Díj :)

Nemrég kaptunk Nikitől és Lexától egy díjat. :) A blogukat ITT találjátok. Nagyon örültünk neki, szuper érzés volt, köszönjük lányok, még egyszer! :)

Szabályok:
1. Írd le, hogy kitől kaptad.
2. Írj magadról 10 dolgot.
3. Válaszolj 10 kérdésre.
4. Tegyél fel 10 kérdést.
5. Küld tovább 10 embernek.

10 dolog Petusról:
1. Imádok olvasni.
2. Decemberben leszek 18, de alig néznek 15-nek.
3. Élelmiszermérnöknek készülök.
4. Általában báránybőrbe bújt farkasként jellemeznek.
5. Eléggé maximalista, és összetett ember  vagyok.
6. Az alacsonyságom magával hordozza a „jaj de cuki” jelzőt, amiért legszívesebben mindenkit képen törölnék. Az oké, hogy aranyos vagyok, de ne a termetem miatt mondják, hanem mint belső tulajdonságot.
7. Nem szeretem a kétszínű embereket.
8. Van egy 7 éves húgom. Flórának hívják.
9. Szeretek filmet és sorozatokat nézni.
10. Imádom a legjobb barátnőm, Évit.

10. dolog Éviről:
1. Kiskoromban nagyon szőke voltam, néha alig látszódott a fejemen a haj. Most pedig már sötétbarna a hajam.
2. Mindenkinek azt mondom, hogy kék a szemem, az egyszerűség kedvéért. Igazából van benne egy kis zöld és szürke is- igaz, sokan nem látják.
3. Tizenhét éves vagyok, végzős, idén fogok érettségizni- és még mindig nem tudom, hogy mit akarok tanulni.
4. Már van németből középfokú nyelvvizsgám és érettségim is.
5. Ha tél van, akkor azt akarom, hogy nyár legyen- nyáron meg persze fordítva.
6. Kicsiként utáltam olvasni, most pedig imádok.
7. Szemüveges vagyok, amit gyűlölök. Komolyan, senkinek sem kívánom.
8. A kedvenc színem a kék. Mostanában meg nagyon megszerettem a feketét és a fehéret más színekkel összepárosítani- talán a sárgát szeretem legkevésbé. (Khhmm.. most is sárga póló van rajtam...)
9. Ha visszagondolok egy-egy dologra, ami történt velem, akkor általában mindig máshogy csinálnám.
10. Rengeteg barátomat elvesztettem már, ami miatt nagyon gyanakvó vagyok, és nehezen nyílok meg másoknak.
+1. Nagyon szeretem a legjobb barátnőmet, Petust. :)

Petus válaszai:
1. Legnagyobb álmod?
Hogy felvegyenek a Corvinus Egyetemre.
2. Daemon Black vagy Jace Herondale?
Mindkettőt lehet? Mert ha igen, akkor mindkettő. De ha nem, akkor Daemon Black. Bocsi Jace……
3. Már csak egy női és egy férfi író létezik a világban. Te melyiküktől olvasnál szívesebben? Csak egyet választhatsz!
Férfi írótól olvasnék szívesebben.
4. Mióta blogolsz?
Körülbelül augusztus eleje óta. Olyan ötödike körül kezdtük Évivel.
5. Milyen műfajban olvasol szívesebben?
Igazából nyitott vagyok bármire. Ami kivétel az a horror, thriller, háborús és az ehhez hasonlók. Szívesen olvasok pl. disztópiát, fantasyt, YA-t, NA-t, és romantikus regényeket is.
6. Vissza fogsz térni a blogra?
Biztosan :)).
7. Mi a kedvenc szavad?
A szerelem. Nem tudom, miért. Tetszik a hangzása is meg a jelentése is.
8. A leghülyébb dolog ami fent van a bakancslistádon?
Hát bakancslistám nincs. Egyszer szeretnék felmenni egy panelház tetejére, és jéger ivás közben a csillagokat nézni a barátnőmmel.
9. Fanta vagy Cola?
A Fantára voksolok.
10. Mit jelent számodra az írás?
Nagy örörm nekem, hogy megoszthatom másokkal a véleményemet. És ha el is olvassák az még nagyobb. Szeretném segíteni a könyvmolyokat az olvasnivaló kiválasztásában. Meg igazából gyakorlásnak is jó.

Évi válaszai:
1. Legnagyobb álmod?
Nos, mivel még nem tudom, mivel szeretnék foglalkozni a jövőben, így még nincsen nagy álmom. De a munkámban szeretnék jó lenni, és sikeres, valamint elismert is.
2. Daemon Black vagy Jace Herondale?
Kövezzetek meg, de Jace. Jobban szerettem, mint Daemont. És bár nehéz választani, de Jace. <3 Mert... ő Jace. Komolyan, elképzelésem sincsen, miért, de engem sokkal jobban megfogott a karaktere.
3. Már csak egy női és egy férfi író létezik a világban. Te melyiküktől olvasnál szívesebben? Csak egyet választhatsz!
Sokkal egyszerűbb lenne, ha lennének párok, akik közül lehetne választani, mert így nem tudnám megmondani. Például: ha ott lenne Dan Wells, Rick Riordan vagy épp James Dashner, akkor biztosan a férfi mellett voksolnék. De Cassandra Clare, Libba Bray vagy éppen Richelle Mead, akkor más őket választanám. Szóval ez amolyan attól függ. Meg természetesen a témától.
4. Mióta blogolsz?
Augusztus elején kezdtük a blogot. :)
5. Milyen műfajban olvasol szívesebben?
Próbálok minél több műfajban olvasni. Olvastam már disztópiát, YA-t. steampunkot, misztikus thrillert, meg még jó párat. Egyedül talán még horrort nem olvastam, attól egy kicsit előre is félek, mert horrorfilmeket sem szoktam nézni- de a könyvtárban vannak Stephen King könyvek, amiket el akarok olvasni
6. Vissza fogsz térni a blogra?
Igen, már azóta fel vagyok iratkozva a blogotokra, mióta megalakult. :)
7. Mi a kedvenc szavad?
Nincsen kedvenc szavam. Beszéd közben is arra törekszem, hogy minél változatosabban beszéljek, ezért (remélem) nem használom gyakran ugyanazt a szót. Ha pedig belegondolok, akkor a könyv lenne ez a szó. Ha meghallom valahogy, elkezdek fülelni, hogy hátha meghallom, milyen könyvről beszélnek.
8. A leghülyébb dolog ami fent van a bakancslistádon?
Sajnos nincsen bakancslistám. Már gondoltam rá, hogy írok egyet, de túl fiatalnak érzem magam hozzá. De ha elképzelem, akkor jelenleg biztosan az utazás kerülne fel rá. Egy világ körüli utat tervezek már most, igaz az utazás maga még várat magára.
9. Fanta vagy Cola?
Mindkettő! Régebben folyamatosan összeöntöttem őket, meg ilyenek. Meg nálam rengeteg értelmetlen dologtól függ, például idő, vagy épp a helyszín.
10. Mit jelent számodra az írás?
Számomra a kibontakozást jelenti. Nagyon jó érzés, hogy kimondhatom vagy leírhatom azt, amire gondolok. Akár egy könyvvel kapcsolatban, vagy épp bármivel. Nekem a kiteljesedést jelenti. Ennek ellenére (sajnos) nem tudnék író lenni.

A 10 kérdés:
1. Könyv vagy e-book?
2. Milyen sorozatot/sorozatokat nézel?
3. Kedvenc színed?
4. Olvastál már Rick Riordan-től?
5. Burger King vagy Mc Donalds?
6. Vannak olyan érdekes szokásaid, amiket megosztanál másokkal is?
7. A kedvenc könyved hatással van a hangulatodra? Például elkezdesz csak úgy mosolyogni, nyomósabb ok nélkül?
8. Van olyan dolog, ami nagyon idegesít?
9. Top 10 kedvenc könyved!
10. Mi leszel, ha nagy leszel?

Küldd tovább 10 embernek:
Hát, sajnos nem ismerünk ennyi bloggert, de mi el szeretnénk küldeni Zeynának! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)