Beköszöntő

Sziasztok! :)

Durván 3 hónapos hallgatás után ismét jelentkezem. Tudom, hogy nagyon sok idő eltelt úgy, hogy nem volt mozgás a blogon, ennek oka elsősorban az időhiány volt. Én dolgoztam, Évi sem ért rá túlságosan plusz itt volt még a sulikezdés is, újra vissza kellett egy kicsit szoknunk.
Most viszont, hogy nagy szavakkal fogalmazzak, új korszak veszi kezdetét a blog életében. Úgy döntöttünk Évivel, hogy ezt a blogot én viszem tovább egyedül, ő pedig belekezd egy újba. Ennek előnyei, hogy mindenki olyanra és úgy csinálja az egészet, ahogy ő maga akarja. Évi új blogját itt találjátok. Ezúton is kívánok neki sok sikert a továbbiakhoz! :)
A kis bevezető után rátérnék arra, hogy kb. mi várható a blogon ezután. Továbbra is lesznek értékelések természetesen (a blog alapkövei), booktagek, szeretném visszahozni a Borítómániát is. A Havi záráson és a Filmes sarkon még gondolkodom, de szerintem kiveszem mindkettőt, hogy 100%-ig a  könyveké legyen a főszerep. Folytatom tovább az Interjú írókkal rovatot, valamint számítani lehet egy-két újdonságra pluszba. :)
Lesz még egy nagyobb horderejű dolog is, de arról még egyelőre semmit sem mondok, majd ha aktuális lesz. ;)
Tömören szerintem ennyi, ha valakinek van esetleg valami ötlete, vagy van valami, amit szívesen olvasna a blogon, írja le nyugodtan megjegyzésbe vagy akár e-mailbe is. :)
További szép napot és hetet Nektek!!! :)

Petus

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)