A 2015-ös év összegzése :D

Sziasztok! :D

Évi ötletét "lopva" én is csinálok egy kis év végi összegzést. :D Egy korábbi molyos karcom alapján fogom ezt csinálni (karcom).

1. Legjobb könyv, amit 2015-ben olvastál:
Itt még mindig tartom magam ahhoz, több kedvencem van. Pl.:
- Jennifer L. Armentrout - Oblivion
- Kelly Oram - Cinder és Ella
- Dan Wells - Nem vagyok sorozatgyilkos
- Simone Elkeles - A vonzás szabályai
- stb., stb., stb.
A végtelenségig sorolhatnám, mert egy kedvencet nem tudnék választani.

2. Legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál:
Egyenlőre maradt Sarah J. Maas Éjkoronája ezen a helyen. Annyira imádtam már az elejétől kezdve. Alig bírtam letenni. És nem sokára olvasom a folytatást is. :3

3. Legnagyobb csalódás:
Itt is egyenlőre marad a Tahereh Mafi Ne félts kötete. Ennél laposabb, unalmasabb és összecsapottabb befejezést még nem olvastam. Ráadásul a kedvenc pasi szereplőmből papucsot csinált az írónő. Szabályosan elegem lett belőle.

4. Legnagyobb meglepetés:
Marni Bates Menő-riadó Kambodzsában továbbra is. Chelsea viselkedése a mai napig meglep. Hogy hogyan változott át egy nagyképű libából egy tök normális, jófej és kedves lánnyá. Marni nagyon meglepett ezzel a résszel. :)

5. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új):
Rick Riordan még mindig helytálló itt. Rajta kívül ide tartozik még Jennifer A. Nielsen, Kresley Cole és Dan Wells. Valamint nem maradhat ki a sorból Vivien Holloway sem. Az ő könyvét olvasva nagyon meglepődtem. Nem számítottam rá, hogy ilyen jó lesz. Engem nagyon megfogott, és
mindenkinek csak ajánlani tudom. ;)

6. Legújabb kedvenc karakter:
Most komolyan soroljam fel mindet?! Annyi időm sajnos nincs xD. Akkor pl. Percy (A villámtolvaj), Winie (Mesterkulcs), Jaron (A hamis herceg), Cinder/Brian (Cinder és Ella), John (Nem vagyok sorozatgyilkos), stb. Rengeteg új és csodás szereplőt ismertem meg idén. Egy részét Évi nyaggatása miatt, amiért jár a keksz neked barátnőm. :D

7. Egy könyv, amin sírtál:
Itt is még mindig marad E. Lockhart A Hazudósok c. könyve. Szabályos zokogtam a végén. Akkora pofont ad a végén, hogy az hihetetlen. Pedig az elején még azt gondoltam, hogy ez milyen vontatott. A fenéket az. Főleg amikor végén leesik, amiket eddig nem értettél. De piszok jó könyv.

8. Egy könyv, ami boldoggá tett:
Amelyik tényleg igazán boldoggá tett az az Oblivion volt, az Obszidián Daemon szemszögéből. Olvasás után 3 napig alig bírtam letörölni a vigyort az arcomról. :D Egyszerűen imádtam. Bár ezen kívül is rengeteg számomra toplistásat olvastam, de ez volt a best! :3 Hiába, imádom Daemont. :3

9. Kedvenc filmadaptáció, amit idén láttál:
Sajnos erről nem tudok nyilatkozni. Szerettem volna megnézni Az éhezők viadala befejező részét, de sajnos nem jutottam el moziba, így még nem sikerült megnéznem. A Lázadót megnéztem, de arról inkább nem nyilatkoznék. xD

10. A legszebb könyv, amit idén vásároltál (vagy kaptál):
A Koronahercegnő mellé betársul a Gyönyörű megváltás, amit barátnőmtől kaptam karácsonyi ajándékozásra. Annyira szép a borítója *-*.

12. Új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél:
A tűz örököse, Jelöletlen, Papírvárosok, Misty, Ella és Micha titka. Azt hiszem ennyi. Bár a várólistám hosszabb, ezeket szeretném minél hamarabb elolvasni. :D

A 11. (Mely könyveket szeretnéd elolvasni év végéig?) és a 13. (Legjobban várt új megjelenés az év második felére.) kérdést direkt kihagytam, mert azok még/már nem aktuálisak. :)

Hát ennyi lenne. Remélem idén is ilyen jó évet zárhatok. :D Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)