Mit csináltunk? #1 - Május

Sziasztok!

Ismét egy újabb rendszerességgel megjelenő rovattal érkeztünk Nektek. :) Ez a bejegyzés havonta fog megjelenni, és leginkább arról szól, hogy mi mit csináltunk az adott hónapban vagy mit olvastunk vagy egyáltalán mi jut az eszünkbe. Vagyis úgy nagyjából mindenről. :) Reméljük, hogy tetszeni fog Nektek! :)



Petus

Mivel most először írok ilyet, nem nagyon tudom, hogy mit írjak egy ilyen bejegyzésbe. Lehet az lesz a legegyszerűbb, ha az elején kezdem. :)

Évivel arra gondoltunk, kellene pár újítás a blogra, ezért - a Borítómánián kívül - bevezetjük ezt az új  Mit csináltunk? rovatot. Ebben leírjuk, hogy mi történt velünk az elmúlt hónapban.

Hát én ezt szerintem az érettségivel fogom kezdeni. Az volt számomra a legfurább, hogy előtte nem nagyon izgultam. Na jó, a töri meg az angol miatt egy kicsit izgultam. Aztán ahogy túl voltam rajtuk kicsit fellélegezhettem, de csak addig, amíg el nem kezdtem dolgozni. Igaz ez sem olyan nagy dolog mivel egyenlőre még csak hétvégente járok, mert még tanulok a szóbelikre. Utána valószínű többet megyek. Aztán a szabadidőmben olvasok és blogolok.

Könyvet ebben a hónapban nem is nagyon olvastam és nem is nagyon vásároltam, viszont 3 könyvvel gazdagodtam. Az egyik Zoe Sugg Girl online könyve, amit szerencsésen a Blogturné Klub nyereményjátékán nyertem. Még nem olvastam el, de hamarosan sort kerítek rá. A második egy recenziós példány A Fumax Gemini jóvoltából Aziz Ansari Modern románca. Jelenleg ezt olvasom és nagyon tetszik. Nem hétköznapi olvasmány. Elméletileg a héten hozom róla az értékelésem. A harmadik szintén egy recenziós példány a Partvonal Kiadótól, Kate Mosse Fellegvár című könyve. Az írónő egyik művét sem olvastam, de maga a könyv gyönyörűségesen szép. Remélem hamarosan el tudom olvasni az egész trilógiát. :)

Hát nagyjából ennyi. Nem volt túl eseménydús a hónap. Olvastam, sorozatot néztem, dolgoztam, ennyi. Viszont a közeljövőben tervezünk pár dolgot, de ezek maradjanak még meglepetések. ;)

Évi

Ezt a hónapomat egyértelműen egy dolog határozta meg: az érettségi. Igaz, "csak" 4 tárgyból tettem vizsgát, mégis olyan soknak tűnik most. Biztos csak az emelt matek miatt:D És 31-én meg is nézhettük az eredményeket, és mégsem voltak olyan vészesek. :)

Hát, igen. Május első hetében vizsgáztam, ami nagyon sok időmet elvette, hiszen előtte a tanárok mindenféle értelmetlen dolgot kitaláltak, mint például a filozófia házidoga, vagy éppen a testbeszédelemzésről egy. Így akkor is kevés időm volt olvasni, vagy éppen a bloggal foglalkozni, azóta pedig próbálok a lehető legjobban felkészülni a szóbelikre. A Teen Wolf maratont pedig lehet hanyagolnom kéne:D

Aztán segítőként részt vettem egy a városunkban megszervezett kézikupán, ami nem egy délutánt vett igénybe, hiszen egyszerre nagyjából két helyen kellett volna lennem. Ugyanakkor én "csak" beugró voltam a szervezőknél, mert az egyik helyen elkélt a segítség, de így is sikerült jegyzőkönyvet írnom párszor. (Annyit tudni kell, hogy a jegyzőkönyvbe kell az, hogy ki lőtte a gólt, A vagy B csapat, hányadik gólja a csapatnak és hányadik percben lőtte be. Emellett még a kiállításokat és a sárga lapokat is írni kell.)

Az olvasmánylistám elég szegényes volt ebben a hónapban. A Gyökértelen című könyvet egy verseny keretében május 11-ig el kellett volna olvasnom, de egyszerűen képtelen voltam rá. (Igazából nem ezt akartuk olvasni, de... hosszú sztori.) Ezután A. M. Aranth Oculusába kezdtem bele, amit el is olvastam. Sikeresen. Bejegyzés... remélem minél előbb :) Most pedig a Fekete madarak árnyékában című könyvet kezdtem el olvasni.

Nagyjából három hónapos kihagyás után ismét írtam molyon értékelést. Ma már alig tudom elhinni, hogy erre sem tudtam időt szakítani. Ugyanígy a blogon is elkezdtem ismét publikálni, szintén három hónap kihagyás után, így most "csak" 7 bejegyzés torlódott fel, amit be kéne rendesen gépelnem és meg is kéne szerkeszteni. :D

Nos, igen, nem volt egy eseménydús hónap, remélem, hogy legközelebb több mindenről mesélhetek. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)