Karácsonyi BookTag :)




Sziasztok! Egy kis karácsonyi taggel készültünk nektek, a kihívást pedig köszönjük Jolcsinak :)

1. Várakozás - a karácsony igazi izgalma!
Melyik könyv(ek) megjelenését várod idén legjobban?
Évi: Idén? Szerintem idén már nem várok újabb megjelenéseket. Még sok könyv van, amit meg szeretnék venni, de egyik sem új megjelenés már. Talán legjobban az Athéné jelét vártam, most már csak el kell olvasni. :)

Petus: Hát amiket nagyon vártam - Oblivion, Athéné jele, A tűz örököse, Gyönyörű megváltás - azok már megjelentek hála istennek, és valószínű ott lesznek a fa alatt. :) (a Gyönyörű megváltást barátnőmtől már megkaptam :D )

2. Karácsonyi dalok, énekek
Egy könyv vagy író, aki/ami ha szóba kerül, akkor csak dicshimnuszokat tudsz zengeni róla?
Évi: Nagyon sok kedvenc íróm van, akiről most diszhimnuszt zengenék az Rick Yancey. Vannak még rengetegen, ő most az új kedvencem. Plusz Vivien Holloway is, aki nagyon jól tud írni. :) Szerintem egyet nem tudnék kiemelni, fájna a többiekért a szívem.

Petus: Jennifer L. Armentrout - Obszidián könyve és maga a Luxen sorozat. Bár rengeteg könyvről tudnék dicshimnuszokat zengeni (pl. Nem vagyok sorozatgyilkos trilógia amit most fejeztem be, vagy Cassie könyvei), ez az, ami örök kedvencem. :3

3. Mézeskalács házak
Melyik könyvnek vagy sorozatnak van a legjobban felépített világa?
Évi: A legjobb? Nehéz kérdés. Mert mondanám ide a Csontvárost, de ott is vannak apróbb hibák. Ezért inkább a Vámpírakadémia. Valahogy feltűnt, hogy milyen kevesen olvassák ezeket a könyveket, pedig szerintem nagyon jók. Mindenkinek ajánlom őket. :)

Petus: Hiába szeretem nagyon a Luxen sorozatot, erre a kérdésre jobb válasz Cassie könyvei. Daemonékkel sincs semmi problémám ilyen téren, de Cassie árnyvadászvilága olyan jól fel van építve, mintha valóságos lenne. Mindenkinek megvan a feladat, a helye a társadalomban, és ezt általában el is fogadja minden lény.

4. A karácsonyi ének
Kedvenc karácsonyi klasszikusod vagy egy karácsonyi könyv, amit nagyon el akarsz olvasni.
Évi: Egyértelműen Dickenstől a Karácsonyi ének. Kicsiként egy (talán) Donald kacsás mesében láttam. Azóta el szeretném olvasni, és egyszer el is fogom, csak nem tudom, mikor.

Petus: Vavyan Fable - Szennyből az angyal. Anyu régóta sorolja, hogy jó, és egyszer már el is kezdtem, de valahogy megfeledkeztem róla. Most viszont ki fogom olvasni az biztos. :D

5. Karácsonyi édességek
Melyik könyvet szeretnéd megkapni karácsonyra?
Évi: Idén nálunk kimarad a könyv a fa alól. Rengeteg könyvet meg szeretnék kapni, nagy kívánságlistám van molyon, de mivel nem fogok kapni, ezért majd megveszem őket máskor. :)

Petus: Hát nálam ez már nem nagy meglepetés, mivel én rendeltem meg magam. :) Oblivion - Feledés, Shadows - Árnyak, A tűz örököse, Athéné jele, Az árnytrón. Viszont van még kettő, amit nagyon szerettem volna megvenni, de sajna nem jutott rá. :/ (Unmarked - Jelöletlen, Ella és Micha titka) Azokat majd máskor. :)

6. Gyerták az ablakodban
Melyik könyvtől érzed azt a puha, bolyhos, meleg átölelős érzést?
Évi: A Lélektársak második része Joss Stirlingtől. Az utóbbi időben belelapoztam és olvasgattam, és olyan kis édesek voltak. Olyan volt, mintha nekem is lenne egy lélektársam, aki mellettem van. :)

Petus: Hát igazából még nem nagyon éreztem magam ilyennek........vagy csak nem emlékszek rá xD. Mindenesetre nem tudok mondani ilyen könyvet. Hátha később eszembe jut valami. :)

7. Karácsonyfa meg a díszek
Melyek a kedvenc karácsonyi borítóid?
Évi: Sajnos semmilyen karácsonyi borító nem jut eszembe. Talán a Rocksztárt kaptam karácsonyra. Az ér? :D De az is karácsonykor játszódott, és olyan kis cuki a borítója. :D

Petus: Még sajnos nem olvastam olyan könyvet, ami karácsonyos lett volna, így borítót sem nagyon tudok mutatni.

8. Karácsony öröme
Mi a kedvenced a karácsonyban és/vagy melyek a kedvenc karácsonyi emlékeid?
Évi: Kicsiként imádtam az ajándékbontást, és most is. Gyerekként tényleg hittem a Mikulásban (vagy Jézuskában? nem tudom már :D), aztán egyszer anyuék elszólták magukat. Mégsem ezek a legkedvesebb emlékeim. Hanem a családi vacsorák, amikor keresztanyukám végre hazaér Münchenből és hosszabb vagy rövidebb idő után végre újra láthatom. :)

Petus: Az ajándékbontást szeretem a legjobban. Igaz nekem már nem olyan nagy élmény, nincs túl nagy meglepi benne, viszont öröm nézni ahogy a húgom bontja az ajándékait. Hihetetlen, hogy mi visítozás van, amikor meglátja az ajándékát. Mintha ölnék esküszöm. xD

Kihívottaink: Mivel már egy "kicsit" lekéstük a karácsonyt, ezért nem szeretnénk most senkit sem megjelölni. De valakinek van kedve megcsinálni, akkor nyugodtan. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)