Mit csináltunk? #2 - Június

Sziasztok!

Szinte hihetetlen, hogy ismét eltelt egy hónap és ismét írhatjuk ezt a bejegyzést. Azt előre is leszögezhetjük, hogy immár több időnk volt olvasni és blogolni, valamint próbálunk ezután is aktívak maradni itt is, Facebookon is, molyon is, tehát nagyjából mindenhol. :)


Petus

Hát az én bejegyzésem most nem lesz valami terjedelmes, mert nem történt velem olyan túl sok minden ebben a hónapban.

Az időm nagy részét tanulással töltöttem, igyekeztem mindent a lehető legalaposabban megtanulni, hogy mire a szóbelikhez kerülök legalább egy része eszembe jusson. Megpróbáltam kulcsszavakat megjegyezni vagy képeket vagy bármit, amiről eszembe juthatnak a dolgok. Aztán végén eljutottam arra a pontra, hogy magasról teszek az egészre, és lesz ami lesz, én minden tőlem telhetőt megtettem.
Aztán elmentem szóbelizni, és szerintem még életemben nem voltam olyan boldog, mint amikor végeztem az egésszel. Akkora kő esett le a szívemről, mint egy ház. Ráadásul az eredményeim is jók lettek, úgy hogy teljes volt az öröm. Este meg is volt az ünneplés a banketten. :)

Ahogy véget ért ez az időszak, jöhetett a jól-megérdemelt pihenés. :) A tankönyveket meg olyan mélyre tettem a szekrényembe, mint a fene. Mostanában látni sem akarom őket. :D

Nagyjából ennyi ami történt velem az elmúlt hónapban. Júliusra sincsenek olyan kimondottan nagy terveim. Olvasok, sorozatot nézek, blogolok ilyesmi. Talán két nap lesz eseménydúsabb. Az egyik, amikor jönnek a rokonaim és tartunk egy nagy, közös családi ebédet. Jó sokan leszünk szerencsére. Már most látom, hogy tuti jó nap lesz. A másik pedig amikor lesz a falunap Homokmégyen. Önkéntes munkát vállaltam, úgy hogy egész nap kint leszek, és élvezem majd a nyüzsgést. :)

Összességében ennyi szerintem. Nem volt valami eseménydús hónap, de igazából nem is bánom. Legalább teljesen az érettségire bírtam koncentrálni. :) Majd meglátjuk milyen lesz a júliusom. :)


Évi

Valójában tényleg hihetetlen, hogy ismét eltelt egy hónap, meglepően gyors volt. Ezért aztán a telefonom naptárját hívom segítségül, hogy nagyjából mindent el tudjak mesélni. :)

Június elején matekból vizsgáztam: az egész hihetetlen sokként ért, mert attól függetlenül, hogy tanultam eleget és egy viszonylag egyszerű tételt húztam, nem sikerült olyan jól, mint vártam volna. A legnagyobb problémám az volt, hogy matekból ez volt életem második felelete és a saját tanárom is ott ült, ami eléggé összezavart minket az egyik osztálytársammal.

Azon a héten pedig voltam még a Könyvhéten is, ami rengeteg újdonságot tartogatott a számomra. Írtam is egy élménybeszámolót. amit IDE kattintva elérhettek. :)

A rá következő szerdán a többi szóbelimet is megcsináltam, sokkal eredményesebben, mint a matekot. Ekkor egy kitűnő érettségivel és egy magyar dicsérettel (amit nem tudom hogyan csináltam, mert a tanár utált majdnem) gazdagodtam. Természetesen a bankett is lezajlott, ami után végre kipihenhettem magam.

A rá következő hetem is erről szólt leginkább. Megvettem életem első saját laptopját, mi remélem még hosszú idő múlva is a társam lesz. Sokat segít a blogolásban is, és eddig ki vagyok vele békülve. Valamint ekkor anyuval vettünk még egy hátitáskát is, mivel a régi gimis eléggé... megviselt már szegény. Plusz még valamikor kaptam Annától egy Mardekáros pizsamát, amit egyszerűen imádok! *-*

A városunkban szokott lenni egy olyan program, ami a "A 18 évesek köszöntése" címet viseli. Idén részt vettem rajta én is. Keretei közt kaptam egy fél órás beszédáradatot, hogy mi vagyunk a jövő nemzedéke meg ilyenek valamint egy emléklapot, amivel elvágtam az ujjam, egy tollat, egy mappát és egy táskát. (Olyan bevásárlótáska szerű anyagból.)

Általánosságban pedig azt mondhatom, hogy szurkoltam a válogatottnak az EB-n és nagyon büszke vagyok a hamvaiból feltámadt magyar focira. (Nagyon drámai voltam. :D) Olvasás terén elég szegényes voltam, befejeztem a Fekete madarak árnyékábant és elkezdtem a Toplistás szerelmet. A bejegyzéseimmel folyamatosan haladok, remélem lassan utol is érem magam és a teendőim a végére érek. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)