy átolvastam a bejegyzéseket,nagyon megtetszett a blogotok.Főleg a borítómániák
    és a booktages bejegyzések tetszettek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nagyon örülök, hogy tetszett a blog. Igyekszünk minél többször publikálni, de sajnos az időnk nem mindig engedi. De azért igyekszünk. :) Remélem, a jövőben is tetszeni fog az oldal. :)

      Törlés
  5. Sziasztok! A nyereményjáték miatt néztelek meg titeket, de most még azután is olvasgatom a bejegyzéseket, hogy már minden kérdésre válaszoltam. :D Jó a blogotok, remélem, hogy sokáig fogtok rá írni. ☺ Jó kis kutakodós feladatokat adtatok, kicsit megszenvedtem, de megérte. :) És Boldog Blogszülinapot!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Örülök, hogy tetszett a blog is és a nyereményjáték is. Próbáltam a lehető legjobbat kitalálni. :) Köszönjük szépen a kedves szavakat. :)

      Törlés
  6. Sziasztok! Idáig nem hallottam rólatok, egy másik blogot olvastam éppen, amikor megemlítették a ti blogotokat. :) Így találtam meg a nyereményjátékot, és nem volt kevés idő visszakeresgélni a válaszokat, de azért tetszik, mert nem csak annyi az egész, hogy "kövesd be a blogot, meg dobj egy like-ot a Facebook oldalra". :) Boldog blogszülinapot!
    Sopuch Míra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönjük szépen. :) Pont ez volt az egyik szempont, ami a szemem előtt lebegett, amikor a feladatokon gondolkodtam. Nem szeretem, hogy néha csak lájkolni kell, és tudom, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Ezért jöttek a feladatok. Örülök, hogy tetszett a játék. :)

      Törlés
  7. Sziasztok! Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem a játékban. A blogotokra a moly.hu oldalnak köszönhetően találtam rá. A feladatok nagyon tetszettek, izgalmas volt. Boldog blogszülinapot!

    További sok sikert a bloghoz!

    Lajos Holubán

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönjük szépen, igyekszünk a lehető legjobbat kihozni mindenből, ilyen volt ez a játék is. :) örülök, hogy a játék tetszett, próbáltunk kreatívak lenni. :)

      Törlés
  8. Sziasztok!

    A blogotokra a moly.hun találtam, amikor kitettétek a nyereményjátékot. Rögtön meg is lestem. :) Nem volt egy egyszerű feladvány, de nekem tetszett, hogy bíbelődni kellett vele és ezáltal megismertük a blogot. Néhány könyvhöz kedvet is kaptam!

    Köszönöm szépen a lehetőséget és nagyon boldog blogszületésnapot kívánok! :) Legyen még sok ilyen sikerekben gazdag évforduló.

    Sümegi Klaudia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nagyon örülök, hogy tetszett a játék. Próbáltuk olyannak megtervezni, hogy ne legyen túl nehéz, ugyanakkor ne csak egy lájk vagy egy követés legyen a legtöbb feladat. Az pedig még jobb, hogy néhány könyvet is bemutathattunk Neked. :)

      Köszönjük szépen a jókívánságokat, igyekszünk egyre jobb és jobb bejegyzéseket hozni. :)

      Törlés
  9. Sziasztok,mint sokan mások én is a molyon találtam rá a blogotokra. Köszönöm szépen a lehetőséget,és boldog blogszülinapot nektek! A kedvenc értékelésem pedig a Lángra lobbant nyár volt,már alig várjam,hogy én is elolvassam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Köszönjük szépen, reméljük, lesz még több blogszületésnapunk is. :) Igyekszünk gyakran publikálni, hogy Ti is megismerhessetek egy-egy könyvet, örülök, hogy egynél más sikerült felkeltenünk az érdeklődésedet. :)

      Törlés
  10. Sziasztok!
    Boldog Blogszülinapot nektek! :)
    Én ugyan nem most találtam rá a blogra, hanem már hónapokkal ezelőtt, ha jól emlékszem, akkor valamikor februárban. Rendszeresen olvasom az értékeléseket, egyik kedvenc blogom a Tiétek :)
    Köszönöm a lehetőséget, hogy részt vehettem a nyereményjátékon! Tetszettek a feladatok, volt amelyik kicsit nehezebben ment, de sikerült!!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Először is: köszönjük szépen! :) Másodszor pedig örülök, hogy rendszeresen olvasol minket, valamint, hogy ez az egyik kedvenc blogod. <3 És azt is köszönjük, hogy játszottál. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)