Miranda Kenneally: Becsavart szerelem (Hundred Oaks)


Eredeti cím: Stealing Parker
Fordító: Kulcsár Júlia
Sorozat: Hundred Oaks
Kiadó: Móra Kiadó
Oldalszám: 304 oldal
Kötéstípus: puhakötés
Ár: 2299,-
ISBN: 9789634153306
Moly, Goodreads

Fülszöveg:

Parker imád softballozni! A tizenhét éves lány megállíthatatlan a pályán, igazi őstehetség, mégis otthagyja a csapatot, amikor az anyja lelép egy másik nővel, és az egész város botránytól hangos. Parker ezután mindent elkövet, hogy bebizonyítsa, őt aztán tutira a pasik érdeklik. Ha ehhez az kell, hogy bombanővé változzon, és egy csomó sráccal kikezdjen, hát legyen! Nem számít, ez mennyire dühíti a baseballcsapat szexi kapitányát, vagy hogy a fiatal segédedzővel veszélyesen közel kerülnek egymáshoz. A lánynak idő kellene, hogy rendet tegyen a fejében és a szívében, de a szerelemben nincs időkérés, az csak száguld felé, mint egy csavart labda. Vajon Parker megnyerheti ezt a meccset?

Köszönöm a Móra Kiadónak a recenziós szemleívet!


Véleményem:

Hozta a tipikus LOL-könyv szintet, bár nekem hiányzott belőle valami. Vagy lehet, hogy nem is hiányzott belőle semmi, csak annyi, hogy sokban hasonlított az előző részhez, és ez egy kicsit zavart engem. Reméltem, hogy beletesz az írónő valami kis pluszt, amitől más lesz, mint az előző rész, de sajnos ez nem következett be. Nem mondom, hogy baj, meg hogy rossz volt, csak nem volt benne akkora meglepetés. Kicsit kiszámítható volt a vége.
Na jó, ez sem igaz így, mert azért sikerült egy olyan dolgot belecsempésznie, amire nem igazán számítottam. Az felért egy kisebb pofonnal, de kellett bele, hogy ne legyen annyira egyhangú a könyv. Ettől eltekintve viszont sejtettem már a könyv közepe felé (vagyis a nagy titok kiderülése utántól), hogy mi lesz mindennek a vége. Bár mondjuk ez egy LOL-könyvnél nem meglepő. Bár szerintem ettől szerethetőek ezek a történetek. Tudjuk mi lesz a vége, mégis mikor elolvassuk, annyira jól esik a szereplők egymásra találása. 😄

Imádni-való szereplőkből sem volt hiány most sem. Hot-dogot például nagyon megkedveltem. Eszméletlen egy srác, okos is, sportos, de szerencsétlen néha akkora idióta, hogy az már fáj. Nálam az tette be a kaput, amikor képes volt kis traktorfűnyíróval iskolába menni. Akkor sírtam a nevetéstől.
😆 És képes volt még ezt is hihetetlenül édesen végigcsinálni. Teljesen padlót fogtam tőle.
Drewt úgyszintén nagyon megkedveltem. Hot-doggal szöges ellentétei voltak egymásnak, mégis legjobb barátok voltak. Ő inkább az a visszafogottabb fajta, bár az iskolában mindenki imádja. Nem is értem, miért? 😃
Viszont Parkerrel már nem voltam annyira megbarátkozva. Valószínűleg a viselkedése miatt. Értem én, hogy miért csinálta, de szerintem ezt másképp is meg lehetett volna oldani, nem csak úgy, hogy minden fiúval kikezd az iskolában. Persze, hogy nem vette komolyan egyik srác sem. A másik meg, hogy csinált olyan dolgokat, amiket szerintem nem feltétlen kellett volna leírni. Nem azt mondom, hogy a való életben senki sem csinál ilyet, csak szerintem nem egy ilyen típusú könyvbe való. De legalább szépen volt megfogalmazva, és csak egyszer volt ilyen. Úgy hogy szerintem ő most kivételesen nem egy követendő példa, legalábbis a könyv elején. Szerencsére őt is elérte az isteni szikra és megjavult. Az új énjét már sokkal jobban kedveltem. 😊

Ettől és a kiszámíthatóságtól eltekintve szerintem nagyon jó könyv volt, már hiányzott a lelkemnek egy adagnyi cukiság és romantika, és most megkaptam. Plusz nagyon jó volt a régi ismerősökkel találkozni. Szerencsére hozták formájukat. 😄 Nem kellett csalódnom bennük.
Elsősorban azoknak ajánlanám, akik olvasták az első részt, nekik biztosan tetszeni fog, de aki csak szeretne egy jó kis kikapcsolódást, annak tökéletes. 😊

Megtetszett? Rendeld meg!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)