Blogger Identity Tag, avagy ki ül a monitor mögött? (Petus)

Halihó! :)

Először Rea blogján olvastam ezt a Taget, aztán a "mert miért ne?" alapon úgy döntöttem megírom. Hátha valakit érdekel :).

1. Mikor és miért kezdtél el blogolni?
Idén augusztus elején kezdtük barátnőmmel. Hogy miért? 1. Igazából én már régóta szerettem volna megcsinálni, csak nem mertem belekezdeni. Attól féltem, hogy nem lesz rá időm, vagy nem fog tetszeni az embereknek, és hogy mit fognak szólni. Aztán nyáron olvastam egy bejegyzést kezdő blogolóknak egy-két tipp és valahogy kedvet kaptam hozzá. Aztán megkérdeztem barátnőmet, hogy mi lenne, ha együtt csinálnánk, és azt mondta, hogy benne van :). 2. Sok olyan könyvet olvastam, ami
miatt vagy nagyon boldog vagy nagyon bosszús voltam, és ilyenkor valahogy ki kell hogy adjam a felesleges feszültséget. Erre tökéletes opció, hogy kiírod magadból ezeket az érzéseket. Ráadásul ha szépen, összefüggően írod le, megmutathatod másoknak is, ezzel segítesz nekik a döntésben.

2. Van/volt már több blogod is? Ha igen, milyen témájúak?
Nem, még nem volt ezelőtt blogom, és ezen kívül sincs másik.

3. Miért pont könyves blogot írsz?
Imádok olvasni. Imádom a könyveket. Meg azokat a kikívánkozó gondolatokat valahova le kell írni :D. Meg ezzel szeretnék segíteni kicsit a többi molynak :).

4. Honnan jött az ötleted a blogod nevéhez?
Igazából ezen rengeteget gondolkoztunk, de semmi nem akart eszünkbe jutni. Aztán megkérdeztem egy ismerősöm (zsebibabát), hogy van-e valami ötlete. Erre mondta, hogy miért nem próbálkozunk valahogy pl. zeneszámokkal, és innen jött az Addicted to you-ból az Addicted to the books :).

5. Álnéven vagy a sajátodon írsz? Ha álnéven, miért pont ezt választottad?
A Petus a saját nevem Petra egyfajta becézése. A barátaim közül is sokan így hívnak..........vagy Petrusnak vagy minionnak :D.

6. Milyen szempontokat veszel figyelembe egy bejegyzés megírása során?
Természetesen legelőször, hogy érthető legyen. Próbálom úgy írni, ahogy el is mondanám. Aztán valahogy megpróbálom értelmesen elmondani a véleményem róla, ami alapján az olvasó eldönti, hogy elolvassa-e vagy nem. Ez persze nem azt jelenti, hogy amire én azt mondom, hogy fúúúúú de jó, akkor az mindenkinek fúúúú de jó lesz. Ez csak az én véleményem. Ha figyelembe veszik figyelembe veszik, ha nem nem. Ez már nem rajtam múlik :). Én ezzel csak segíteni szeretnék :).


7. Mi alapján keresel képeket a bejegyzéseidhez?
Általában a szereplőkhöz próbálok keresgélni itt-ott, ami szokott is sikerülni. De ha ez végképp befuccsol, akkor megpróbálok valamilyen fontosabb eseményhez, tárgyhoz, gondolathoz keresgélni. De valamilyent mindig rakok bele, mert enélkül elég száraz lenne.

8. Mi a véleményed a nyereményjátékokról?
Nem szeretem az olyanokat, ahol csak likeolni, követni, tweetelni, meg ehhez hasonlókat kell csinálni. Szerintem nem baj, ha egy-két könnyebb kérdést is beiktatunk. Másrészt olyan szempontból jó, hogy az olvasóknak van lehetőségük megnyerni a kedvelt könyvük egy példányát :).

9. Szoktál recenziós könyveket olvasni?
Sajnos még nem volt lehetőségem, de remélem, hogy minél előbb eljön ez az idő :).

10. Hogyan reagálnak az emberek, amikor elmondod, hogy könyves blogger vagy?
Nem nagyon szokott szóba kerülni ez. Ha kérdezik, hogy mi a hobbim, és mondom, hogy az olvasás, akkor általában megszokták kérdezni, hogy blogot is írok-e. Akkor szoktam mondani, hogy igen, és egy kicsit megszoktak lepődni, de elsősorban nem azért, mert blogolok, hanem, hogy erre is van időm. Ezután természetesen jönnek a szokásos kérdések, hogy pl. mióta blogolunk a barátnőmmel, miket szoktunk olvasni, nehéz-e, ilyenek. De a legtöbben hála istennek csak biztatnak, hogy nehogy abbahagyjuk :).

Igazából kihívni én senkit sem szeretnék, aki szeretné vigye, és töltse ki :).

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)