Autumn Book Tag

Sziasztok! Erre a Book Tag-re Annie és Lexa hívott ki minket. ( Anna válaszait ITT olvashatjátok el, Lexáét pedig ITT.) Köszönjük, csajok, kis késéssel, de kitöltöttük! :)
Mit szeretsz legjobban az őszben?
Évy: Nehéz leírni. Mindig jól esik egy kicsit az iskola, mert végre láthatom az osztálytársaimat, meg valami napirend-szerűt teremtek magamnak, de nehéz visszarázódni a suliba. Idén kifejezetten vártam, mert végzős lettem, jönnek a táncpróbák, meg minden. Amúgy meg nem tudom. Szeretem az egész évszakot, mert nincsen olyan nagyon meleg már, amiből egy idő után nagyon elegem volt.
Petus: Talán az időjárást. Sem nem túl meleg , se nem túl hideg. Bár az eső nem nagyon szeretem. Viszont elég sok könyv szokott megjelenni ilyenkor, és ez mindenképpen pozitívum :D.

Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?
Évy: Nem is tudom. Kissé nehéz a válasz, mert most is iskolába járok, szóval szinte mindent ebben az időben olvastam el. Leginkább vagy a Szent Johanna Gimi, vagy a Neveletlen hercegnő naplója. Inkább az előbbi, emlékszem, kilencedikben olvastam végig az egész sorozatot. Akkor nagyon szerettem, kíváncsi vagyok, most tetszene-e annyira, mint akkor.
Petus: Leginkább a Szent Johanna Gimi sorozat. Igazából nem tudom, miért. Mondjuk most már nekem alapból fura közel 18 évesen olyan könyvet olvasni, ahol fiatalabbak a szereplők. A korábbi évekre emlékeztet, és hogy milyen gyorsan elteltek.

Melyik az a borító, ami őszi hangulatot idéz számodra?
Évy: Most végignéztem néhány könyv borítóját, és azonnal Nicolas Barreau Álmaim asszonya című könyv jutott az eszembe. Mert olyan borongós, olyan... őszies.
Petus: Nekem egyértelműen Szent Johanna Gimi 1. – Kezdetek. Leginkább a színek miatt. Engem a barna szín mindig valahogy az őszre emlékeztet. Meg persze az is hozzádob, hogy sulisokról szól. Nálam sz ősz egyenlő a sulival, de ezzel lehet, hogy nem vagyok egyedül.

Melyik a kedvenc horror/halloweeni történeted?
Évy: Nem nagyon szoktam ilyeneket olvasni, vagy nézni. Egyszer láttam még egy Disney-filmet, ami halloweenkor játszódott. A címe a Girl vs. Monster volt (Csaj kontra Szörny). Nekem tetszett, olyan kis aranyos volt, és egyáltalán nem rémisztő.
Petus: Na hát ilyenem nincs. Nem szeretek semmilyen rémisztő dolgot nézni, hallgatni, olvasni. Távol tartom magam az ilyen dolgoktól.

Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
Évy: Elég sokat várok. A Lol-könyvektől a Cinder és Ella című könyvet, a Könyvmolyképző kiadótól pedig például az Athéné jelét és a Tűz örökösét. Meg ott van a Halálparancs is, aminek megint eltolták a megjelenési dátumát.
Petus: Hát itt nem tudnék most egyet kiemelni. Inkább azt mondom, hogy a Könyvmolyképző könyveit várom a legjobban :D.

Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
Évy: Még nem láttam a Tűzpróbát, szóval azt is várom. Valamint Az éhezők viadalát is, szintén el fogom rángatni nővéremet moziba. A marsira is nagyon kíváncsi vogyok, de azt még nem olvastam, így még nem fogom megnézni, sajnos moziba már nem jutok el.
Petus: Ha még az őszhöz tartozik, akkor Az éhezők viadala – Kiválasztott 2. részt várom a legjobban. Imádom azt a sorozatot, és nagyon várom már a befejező részt.

Melyek azok a könyvek, amiket idén tervezel elolvasni?
Évy: Idén még el akarom olvasni a Hervadást, a Halálparancsot (ha megjelenik valamikor...), A lány a vonatont, és az Édes Annát, és Az ötödik hullámot. Ezek eddig biztosak, a többi meg valahogy valamilyen sorrendben fog jönni, de ez még a jövő zenéje. Próbálok minél többet elolvasni.
Petus: Ha nem baj, most ezt nem gépelgetem be. Leszáradna a kezem mire végzek. Akit érdekel, nézze meg moly.hu-n a várólistám. Azokból fogom valamelyiket :D.

Kiket tagelsz be?
Mivel szerintem már mindenki kitöltötte rajtunk kívül, ezért azt mondom, hogy akinek megtetszik, töltse ki nyugodtan. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)