Zombi BookTag


Sziasztok! :)
Zeyna kihívott minket egy zombis BookTagre, aminek nagyon örültünk. Ez lesz az első BookTag az oldalon, reméljük tetszeni fog nektek. :)


Szabályok:

1. Választanom kell 5 könyvet.

2. A címüket fel kell írnom cetlikre, majd belerakni olyan valamibe, ahonnan ki tudom húzni, melyik kérdéshez melyik könyv tartozik.

3. Ha kihúztam egy fecnit az azon szereplő könyvet véletlenszerűen ki kell nyitnom valahol, és az ott található névvel kell válaszolnom a kérdésre.

4. A második kérdésre ugyanabból a könyvből kell válaszolnom, mint először, ugyanezzel a módszerrel.

5. A 3. és a 4. kérdésre ugyanígy kell válaszolnom.

Évi választottjai:
Julie Kagawa: Iron king - Vaskirály
James Dashner: Az útvesztő
Dan Wells: Ruins - Romok
Richelle Mead: A végső áldozat
Cassandra Clare: Üvegváros

Petus választottjai:
Rick Riordan: A villámtolvaj
Kresley Cole: Méreghercegnő
Wendy Higgins: Angyali gonosz
Kiera Cass: A Párválasztó
Cassandra Clare: Csontváros

1. Az első ember, aki meghal:
Évi: Oberon [Vaskirály] - Nos, ha a tündérkirály hal meg először, akkor már komoly bajok vannak. Nem hinném, hogy egy csapat zombi meg tudná ölni. De ha mégis... akkor tényleg bajban vagyunk...
Petus: Marna [Angyali gonosz] - Na ezt nem szeretném........nem szeretném, hogy meghaljon :(.........nagyon megkedveltem a sorozat alatt.

2. Az a személy, akit elgáncsolsz, hogy elmenekülj a zombik elől:
Évi: Kacor [Vaskirály] - Szóval el kell gáncsolnom egy macskát, hogy elmeneküljek. Azért remélem ér ez a válasz, mert ő volt az, akit egyből kiszúrtam. Pedig szerettem ezt a cicát.
Petus: Pharzuph [Angyali gonosz] - A bujaság hercegét szíves örömest elgáncsolom, ha ezzel megszabadítom a világot és Kaidan-t tőle. Muhahaha :D

3. Az első ember, aki zombivá válik:
Évi: Alby [Útvesztő] - Nos, nincs mit tagadni, nincs sok erénye a gyereknek. Igazából sosem szerettem, és ő tényleg képes zombivá változni. Amúgy egy sorral fentebb meg Newt volt, és az nagyon fájt volna. Szerencsére nem őt szúrtam ki előbb.
Petus: Jace [Csontváros] - Már nem azért, de szerintem még zombiként is írtóóó helyes lenne...........és hangoztatná is :D.

4. Az az ember, aki téged gáncsol el, hogy elmeneküljön a zombik elől:
Évi: Thomas [Útvesztő] - Annyit mondanék erre, hogy szerintem Thomas nem gáncsolna el. Nem az a fajta ember. Inkább visszajönne értem. De ha Thomas is elgáncsol, akkor veszett ügyünk van.
Petus: Clary [Csontváros] - A kis dögje...........én itt fényezem a zombi pasiját, erre képes és elgáncsol...........na, szépen vagyunk :D.

5. A csapat idiótája:
Évi: Green [Romok] - Hát, szerintem nem akkora idióta. Oké, néha az volt, de szívem szerint, ha választhattam volna, akkor erre a szerepre Marcust ajánlom. Mert ő tényleg egy idióta.
Petus: Grover [A villámtolvaj] - Hát szerintem ez nem volt mindig igaz. Jó, voltak fura dolgai, de mondanám, hogy kimondottan idióta. Viccesnek vicces, de nem idióta.

6. A csapat agya:
Évi: Ariel [Romok] - Szóval Ariel. Ha ő a csapat agya, akkor mi komoly bajban vagyunk. A csajnak egyedül a túlélésre van ösztöne, de hogy ő legyen a csapat agya? Á, dehogy. Samm volt az álomkarakter erre a szerepre. Vele többre mentünk volna.
Petus: Annabeth [A villámtolvaj] - Ezzel teljes mértékig egyetértek. Itt nincs mit ragozni. Athéné lányával nem jó packázni. 

7. A csapat orvosa:
Évi: Sydney [A végső áldozat] - Sydney mint a csapat orvosa... Van még esély a túlélésre. Legalább ezt a posztot normális személy tölti be. Igazából jobbat nem is kívánhatnék. Vagyis... remélem, hogy Sydney tud gyógyítani. Ha nem, akkor nekünk annyi.
Petus: Jack [Méreghercegnő] - Hát nem tudom............nem kimondottan nagy szakember, de sokat tud az biztos. Sok mindent látott, és élt már meg, így elég tapasztalt. Én bíznék benne.

8. A fegyverszakértő:
Évi: Dmitrij [A végső áldozat] - Khhmm... Tényleg van még esély. Mert Dmitrij, mint fegyverszakértő, nagyon ütős. Lehet, hogy nem halunk meg? Ne fessük az ördögöt a falra, ez még nem biztos.
Petus: Evie [Méreghercegnő] - Ha ő a fegyverszakértő, akkor nagy bajban vagyunk. Bár attól függ milyen fegyverről van szó........aki olvasta, sejtheti mire gondolok.

9. A harcos:
Évi: Luke [Üvegváros] - Luke a harcos szerepében? Az előbb elkiabáltam. Lehet, hogy Luke jó harcos, de nem tudom, hogyan állná meg a helyét egy csapat zombi ellen. Lehet, hogy még nincsen veszve minden. Most már csak egy jó főnök kell.
Petus: Celeste [A Párválasztó] - Szerintem erre a feladatra ő a legmegfelelőbb. Hacsak nem fordul ellenünk, és mészárol le mindenkit. De reméljük nincs így :D.

10. A csapatkapitány: 
Évi: Clary [Üvegváros] - Mivel ő inkább a rúnákhoz ért, és én nem vagyok árnyvadász, bármennyire is akarom, nincs esély. Főleg csapatkapitányként. Erre a szerepre inkább Jace-t, Alec-et, Izzy-t, vagy bárki mást javasolnék, mint Clary-t, mert lássuk be, hogy nem csapatkapitánynak való a csaj.
Petus: Maxon [A Párválasztó] - Ha elég határozott, még vezetőnek is jó. Királynak mindenképpen az. Már csak a lányát kellene kicsit moderálnia. De nem lenne rossz csk.

A mi kihívottunk Évi tesója, Anna! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)