Jennifer Salvato Doktorski: Lángra lobbant nyár


Eredeti cím: How My Summer Went Up in Flames
Fordító: Horváth Eszter
Kiadó: Móra Kiadó
Oldalszám: 272 oldal
Ár: 2299.-
ISBN: 9789634153344
Moly, Goodreads

Fülszöveg:
Hűtlen pasi, véletlenül felgyújtott kocsi, ideiglenes távoltartási határozat… elég sűrűn indul Rosie nyara. A szülei szeretnék, ha a lányuk legalább a bírósági meghallgatásig nem keveredne semmi zűrbe, ezért egyhetes autóútra küldik − az ország túlsó felébe − felelősségteljes barátok kíséretében. Rosie-nak persze semmi kedve az egészhez, egyrészt, mert rendbe akarja hozni a dolgokat az exével, másrészt kizárt, hogy ennyi időt kibír összezárva három totál kocka sráccal (akkor sem, ha egyiküknek piszkosul szexi a csomagolása). Vagy mégis? Talán csak a béna countryzene és az Ufómúzeum ment az agyára, de valahol félúton Elvis otthona és a Grand Canyon között Rosie kezdi egész más színben látni a történteket. Meg a kockacsapatot. Egy kocsi sokféleképpen lángra lobbanhat…

Vélemény:
Hát mit mondhatnék. Egy újabb fantasztikus LOL-könyvet olvashattam. LOL-könyvben eddig még nem csalódtam, és remélem ez így is marad. :)

Nem is tudom, hogy kezdjem. Elejétől a végéig imádtam. Nagyon jó volt a történetfelvezetés. Szépen
tábortűz
lassan, kockáról kockára építkezett. Megismertem az előzményeket, a családot, hogy hogyan jutottunk el a szerelem rózsaszín ködétől a távoltartási végzésig.
Esküszöm minden sorát nagy élvezettel olvastam. Az utazásuk alatt annyit nevettem, hogy az hihetetlen. Annyiszor mosolyt csalt az arcomra. Teljesen más képet kaptam a kocka srácokról. Mondjuk eddig is tudtam, hogy aranyosak, de nem hittem volna, hogy ennyire azok lehetnek. :)

A történetet annyira nem is szeretném részletezni. Nagyon sok érdekes dolgot megtudtam Amerikának ezen részéről. Földben álló kocsik, ufó múzeum, Elvis otthona, stb. Nagyon tetszett, ahogy napról napra megtudtam, hogy milyen akadályokba ütköztek, miket csináltak. Spencertől szerencsére sok új információt is megtudhattam. De igazából nem is ez a lényeges az egészben, hanem inkább Rosie személyiség változása.

Grand Canyon
Megmondom őszintén, az elején nem nagyon kedveltem őt. Egy beképzelt és hisztis lány volt, aki magán kívül mással nem nagyon törődött. Aztán jött a távolságtartási, és még nagyobb hisztit
robbantott ki, erre a szülei elküldték Mattyvel és két haverjával erre a túrára, ami igazán jót tett neki. Teljesen megváltozott, persze jó értelemben. Elkezdett jó ügyekkel foglalkozni, és törleszteni a sok ostobaság miatt. A fiúk felnyitották a szemét, és végre képes volt túllépni a "Joey megcsalt" hisztérián, ami elrontotta az életének ezen szakaszát. A könyv végére teljesen megkedvelt az új Rosie-t. :) És nem én voltam ezzel egyedül ;).
A kockákat pedig imádtam végig. Matty egy hihetetlenül édes srác, és nagyon jó barát. Egy ilyen fiúért kapadoznának a lányok. Okos, jóképű, kedves, figyelmes ééééés még sorolhatnám a pozitív jelzőket. Rosie néha meg sem érdemli, hogy ilyen legjobb barátja legyen. Ő maga a tökély.
És ha Matty a tökély, akkor nem is tudom, hogy Logant minek nevezzem. Képzeljetek el egy adoniszt hatalmas ésszel és csípős nyelvvel. Hát valami isteni. Annyira vicces volt, hogy állandóan szekálta Rosie-t, meg beszólogatott neki. Aztán megváltozott egy kicsit, és másképp kezdte látni a dolgokat. :D
Spencer Logan kisöccse. Ő is jóképű, kedves, okos. Belső tulajdonságokban Matty 2.0. Csak külsőre különböznek. Szóval igazából nem tudom, hogy mit problémázott azon Rosie, hogy velük kell mennie. Én boldogan helyet cseréltem volna vele. :D

Összességében azt mondhatom, hogy nagyon jó volt. A szereplők, a történet, a helyszínek.........minden. Kizárólag pozitív dolgokat tudok csak mondani róla. Csak ajánlani tudom mindenképpen. LOL-fanoknak persze kötelező olvasmány, de aki még nem ismerné ezeket a könyveket, annak figyelmébe ajánlom, mert tuti kedvet kap hozzájuk. :D

U.i.: Imádom a borítóját!! *-*

Megtetszett? Rendeld meg!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)