Könyvhét 2016 - Élményeim :)

Sziasztok!

Nem igazán terveztem ezt a bejegyzést, de szombaton sikeresen kijutottam Könyvhétre és valami földöntúli késztetést éreztem, hogy ezt a bejegyzést megírjam, így... itt van. :) Valójában nem tudom, hogyan fog kinézni a bejegyzést, ezt kérlek nézzétek el nekem. :)

Akkor kezdjük is az elején. Szerintem a Könyvhéten a napsütésben annyira hunyorogtam, mint még senki, és ez annak köszönhető, hogy hatkor kellett kelnem, hogy a nyolcas vonatot elérjük Annával. Sajnos Petus nem tudott jönni. (Legközelebb felrángatlak csajszi, ha kell! :D)  Szóval igen, a hat órai kelés miatt nagyon frissnek és üdének nézhettem ki. Ettől függetlenül vittem magammal a történelem tételeimet, hátha tudok tanulni. Ez sajnos az oda- és visszaúton is meghiúsult, de szerencsére már kész vagyok a vizsgával. :)

A vonatunk nyolckor indult, két órás út állt előttünk. Miután megérkeztünk, találkoztunk Dorinával, aki Pesten tanul és nagyon régóta ismerjük és szeretjük. Neki köszönhető, hogy eltaláltunk a Vörösmarty térre, hiszen amikor vonaljegyet akartunk venni, rájöttünk, hogy az automaták nem úgy működnek, mint eddig. Nos, elképzelésem sincsen, mi volt velük, de mivel nem vagyok nagyvárosi, ezért számomra hatalmas sokk volt elsőre. "Szerencsére" egyik automata sem volt jó, ezért a pénztárnál kellett jegyet venni.

Miután harcoltunk egy kicsit a vásárlással, sikeresen megérkeztünk a térre. Most voltam először a Könyvhéten, mivel tavaly nem tudtam feljutni, ezért minden újdonság volt és szinte mindenen meglepődtem.  Az első utunk a Főnixhez vitt, ahol végre beszereztem a Vérvörös horizontot! *-* Nagyon örültem, hogy végre a kezemben tarthattam! Azután mentünk tovább, Anna mindenképpen be akarta szerezni a Beretva és tőrt, így arra vettük az irányt.

Akkor pedig megakadt a szemem a Maxim standján. Tudtam, hogy oda be kell néznem. Könyvfesztiválon is vennem kellett volna tőlük valami, hiszen két könyvet szerettem volna és mindkettő a fizetősben volt, így akkor lemondtam az 1+1 akcióról. De most úgy döntöttem, hogy nem érdekel. Önmagamhoz képest (eléggé határozottan szoktam könyveket vásárolni) egy hosszas válogatás után a Cseresznyepiros nyár mellé a De mi került a pitébe? című könyv került.

Előbbit egyszer már olvastam, utóbbiról semmit sem tudok szinte. Mindkettőt tervezem (újra)olvasni, így valószínűleg itt is olvashattok majd róluk. :) Valamint sikeresen szereztem egy Apa, randizhatok egy lovaggal? beleolvasót. Már el is olvastam és nagyon érdekel, hogy akkor most hogyan folytatódik. Megfontolom a vásárlását, de ez nem feltétlen most fog bekövetkezni.

Ekkor pedig a Fumax standja felé indultam, mert amikor korábban ott voltam, akkor Peti (vagyis A. M. Aranth valamint a Fumax egyik jóképű eladója - avagy Fumax reklám :D ) éppen másokkal beszélgetett, de én mindenképpen akartam vele váltani pár szót, hiszen elolvastam az Oculust. Végül úgy sikeredett, hogy szinte mindenről beszéltünk, ugyanakkor vannak még így is olyan dolgok, amiket elfelejtettem neki mondani.

Amikor ott álltam, láttam, mennyire nehéz egy ilyen rendezvényt lebonyolítani. Erre a legékesebb példa, hogy egyszer csak azt vettük észre, hogy az egyik forgós állvány gyakorlatilag szétesett. Biztosan láttátok, azok a fekete forgós állványok, vagy mik. Nos, az egyiknek a felső polcát tartó csavar nagyon szépen elengedte magát és ráesett az alatta lévőre. Így már érthető volt számomra is, hogy miért pörögnek ennyire az eladók. Mert vagy 6 helyre kell egyszerre figyelniük.

Tehát volt szerencsém Petivel hosszasan beszélgetni (azt viszont elfelejtettem megkérdezni, hogy a Holdárnyék harmadik része mikorra várható.) Mikor újra elindultam (immár egyedül, mert a nővérem eltűnt valamerre a téren Lonette-vel, a Varázstinta bloggerével) a Móra felé vettem az utamat, ahol kicsit megleptem szegény lányt, aki árult, hiszen az volt az első kérdésem, hogy mennyibe kerül egy Gyilkos a vonal végén. (A magyarázat mindössze annyi, hogy nem akartam nagyon sok könyvet venni, és egy bizonyos összeg felett nem biztos, hogy megvettem volna magamnak.) Aztán meg persze kettőt vettem, az egyik példány Petusé lett. (Szegény lány meg szerintem komplett hülyének nézett. :D )

Szerencsére (a pénztárcám szerencséjére) nem vettem több könyvet, így már nincs is nagyon miről írnom. Az utolsó vásárlás után két ismerősbe botlottam bele, így a maradék időt velük ütöttem el, majd Anna is csatlakozott hozzánk, aki végül vett még egy könyvet.

Mindezeknek köszönhetően nagyon sok élménnyel gazdagodtam a Könyvhéten. Meg persze könyvekkel. :) Hihetetlenre sikeredett, és remélem, hogy jövőre is ott lehetek!

És ti? El tudtatok látogatni a Vörösmarty térre, esetleg pár könyvvel utána hazamenni? :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)