Borítómánia #2 - szerelem a borítón

Sziasztok! :))

Ezen a héten olyan borítókat hozunk, ahol a címben szerepel a szerelem szó. Én személy szerint nagyon szeretem a romantikus regényeket, valószínű ezért is én rakom ki a posztot, nem Évi. Mivel a könyvek címében szerepel a szerelem szó, a témájuk is hasonló lehet. A legtöbbnek az is, már amelyiket olvastam. Nem is szaporítom tovább a szót, inkább kirakom az eheti 10 csodaszép borítót. :)

Anne Eliot: Toplistás szerelem

Évi: Na, ez a tipikus LOL-könyves zsúfoltság. Ami nem feltétlenül rossz, de szerintem nem is a legjobb megoldás. Van rajta minden: fénykép, ceruza, fényképező, füzet, fejhallgató és talán egy lemez. Igen, a legtöbbet a főszereplőhöz tudom kötni a könyv elolvasása nélkül, de igazából a legtöbb ilyen random dolgok borítóra rakása, ami biztosan többet jelent majd, ha egyszer elolvasom.

Petus: Nagyon szép ez a borító. Nem vagyok tőle odáig meg vissza, de nagyon szép. Nagyon jól illik, jól kapcsolódik a könyvhöz. A történet fontos momentumait mutatja, ami igazán tetszik benne. Másrészt viszont olyan, mintha csak úgy odadobáltak volna mindent, és azt lefényképezték. Én valami kicsi rendszert vittem volna az egész, de így sem olyan rossz. :)




Cecelia Ahern: A szerelem kézikönyve

Évi: A szerelemről mindenkinek a rózsaszín köd jut az eszébe. Igazából nem vagyok a rózsaszín nagy rajongója, de a számomra szép árnyalatait szeretem. :) Szeretem az írónő könyveinek a stílusát, a borítókét szintén. Nem olvastam még sok könyvet tőle, de tervben van. A borítóról meg annyit, hogy szerintem pont illik a címhez. Olyan vidám a borító, világos és élettel teli.

Petus: Ezt a borítót viszont imádom. Ha nem látnám a címet, akkor is rögtön azt mondanám, hogy tuti szerelmi témájú. Alapból a rózsaszín háttér már ezt sugallja, de a közepén az a nagy minta.......az nagyon jó. Színes, szívecskés, bolondos, fantasztikus. Nekem ilyen érzés, ha szerelmes vagyok. Leginkább így tudnám lerajzolni. :D


Cyn Balog: Fairy Tale - Tündérszerelem

Évi: A tündérről nekem az elsők között jut az eszembe a pillangó. Ez szerintem egy nagyon jó választás volt. A sárga és a fekete kontrasztja pedig nagyon szép. A kis csillagok pedig olyanok, mint a tündérpor. Szerintem nagyon jó lett, egyedül megint az a fránya angol cím. Minek van ott ekkorában?

Petus: Ebben az esetben is kicsit negatívan kell értékelnem a borítót. Ez nekem túl egyszerű. Semmi szín, semmi kicsi extra, csak egy egyszerű fekete alap meg egy pillangó. A könyvet nem olvastam, semmit nem tudok róla, szóval nem tudom, hogy szerelmes regény-e vagy sem, de egy ilyen címhez nem egészen egy ilyen borítót társítanék.


Emma Garcia: Szerelem első kattintásra

Évi: Végtelenül egyszerű borító. Azért én egy kicsit jobban belegondoltam volna, és mást is raktam volna rá. A kék szín lehetne egy kicsit világosabb. A kék szín a kedvenc színem, de szerintem ez az árnyalat túl sötét egy könyvhöz, így magában. Kellene hozzá még valami. De szerintem stílusos lett a szív alakú egér. :)

Petus: Egyszerű, letisztult, a lényeget megmutatja. Bár én a kék helyett szintén más hátteret választottam volna, a feketétől még mindig jobb. Viszont a betűtípust nagyon szeretem. A színeken kívül nem nagyon változtatnék semmin. És az a kis szív alakú egér.........az nagyon cuki. :)


Jamie McGuire: Véletlen szerelem

Évi: Szeretem Jamie McGurie könyveinek borítójait. Olyan szépek és letisztultak szoktak lenni. Egy-két kivétellel természetesen. De ez szerencsére nem tartozik a kivételek közé. A lila dominanciája a boríton szerintem nagyon jól áll ahhoz, hogy a háttér nem egyszínű. A kocka pedig a véletlen szimbóluma. Vagy csak nekem nincsen taktikám a kockadobáshoz. :D

Petus: Imádom, egyszerűen imádom. Egyrészt azért, mert a kedvenc színem lila, a lilának ez a gyönyörű árnyalata, másrészt meg imádom a virágokat. És hiába a sötét a háttér, középen ott van megvilágítva a lényeg, a kockák és a virág lilával, ami az egész kompozíciónak egy kontrasztot ad. Megmutatja, hogy a szerelemnek lehetnek árnyoldalai is, nemcsak napfény és boldogság. Egyszerűen frenetikus.


Jennifer E. Smith: Létezik térkép a szerelemhez?

Évi: Igazából tetszik, hogy csak árnyalakokat láthatunk, de sajnos nem olyan figyelemfelkeltő szerintem. Tetszik, hogy nem dolgozik sok színnel. Így nem olyan, mint egy szivárvány. Egyszerűvé teszi, mégis olyan kis szép. Nem éppen ezért venném meg, de nem raktak rá túl sokat, nem lett túlzsúfolt. szerintem nem rossz így, de lehet, hogy lehetett volna jobb is. Talán egy kicsit kevesebb fekete kellett volna bele.

Petus: Ezen a borítón is dominál a fekete szín, még sincs tőle rossz érzésem. Tetszik ez a borító, mint az írónő más könyveinek  a borítója is. A szerelmes pár sziluett nagyon jól illik a naplementéhez, a csillagoknál levő kék szín az, amit használniuk kellene a borítóknál (ha van a borítóban kék szín). A tipikusan egyszerű, de nagyszerű borítók közé tartozik nálam. :)


Jennifer E. Smith: Vajon létezik szerelem első látásra?

Évi: Tetszik, hogy ott van az a pár középen. Olyan kis aranyosnak tűnnek, főleg a körülöttük lévő szív miatt. A szürke bennem az esőt idézi fel, nem tudom, mennyire van köze ennek a könyvhöz. A szürke árnyalakok meg a múltra utalhatnak? Vagy több olyan párra, akik első látásra szerelmesek lettek? Nekem amúgy ettől függetlenül nincsen nagy bajom a borítóval.

Petus: Most folytatnám az előző borítóhoz írt mondatomat: Tetszik ez a borító, mint az írónő más könyveinek  a borítója is, kivéve ez, mert ez nem igazán tetszik. Kicsit olyan, mintha szellemjárás lenne rajta. Ráadásul kicsit semmilyen ez a szürke szín. Ettől függetlenül, amit a legjobban szeretek a Dream-es borítókban, hogy megtartják az eredeti borítót.


Miranda Kenneally: Kivédhetetlen szerelem

Évi: Kivételesen egy olyan könyv, amit olvastam is. Igen, a focilabdának sok köze van a könyvhöz. (Igaz, a játékot még úgy sem értem, hogy egy fiúbarátom megpróbálta és elmagyarázni.) Egyedül a körmök nem illenek bele. Igazából semmi extra nincsen ezen a borítón, egy tipikus LOL-könyv. Általában nem szeretem, ha nagyon telepakolják a borítókat ilyen mindenféle izével, de szerencsére ezt nem úgy csinálják. Igaz, ettől függetlenül nem lett hatalmas kedvenc.

Petus: A LOL borítókkal összegészében nincs bajom (egy-két hibát kivéve), úgyhogy ebben sincs úgy különösképpen kivetnivalóm. Egyedül a körmét festeném át a lánynak, mert az nem tetszik. Valami olyan mintát raktam volna rá, ami kapcsolódik a focihoz. Ettől függetlenül nagyon jól eltalálták a lényeget, a kontrasztot a lányok és a foci között. A műköröm meg a sort a pulcsival és a focilabdával szemben. Nagyszerű. :)


Molly McAdams: Taking Chances - Kétesélyes szerelem

Évi: A kiadó borítóival az utóbbi időben egy nagy bajom szokott lenni: a nagyon nagy angol cím. Értem én, hogy eredeti, meg minden, és néha nem lehet szépen lefordítani, de ha már adunk neki egy magyar címet, azt hatos betűméretnél nagyobban is oda lehet rakni, nem haragszunk meg érte. A borító pedig azt mutatja, amit a cím alapján elképzelek: egy álkapcsolatot és egy valódit, amit titkolni kell. Ezen felül semmi komoly bajom nincsen vele, a letisztult szó jut az eszembe róla.

Petus: A könyvet még nem olvastam, csak a fülszöveget, de az alapján nagyon eltalálták a borítót. Igaz lenne még mit javítani rajta - szerintem. A kétesélyes részét igazán jól megmutatták, de kicsit hevesebb érzelmeket mutathatnának a szereplők. Ha már a két fiú annyira szerelmes a lányba, hogy bármit megtennének érte, akkor ez látszódjon is, ne csak egy padon üldögéljenek. De amúgy nem lett rossz, tényleg.


Tina Reber: Spontán szerelem

Évi: Nagyon jó ötlet volt az "m" szívvé alakítása. Igazából semmire sem tudok gondolni a borítóval kapcsolatban, mert nem meglepő, de nem olvastam a könyvet.Így a könyv minimális ismerete nélkül csak annyit mondhatok, hogy van rajta egy piros cipő, egy lány, akin a piros cipő van, és ezek egy ferde képen jelennek meg. Nekem nem nagyon hívná fel a figyelmemet az elolvasására, ami igaz nem minden, de tudjuk, hogy fontos. Ettől függetlenül, lehet adok neki egy esélyt.

Petus: Imádom a könyvet is, meg a borítót is. A borítót azért, mert a történet legfontosabb részletét mutatják be. A nyitott ajtót amin keresztül berobban a pubba Ryan, a szupersztár segítséget kérni. Az a legjobb, hogy valahogy én is hasonlóan képzeltem el azt a bizonyos ajtót, ahogy a borítón van. A betűtípus, amivel a címet írták, fantasztikus, a piros szín megfelelően kiemeli. :) Egyénként a könyvet csak ajánlani tudom. ;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)