LOL karakterek BookTag

Halihó! :D

Ezt a Taget Fancsalitól kaptuk (blog - itt). Kicsit késve igaz, de sikerült kitöltenünk. Jó szórakozást kívánok hozzá :D.

Grayson - egy könyv, amit mindenkinek ismernie kell
Évi: Nagy Vivien Holloway rajongó vagyok, és azok a könyvek, amiket eddig olvastam tőle, szenzációsak! Nagyon jó könyvek, szerintem minél több embernek meg kell őket ismernie. És nem csak azért, mert én ennyire rajongok értük, hanem mert fontos benne a becsület, a hűség és a barátság. Biztosan tudnék most mondani olyanokat, amik számomra ebbe a kategóriába tartoznak, például Az emlékek őre Lois Lowry-tól. Arról nem is tudok mit írni, csak azt, hogy el kell olvasni. De most nem sorolnék fel mindent. :)
Petus: Hát én most egy helyett kettőt írok, viszont az írójuk ugyanaz. Kelly Oram Szívzűrterápia strébereknek és Cinder és Ella könyvét kötelező olvasmánynak raknám be az iskolába. Ezeket muszáj mindenkinek elolvasni annyira jók. Ki az, aki tud Grayson és Cinder nélkül élni?

Logan - egy könyv szerethető defekttel
Évi:Ide nem tudok konkrét példát írni. Vannak olyan könyvek, amik néhol kicsit gyerekesek, fogalmazás terén vagy éppen egy karakter reakcióját tekintve. De ezek apró hibák számomra. Nagyobb defektet nem is tudnék mondani. Talán a Bűbájtalan. Annyira egyszerűen írt az írónő, hogy az már hihetetlen. Néha teljesen kizökkentett olvasás közben, ami eléggé zavaró tudott lenni. De ettől függetlenül szerettem, mert édes volt.
Petus: Húha, ez nehéz kérdés. Így hirtelen most Joss Stirling Lélektársak trilógiájából Phoenix jut eszembe. Azt hiszem ő az, aki az erejével megfagyasztotta az időt és így rabolt ki másokat. Csak hát a mi Yvesünknél ez nem jött be.Talán ő az, aki emiatt kicsit "defektes".

Luca - egy könyv, amitől elállt a lélegzeted
Évi: Sarah Addison Allen könyveitől mindig elakad a lélegzetem. Annyira hihetetlenül tehetségesen ír, és annyira varázslatos, hogy az leírhatatlan. Egy cseppnyi varázslatot visz a teljesen hétköznapi dolgokba. Régebben sosem értettem, hogy mit szeretnek annyira a könyvein. Aztán elolvastam egyet, kettőt, majd a harmadikat. Most éppen a negyedikre várok.
Petus: Még mindig kitartok J. Lynn mellett, és továbbra is a kedvenc könyvem az Obszidián (pontosabban egyik kedvenc). Daemonből sosem elég. Az egyetlen gond vele, hogy nem létezik...........bár, ki tudja ;)

Henry - egy könyv, amin jót nevettél
Évi: Az utóbbi időben szerencsére egyre jobb és jobb könyveket olvastam. És Rick Riordan Villámtolvaj- sorozatát lehet nem most olvastam, de nagyon meg tud minden egyes alkalommal nevettetni. Percy az egyik legviccesebb szereplő a könyvek történetében. Meg természetesen nagyon sok más könyvet is ide le tudnék írni, de nem akarom az összeset.
Petus: Egyet emeljek ki a sok közül? Hát jó...... Mondjuk legyen Simone Elkeles A vonzás szabályai könyve. Carlos valami fenomenális. Az egész könyv alatt szakadtam a röhögéstől :D. Utánozhatatlan a gyerek.

Mackenzie - egy kezdetben "esetlen", majd  végül bombasztikus könyv
Évi: Richelle Mead Vámpírakadémia című könyve. Egyszer a könyvtárban találtam rá a könyvre, és úgy voltam vele, hogy jól van, akkor ezt elolvasom. Egyik barátnőm folyamatosan mondogatta, hogy milyen jó, menyire jó, meg minden. Szóval gondoltam, hogy belevágok, ha már ott van. És az eleje kicsit furcsa volt, nem tudtam, hogy ki kicsoda, semmit sem, de ahogy haladtam előre egyre jobb és jobb lett. De az első könyv erősen felvezette a további köteteket, és ezt érezni is lehetett, de nekem ettől függetlenül nagyon tetszett. :)
Petus: Ami itt hirtelen eszembe jutott az a Csontváros. Második nekifutásra olvastam csak ki teljesen. Sajnos az eleje kissé nyögvenyelős, ezért nem olvastam tovább akkor. Aztán Évi barátnőm addig nyúzott vele, hogy végül kiolvastam, és azóta nincs megállás :).

Ashton - egy rémes, ámde a végére "megjavuló" könyv
Évi: Vavyan Fable Jégtánc könyve. A főszereplő lányt vagy milliószor meg tudtam volna ölni a végéig, de ahogy haladott előre a történet kezdett a lány normálisabbá válni, és úgy-ahogy megszerettem. Nehéz folyamat volt, de megérte. (Talán.)
Petus: Nehéz kérdés, de ami ide a legjobban illik (szerintem) A. M. Aranth Dobszó a ködben könyve. Az elején azt hittem öngyilkos leszek, olyan volt. Aztán a végére (utolsó 50 oldal) csak sikerült valami eredeti témát és izgalmat belevinnie a történetbe (bocs Peti :D ).

Avery - egy könyv, amit csak sajnálni lehet
Évi: Nincs kérdés, ide a tökéletes válasz Federica Bosco Szerelmem egy angyal című könyve. Komolyan, nem értem, hogyan lehet moly.hu-n 82%-a. Nem tudom felfogni. A könyvet egy barátnőm ajánlotta azzal a szöveggel, hogy "naaaaaaaagyon jóóóóóó." Aha, persze. Nem tudom felfogni, hogy ebben mit lehet szeretni. A főszereplő egy agyatlan liba, aki teljesen papírmasé karakter, semmi logikát nem követ, és egy szappanoperát csinál az egész könyvből. Mert ő 16 évesen megtalálta élete szerelmét, aki nélkül nem tud élni. Senkinek sem javaslom. (De hogy lehet ilyen jó az értékeléses aránya? HOGY?!)
Petus: Anne Percin Hogy intézd (el jól) a love storyd............Az első részen még csak-csak átrágtam magam, de ez...............borzalmas volt. Szerintem fel kellene hagynia az írással. Itt elsősorban magamat sajnálom, hogy elpazaroltam rá az időm. Másodszor pedig az írónőt. Még jó, hogy (talán) nem tud magyarul. Ha olvasná az értékeléseket......

Jordan - egy belevaló könyv
Évi: Nos, igen, megint: Vivien Holloway Végtelen horizontja. Mert ez egy Vivien Holloway könyv, és steampunk, és... és... Oké, értitek. :D Annyira imádom, mert itt is, és a Winie -történetekben is annyira jó szereplők vannak, a történet lehengerlő, hogy az hihetetlen. Számomra ezek igazán "belevalóak." :)
Petus: Szerintem kicsit fura ez  a megfogalmazás, de ha már így mondjuk, akkor ide leginkább Jennifer A. Nielsen A szökött király könyvét mondanám. Jaron ritka nagy eszement, de az észjárása zseniális.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)