Jamie McGuire: Gyönyörű lángolás (Maddox-testvérek 4.)


Eredeti cím: Beautiful Burn
Fordító: Szűr-Szabó Katalin
Sorozat: Maddox testvérek
Kiadó: Maxim Kiadó
Oldalszám: 398 oldal
Kötéstípus: puha/kemény kötés
Ár: 2999.-/3999.-
ISBN: 9789632617497/9789632617503
MolyGoodreads

Fülszöveg:
Ellison ​Edson látszólag teljesen gondtalanul él. Frissen diplomázott, hatalmas bulikat szervez, és nincs más dolga, mint vásárolgatni és a barátaival lógni. De valami mégsincs rendben, és az érzés egyre gyötrőbben nyomasztja a lányt. Elli kétségbeesve próbálja magára vonni családja figyelmét, és közben teljesen padlóra kerül. Szülei úgy gondolják, azzal segíthetnek leginkább gyerekükön, ha szigorúbbak vele, ezért megvonják tőle a korlátlan anyagi támogatást. A lány így arra kényszerül, hogy munkát vállaljon. Ezzel egy csapásra feje tetejére áll a világ Ellie körül. A helyzetet csak nehezíti, hogy egy bulin megismerkedik Tyler Maddoxszal. A fiú is, mint ikertestvére, Taylor az alpesi tűzoltók tagja, aki erdőtüzek ellen harcol. Tyler kissé arrogáns, de végtelenül elbűvölő is, így a bulin Ellie-vel hamar egymásba gabalyodnak. A lány ugyan nem akar folytatást, de úgy tűnik, a srác nem éri be egyetlen estével. Ellie nem sokáig tud ellenállni Tylernek, ám elkövet egy olyan hibát, amit nem lehet jóvátenni. 
Tyler érzései egyre inkább elmélyülnek, a lány szélsőséges személyisége és határozottsága lenyűgözi, de ahogy kezdi jobban megismerni, rájön, hogy Ellie belső démonai a Maddoxok legnagyobb ellensége lehet.

Véleményem:
Hát szerintem a Gyönyörű és Veszedelmes sorscsapás után ez a következő kedvencem. Sokkal jobban tetszett, mint a másik 3 rész.

Alapkoncepció itt is ugyanaz, mint a többinél: bajos családi háttérrel rendelkező lány találkozik egy Maddox-fiúval, kölcsönösen segítik egymást, nagy szerelem, boldogan éltek amíg meg nem haltak. Ezzel szerintem semmi újat nem mondtam. A pluszt a történetbe a két karakter erős személyisége hozta. Szabályosan izzott a levegő köztük egy-egy szópárbaj közben. Nagy élvezettel olvastam őket, jókat nevettem rajta (még ha a buszon hülyének is néztek :D). Igaz volt egy-két rész amit feleslegesnek éreztem és csak felidegesített, de ettől független tényleg kedvenc lett.

"Tűzoltó vagyok, Ellie. Nekem kell mentenem ebben a kapcsolatban."

Köztudott, hogy a Maddox-fiúkat mindenki szereti. Hogy is ne lehetne őket nem szeretni? Tökéletesek egytől egyig. Viszont ha választanom kellene közülük, akkor vagy Travist vagy Tylert választanám (igen, egyet nem tudok kiválasztani :D). A többieket is imádom szó se róla, de bennük van valami kis plusz, a viselkedésükben, a személyiségükben, ami nekem nagyon tetszik, ezért ők kiemelkednek a többiek közül.
Van már szerintem 1 éve is vagy több, hogy olvastam a Gyönyörű sorscsapást, de még most is élénken emlékszek Travis és Abby szócsatáira, amiket annyira szerettem. Ez a többiekről nem mondható el. Valahogy ők annyira nem ragadtak meg.

"...megakadtam félúton: túl önző voltam, hogy elengedjem és túl bűnbánó, hogy túlságosan messzire hagyjam jutni a dolgokat."

Ellenben Tyler, akit viszont nagyon-nagyon megkedveltem, és szerintem vele is úgy fogok járni, mint Travis-szel. Örök szerelem lett. A könyv első felét szó szerint végignevettem. Az állandó adok-kapok és csipkelődés nagyon jó hangulatot varázsolt.
Sajnos Ellie-nek sikerült ezt általában tönkretennie. A stílusával, a személyiségével semmi baj nincsen, de amiket csinált az néha nekem kicsit sok volt. Értem én, hogy mi volt a célja ezzel a viselkedéssel, de szerintem néha kicsit túllépte a határt. Ilyenkor egyáltalán nem szerettem. De szerencsére ő is jó útra tér, megoldódnak a problémái.

Összességében azt mondhatom, hogy tetszett, nagyon is (attól az egy-két kivételtől eltekintve). Aki az eddigi részeket olvasta, azoknak nagyon ajánlom, főleg ha azok nem tetszettek annyira, mert ez a rész visszahozza a bizalmat, amit ebbe a sorozatba vetettünk. Aki viszont még nem ismeri a Maddox-tesókat javaslom, hogy minél előbb ismerkedjen össze velük, nem bánja meg. ;)


Megtetszett? Rendeld meg!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)