Vivien Holloway: Tolvajok kézikönyve (Winie Langton történetek 4.)

Winie megmenekült a hóhér kötelétől, de ez nem jelenti azt, hogy csendesen meghúzná magát, és várná, amíg a viharfelhők teljesen elvonulnak a feje fölül. 

Will „tanulmányai” folytatódnak, és Winie próbálja őt felkészíteni a vizsgájára. Feladatként szabja neki, hogy önállóan tervelje ki egy általa kiválasztott tárgy elrablását, Will döntése pedig a Könyv másolatában látott Pacsirtára esik. 
Winie-t eközben apja ismét behúzza a csőbe, és rátestálja keresztlánya, Marie Kennellis vőlegényének előkerítését. A lány jó híre múlik azon, Winie-nek sikerül-e felkutatni a szökevény fiút, aki minden bizonnyal kártyaadósságai miatt bujdokol. 
Will eközben külön utakon jár, és úgy tűnik, túlságosan is messzire megy a Pacsirta utáni vadászat során, amit azonban a Langton család – különösen Winie – talán sosem fog megbocsájtani neki.

„ – Kijátszottál! – Nem viccelt, láttam a szemében. Láttam benne az elárultságot, a csalódást és az engesztelhetetlen haragot. – Tűnj el! 
– Winie, csak hadd magyarázzam meg… 
– Nem érdekel! – Még csak nem is hagyta, hogy végigmondjam. – Csak menj el, Will, és reménykedj benne, hogy apám sosem talál meg.”

A Winie Langton történetek negyedik része!

Mondtam már, hogy nagyon szeretem Winie történeteit? Igen? Akkor elmondom most is....... imádom Winie-t és a kalandjait.

A történet elején Will feladatot kap a nagy vizsga előtt. A Könyvből kiválasztott tárgy, a pacsirta ellopását egyedül kell megterveznie és véghezvinnie. Semmilyen segítséget nem kap hozzá. Meg is szerzi a pacsirtát, de milyen áron.
Eközben Winie apjától azt a feladatot kapja, hogy keresse meg Marie Kennellis férjét, aki elszökött a lagzi előtt. Őt "segíti" Harry, aki Winie nagymamája barátnőjének az unokája ezt jól megaszontam xD. De természetesen ez sincs ingyen. Ugyanis a fiú a segítségért egy régi harci eszközt, egy mechanikus farkast szeretne a segítségért cserébe. Winie belemegy az alkuba, nagy nehezen megtalálják Marie férjét, és mennek megszerezni a farkast. De ott olyan emberbe botlik Winie, akire álmában sem gondolt volna.
Winie és Audrey
A két szálon futó történet ebben a pillanatban kapcsolódik össze. Megtudja Winie, hogy Will kivel alkudozott a pacsirtáért, és valószínűleg soha nem fog neki megbocsátani. De remélem nincs igazam, mert nagyon jó lenne ha Will meg Winie összejönnének :3

Winie és Harry történetszálán nagyon sokat nevettem. Miket képesek voltak csinálni...... :D És amikor megtalálták szerencsétlen vőlegényt, és az meg elkezdett szeméttel dobálózni, na ott dőltem a nevetéstől. Szegény lány mit össze szenvedett mire megtalálta azt a szerencsétlen fiút. Viszont a későbbi reakcióján, amikor Willel találkozott, nem lepődtem meg. Sőt, rosszabbra számítottam. Azt hittem egyszer-kétszer pofon is vágja a fiút, azért amit csinált. Tényleg nem is csodálkoznék ha egy darabig nem állna vele szóba.
Will meg nem értem, hogy miért ment bele egy ilyen alkuba. De..... valamennyire megértem, jót akart Winie-nek, ez tiszta sor, de azt is láthatta, hogy milyen következményei lesznek. Mégis belement. Szóval valamilyen szinten magának okozta a bajt. Lehet, hogy a lány haragszik rá, de tudja, hogy jót is cselekedett ezzel. Egy komoly tehertől szabadította meg a Langton ezzel a cselekedetével. Most még nem látják be, de később szerintem köszönetet fognak Willnek mondani. Legalábbis remélem. Ha nem, akkor szegény így járt, de reméljük nem így lesz. :)

Egyetlen hibája van csak a sorozat köteteinek: miért ilyen rövidek? Ha háromszor ilyen hosszúak lennének a könyvek az is kevés lenne. Remélem nagyon sok része lesz a sorozatnak, még sokáig szeretnék róluk olvasni. :) Winie-ék megunhatatlanok.
Már nagyon kíváncsi vagyok a következő részre, leginkább arra, hogy mi lesz Winie-vel meg Willel.......és hogy sikerül-e megmenekülnie Woolf haragja elől. :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)