Népszerűtlen vélemények BookTag

Sziasztok! :)

Nagyon szépen köszönöm az én Drága Annámnak, hogy kihívott, imádlak szeretlek téged tudod jól. 💗😘  Az ő válaszait Itt találjátok.
Amúgy is már régen volt BookTag az oldalon, úgy hogy ezért is köszönöm a kihívást. :)
Kezdjünk is bele! :D

1. Egy népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett:
Ezzel most lehet, hogy sok ellenséget szerzek magamnak, de én a Csitt, csitt sorozattal voltam így. Végig olvastam mind a 4 részt, de csak azért, hogy ne maradjon félbe. Valahogy nem nyerte el a tetszésem sajnos. :/



2. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki más utál, de te szereted:
Kelly Oram: Sz mint szűz. Túlzás azt mondani erre, hogy utálják, de sok negatívnak mondható értékelést olvastam róla. Nekem viszont tetszett, nagyon szeretem az írónő munkáit. :)



3. Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal jön össze, akivel te szeretnéd:
Andrea Cremer a Nightshade sorozatában eléggé keresztül húzta a számításaimat. Én egész végig Rennek szurkoltam, sokkal szimpatikusabb volt számomra, aztán az írónő fogta magát, és...... a lényeg, hogy a másik pasi lett a befutó. Sajnos.



4. Egy népszerű vagy szeretett szereplő, akit te nem igazán kedvelsz:
Hát ha már a népszerű, de nem szeretem kategóriába a Csitt, csitt került, innen választom a szereplőt is. Folt karakterét szerettem, az ilyen típusú srácok mindig is a gyengéim voltak, viszont Norát nem igazán kedveltem. :/

5. Egy népszerű műfaj, amit te nem igazán olvasol:
Ide szerintem a krimit tudnám mondani. Szerintem ez egy elég népszerű műfaj mostanában. Viszont egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány krimit olvastam eddig. Valahogy nem került a kezem ügyébe sosem. De mostanában egyre több ilyet olvasok és kezdek rákapni a műfajra. :)

6. Egy népszerű szerző, akit nem sikerült igazán megszeretned:
Abbi Glines - megpróbálkoztam két sorozatával is, de mindkettőt félbe is hagytam. A stílusa, a szereplői és a történetei sem tetszettek.

7. Egy népszerű toposz, amiből már eleged van:
Szerény, esetleg összetört szívű lány beleszeret a rossz fiúba, akinek még esetleg a múltjában is van valami sötét titok. Szeretem ezt az alap ötletet, tényleg, sok ilyen könyvet olvastam. De meg lehet unni ezt is, mint minden mást. Lehet ezért kezdtem a krimi felé nyitni.

8. Egy népszerű sorozat, ami teljesen hidegen hagy:
Kövezzen meg engem az összes sorozat rajongó, de nálam ez a Trónok harca. Azt nem állítom, hogy teljesen hidegen hagy, de mostanában biztosan nem fogom elolvasni. Nem igazán keltette még fel a figyelmem úgy különösebben. :/



9. Azt mondják, a könyv mindig jobb, mint a film. Mégis, melyik az a sorozat- vagy filmadaptáció, ami jobban tetszett, mint a könyv?
Eddig még nem találkoztam ilyennel. Alapjáraton is jobban preferálom a könyvet, mint a filmet, és eddig még nem volt olyan adaptáció, ami megváltoztatta volna a véleményemet, még ha csak egy film erejéig is.

+1. Egy karakter, akit mindenki más utál, de te szereted:
Hát erre nem tudok válaszolni. Részben ezért is tartott ilyen sokáig a kitöltés, mert ezen gondolkodtam. :D De még mindig nem tudok ilyen szereplőt mondani. Viszont ha lesz ilyen, akkor utólag majd beleírom. :D

Én most konkrétan kihívni nem akarok senkit, (forrásmegjelöléssel) vigye nyugodtan akinek tetszik. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)