Book Blogger Teszt

Sziasztok! :)

Nagyon szépen köszönöm Annának, hogy kihívott, köszönöm, hogy gondoltál rám. :)
Itt vannak az én válaszaim. :)



1. Top három könyves dolog, ami idegesít
~ sok leírás
~ szerelmi háromszög és az ebből adódó tipródások
~ kiszámíthatóság

2. Három könyves vallomás
~ Eléggé mazochista vagyok, szóval akármilyen rossz egy könyv én csak azért is végigolvasom. Talán egyszer vagy kétszer volt olyan, hogy félbehagytam, de ez nálam nagy szó, sosem szoktam amúgy.
~ Szeretem ha mindig van valamennyi szerelmi szál egy-egy könyvben. Kicsit lágyít az amúgy komoly, akár gondolkodást igénylő történeten. Mint a tanév alatt a szünetek.
~A nagyon felkapott könyveket mindig na jó inkább általában elolvasom én is, mert hajt a kíváncsiság, hogy ugyan mi a fenéért ennyire felkapott. Ebből már kisült jó és rossz élményem is.

3. Utolsó alkalom, amikor sírtál egy könyvön
Dan Wells Csak a holttesteden át könyvének a végén. Nem számítottam Johnnak erre a lépésére, és megríkatott.


4. Könyvek száma az éjjeliszekrényeden
Jelen pillanatban csak egy, a Rudnay-gyilkosságok, de általában 3-4 db szokott lenni: az aktuális olvasmányom, amiről írom/írni fogom a bejegyzést, és a következő könyv, amit olvasni fogok. Sokszor volt már, hogy odapakoltam egy csomót, hogy majd ezeket fogom olvasni, de mindig volt egy másik, ami jobban megtetszett, szóval erről a szokásomról leszoktam. :D

"Van egy éjjeliszekrényem. És túlságosan sok könyvem ahhoz, hogy ráférjen."

5. Kedvenc rágcsálnivalód olvasás közben
Vagy kekszet eszek vagy pop cornt szoktam csinálni. De ha ezek nincsenek itthon, akkor sütök magamnak sütit/chipset, a lényeg, hogy mindig valami a kezembe. Meg is látszik rajtam :D

6. Három könyv, amit bárkinek ajánlanál
~ John Green: Csillagainkban a hiba
~ Jamie McGuire, Teresa Mummert: Sweet Nothing - Édes semmiség
~ Cecelia Ahern: Ahol a szivárvány véget ér

7. Egy kép a könyvespolcodról
Ez az én büszkeségem. :3 Családi közös polc. :)



8. Milyen sokat jelentenek neked a könyvek
A "nagyon sokat" nem fedi ezt az érzést. Az tény, hogy imádom a könyveket. Nagyon szeretem, hogy minden borító mögött valami új dologgal ismerkedhetek meg, új élménnyel leszek gazdagabb. A szereplők életének egy meghatározó pillanatát élem át én is, és ezt magammal viszem amíg csak élek. :)

"Több kincs rejlik a könyvekben, mint a Kincses szigeten található kalózzsákmányok mindösszesen"

9. Legnagyobb könyves titkod
Hajlamos vagyok arra, hogy ha már egyszer láttam egy könyv alapján készült filmet, akkor nem olvasom el a könyvet. Alapjáraton mindig arra törekszem, hogy először elolvassam, aztán megnézzem, de néha győz a kíváncsiságom, és megnézem a filmet. Viszont ilyenkor előfordul, hogy a könyvet nem olvasom el. :/ Nem vagyok rá büszke. :/

10. Kihívottjaim
Fruzsi (Maybe I'm a Bookworm) és Luca (One More Page), a Prológus bloggerinái. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)