Marni Bates: Itt a vége, lúzer véle! (Smith Gimi 4.)

                                                              Fülszöveg:
Áll a bál a Smith gimiben! Az egész suli bezsongva várja a tavaszi bulit, három diáknak viszont olyan fordulatot hozhat ez az este, amire egyáltalán nincs felkészülve… 
Melanie a csajkódex miatt nem mer járni a barátnője öccsével. De irtó nehéz ellenállni Dylannek, aki maga a két lábon járó kísértés. 
A lúzer Isobelt az egyik legszexibb srác valamilyen rejtélyes okból randira hívja. A lányt már ettől is kitöri a frász, hát még attól, hogy a kamu kapcsolat Spencerrel esetleg valódira fordulhat. 
Corey álmában sem gondolta, hogy egy rocksztárral járni ennyire bonyolult. Vajon elég erős a szerelmük Timmel, hogy megküzdjenek a folytonos médiacirkusszal, na meg a melegellenes tüntetőkkel, akik próbálják kitiltani őket a buliból? 
Lehet, hogy ez a bál mégsem lesz mindenkinek leányálom…

Szerintem remek befejező kötet lett :D. Fájó szívvel mondok búcsút ennek a sorozatnak. Nagyon sok jó pillanata volt. Törpösen jó írónő Marni. Ebben a részben a maradék 3 páros jövőjét ismerhetjük meg. Hogy kié milyen, az legyen meglepi.

Melanie
Emma Roberts
Az első novella Melanie és Dylan sztoriját írja le, akik között már a Youtube-sztárban is észre lehetett venni azt a picike kis szikrát. Melanie azóta a bizonyos buli óta sikeresen kerülte Dylan-t, mindaddig míg barátnője, Mackenzie meg nem szervez egy közös filmnézést. Így kénytelen lesz szembe nézni Dylannel. Mindketten tisztában vannak a saját és egymás érzéseivel, még sincs könnyű dolguk. Míg Dylan készen áll erre a kapcsolatra, Melanie-nak vannak aggályai. Az egyik ilyen gond a kettejük közti korkülönbség, ami nem is olyan nagy, viszont Dylan a fiatalabb, és ez kicsit feszélyezi. A másik - és legfőbb - probléma, hogy Dylan Mackenzie öccse. Melanie attól fél, ha megemlíti Mack-nek, hogy szerelmes az öccsébe, tönkremegy a barátságuk. Ez viszi a történet fő szálát. Bár mindkettejüknél van még egy plusz nehezítő tényező. Dylan-nek évek óta eltűnt apja jelent meg hirtelen, hogy lánya híres lett. Melanie pedig egy alkoholista apával él együtt, aki miatt nagyon aggódik, de hiába beszél vele, nem tud hatni rá. Mindezt próbálja eltitkolni mindenki elől. Szóval nincs könnyű helyzetük.
Dylan
Douglas Booth

Ami az egyetlen problémám volt, hogy én keveselltem ezt a 100 oldalt. Kíváncsi lettem volna miként haladtak, és hogyan jutottak el a Youtube-sztártól ide. Megvan minden, ami egy újabb Marni könyvhöz kellene: kellő háttér sztori, bonyodalmak, szerelem. Ettől függetlenül tetszett. Remélem hosszú ideig együtt lesznek. :D

A második novella Izzie és Spencer története, és személy szerint a kedvencem. Isobel egy kocka elsős, minden menő célpontja tudása és kinézete miatt. Spencer a menők koronázatlan királya, és ha egy kicsit megerőltetné magát még a hokicsapat kapitánya is lehetne. Jóképű, vicces, gazdag. És így már érthetők a kételyek kettejükkel kapcsolatban. De hála Melanie-nak mindez megváltozik. Ugyanis megkéri Izzie-t, hogy kísérje el Mack-hez, hogy segítségére legyen. Ám az lesz a vége, hogy kettesben marad a menők királyával egy kocsiban. Ekkor támad Spencernek a remek ötlete, hogy Izzie legyen az álbarátnője. Így kicsit megtorpedózhatja az imidzsét, és kisebb esély lesz arra, hogy bálkirály legyen. Belle rájön, hogy az egész hercehurca
Isobel
America Ferrara
mögött komoly probléma lehet, amit ő szeretne megtudni, ezért felajánlja barátságát a srácnak. Ezután egyre több időt töltenek együtt, egyre közelebb kerülnek egymáshoz, ami meg is hozza a hatását.

Imádtam. Egyszerűen imádtam. Itt nem csak szeretnék, hanem szinte követelek egy teljes könyvet!!! Nekik muszáj egy teljes könyv. Kevés a 130 oldal. Végre......VÉGRE nem egy tökéletes főszereplő. Annyival valóságosabbnak hat így az egész, és érthetőbbek a problémái is. Teljesen átérzem amit ő, mert néha én is meg szoktam kapni ilyeneket. Igaz nem a suliban, de máshol igen. Ha súlyommal viccelődnek csak elsütöm haverom poénját: "Én kövér vagyok, te csúnya. Én lefogyok, te mit csinálsz?" Akinek meg tetszel és aki szeret, az olyannak szeret amilyen vagy. Spencer-nél meg ugyanaz fedezhető fel, mint Chelsea-nél. A tökéletességgel próbálja palástolni az egyébként korántsem tökéletes életét. Ez a probléma jelen esetben egy tökéletes nagy-tesó árnyéka. A
Spencer
Luke Mitchell
szülei olyan sorsot akarnak neki mint a bátyjáé, de Spence teljesen mást szeretne, viszont ezt a szüleinek soha nem említi. És hiába gazdag, meg jóképű, ugyanúgy megvan benne az emberség, mint egy átlag diákban. A lényeg, hogy KELL nekik egy teljes könyv. Ezt nem lehet így annyiban hagyni.

A harmadik rész Corey és Tim novellája. Erre nagyon kíváncsi voltam, de nem egészen azt kaptam, amit vártam. Pontosabban számítottam valami ilyesmire, de nem így és nem ebben a formában.
A novella elején már csak pár nap van az iskolabálig, ami alapjáraton elég izgalmat ad a suli életének. Hogy ezt fokozzák, beszervezték a ReadySet-et fellépőnek. Ez egy kis plusz időt ígért kettejüknek, Corey mégsem tudott felhőtlenül örülni ennek. Szeretné elmélyíteni a kapcsolatát Timmel, de ezt nehéz úgy, hogy közben sikoltozó rajongók fenyegetik, és kívánják a halálát. Mindezt az váltotta ki, hogy Tim kiállt a nyilvánosság elé, és felvállalta másságát. Ráadásul az iskola igazgató sem nézi jó szemmel az azonos neműek kapcsolatát, így a báli
Corey
részvételük is veszélybe kerül. És mindennek a tetejébe Tim bejelenti, hogy a bandát átköltöztetik Forest Grove-ba, ezzel teljesen felforgatva mindenki életét. De Tim azt nem vette figyelembe, hogy ezzel a döntéssel mekkora súlyt helyez Corey vállára, mert mivan ha néhány nap vagy hónap múlva szakítanak?

Engem valahogy lehangolt ez a sztori. Azt hittem arról fogok olvasni, hogy milyen boldogok együtt a nehézségek ellenére. Hogy igen, ott van a média, ami zaklatja őket és még sok más, de ennek ellenére kihasználnak minden pillanatot, hogy együtt lehessenek. Erre néha szabályosan sírhatnékom támadt. Nagyon igazságtalanok voltak velük. Mi az, hogy csak azért nem léphetnek fel, mert az énekes meleg? Meg azért nem mehetnek együtt a bálba, mert melegek? Legszívesebben lecsaptam volna ezt a homofób igazgatót. Egyébként
Tim
nem értem az ilyen embereket. Nem azt mondom, hogy mindenki szeresse a melegeket meg ilyenek, de miért kell őket bántani? Azért, mert a lányok helyett a fiúkat szeretik? Mi ebben a zavaró? Nem tök mindegy ki kit szeret? Engem pl. mindig megmosolyogtat ha meleg párról olvasok, hogy milyen boldogok együtt. Nekik ehhez nincs joguk? De igenis van. Ha valakinek meg véleménye van azt közölje kulturáltan vagy tartsa meg magának. Ennyi az én véleményem erről a témáról, és a novelláról.

Annyit még az egészről, hogy Marni nagyon jól keretbe foglalta az egészet ezzel a báli témával. Mert a bál előtt pár héttel kezdődik Melanie-ékkal, aztán a bál előtt kb. egy héttel folytatódik Belle-ékkel és a bál előtt pár nappal és a bálon végződik Corey-ékkal. Valamint a rész végén megtudjuk, hogy ki rakta fel azt a bizonyos Mackenzie-ről az első részben. Nem tudom, hogy hogy tudott egyszerre ennyi mindenre figyelni, de nagyon jól megoldotta. Az egy-két apróbb hiba ellenére tényleg 5 csillagos könyv. Smith Gimi rajongóknak
kötelező! :D

Néhány idézet :) :

"– Te nem vagy százas, Isobel. – Alex ezt jó hangosan mondta, hogy ötméteres körzeten belül mindenki meghallja. 
Bólintottam, és felnyaláboltam a jegyeket, amiket Steffani habozva letett elém. 
– Eltaláltad – mondtam. – Kérdezd meg, érdekel-e."

"– Az volt a hiba, hogy ledugtad a nyelved a torkomon, vagy az, hogy hagytad, hadd markolásszam a feneked? Mert, szivi, le se tagadhatod, mennyire élvezted az egészet."

"-Kösz, de tökéletesen emlékszem, Dylan. Csak éppen ne hiszem, hogy lenne mit beszélnünk arról az estéről. Tévedés volt, ez nem kérdés. Ezért... a legjobb, ha annyiban hagyjuk.
-Annyiban hagyjuk? -Úgy tett, mintha fontolgatná a lehetőséget, de közben egyre közelebb nyomult. Minden porcikám bizsergett, ahogy karnyújtásnyi közelségbe kerültünk.
-Van valami, ami miatt ez lehetetlen, Melanie. Valami, amiről láthatóan elfeledkeztél.
-Tényleg? - vágtam vissza megjátszott harciassággal, miközben az ajtófélfához préselődtem, nehogy véletlenül hozzáérjek. - Na és mi lenne az?
Előrehajolt. Vissza kellett fognom magam, nehogy kisöpörjek egy sárrögöt a hajából.
-Megígértetted velem, hogy a közeledben maradok.
Megállt bennem az ütő, mert még közelebb lépett.
-És én mindig megtartom az ígéretemet, Melanie."

"Egyszerre zúdult tudatomba a nap összes szívatása, a minden lépésemet körülvevő sugdolózás. Éreztem, hogy átszakad a gát. Ellenállhatatlan erővel.
-Tényleg? Jó napod volt? Ezt örömmel hallom, Spencer. Fura, de én nem emlékszem, hogy benne lett volna a napirendemben, hogy az egész suli az én szexuális életemen csámcsogjon. Tessék, ellenőrizd! - Ezzel felkaptam az órarendemet, és a képébe vágtam.
-Nagyon szép a kézírásod."

"- Te teljesen megzakkantál? Hiszen nem is bírod Chelsea Hallowayt! - Mackenzie bűnbánóan nézett fel ráma szobája padlójáról.
-Hé, Corey! Tudod, létezik olyan, hogy kopogtatás. Nem hallottál még róla?
-Ahogy a diliháznak nevezett intézmény is létezik. Oda csukják többek között azokat a csajokat, akik posztereket gyártanak a fiújuk exének.
Megpróbálta a farmerébe törölni a kezét, de csak azt érte el, hogy a csillámpor szerteszét repült.
-Mi ebben a különös? - kérdezte."
elnézést a terjedelemért

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)