Hallie Nadal: Megmajmoltak ébredése (Álnok érdek 1.)


Sorozat: Álnok érdek
Kiadó: Colorcom Media
Oldalszám: 182 oldal
Kötéstípus: puha kötés
Ár: 2490,-
ISBN: 9786155665301
Moly

Fülszöveg:
Hallie kissé kényszeres, de megkapó jelenség. Egyetlen vágya: egy férfi. Amikor négy marcona gengszter betuszkolja őt egy BMW hátsó ülésére, félő, hogy vágya túlzott mértékben teljesül. Szorult helyzetében kiderül, mit érnek az évtizedes barátságok. Ám azt is jó volna tudni, mit akar Hallie-től a jóképű nyomozó. 
Nem ajánlom a könyvet azoknak, akik kizárólag a magas irodalmat kedvelik. Ez egy közvetlen stílusban megírt, fordulatos történet azok számára, akik szórakozás közben új dolgokkal is megismerkednének.

Köszönet az írónőnek a kéziratért! :)

Véleményem:
Cím: Először nem tudtam hova tenni, számomra kissé értelmetlennek tűnt ez a cím az olvasás elején. Aztán elolvasva az utolsó oldalakat elért az isteni fény, és rájöttem, hogy jól illik a címválasztás ehhez a történethez.

Borító: Annyira nekem nem jött be, de a műfajt hűen tükrözi. Ránézve azonnal azt mondanám róla, hogy krimi, viszont a történethez nem igazán tudom hozzákapcsolni. De ezzel lehet, hogy egyedül vagyok.

Alapsztori: Végigkísérhetjük Halliet az elrablásától a végső "ébredésig". :) Hallie és három barátnője bulizni indulnak, ám Halliet négy marcona gengszter elrabolja. Az öccsétől szeretnének valamit, de neki nincsen öccse. A rendőrség kiszabadítja, de nem örülhet sokáig, mert mindenki gyanús, még a rendőrség is.

Olvasás: Mint az alapsztorinál, itt is nehéz helyzetben vagyok. Nehéz erről a fordulatos eseménysorozatról spoiler nélkül írni, és éppen ez a probléma, hiszen ehhez a kevéske 180 oldalhoz képest számomra túl sok minden történt. Az ötlet, a sztori és az, hogy ennyire pörgős, az nagyon jó, de olyan, mintha egy trilógia vázlatát olvastam volna, amit még meg kell tölteni élettel. Hiányoztak nekem a szereplők gondolatai, a személyiségüket megmutató dolgok. A cselekményekről pedig sokkal részletesebben olvastam volna, hogy ki mikor mit és miért csinál.
A nevekkel is bajba voltam, mert nehézségük miatt nem sikerült megjegyeznem őket, és így sokszor nem tudtam követni, hogy ki kivel beszél.
A helyszíneket jól el tudtam képzelni a leírások alapján pl. pályaudvar, rendőrségi kihallgató, kutató intézet. A kutató intézetről szívesen olvastam volna még, jobban megismertem volna az ott dolgozó orvosokat, a munkájukat és persze a majmokat.
Bár rengeteg dolog történik, logikai vagy időrendi hiba nincs közöttük.

Szereplők:
Hallie Nadal: Ahogyan az egyik szereplő jellemezte: " tökös bige vagy". Talpraesett, csinos fiatal nő, aki még keresi a szerelmet, de ettől többet sajnos nem igazán tudunk meg róla.

Tim Krowsky: Jóképű nyomozó, kissé nyers modorú, a munkáját viszont profi módon végzi. A fantáziánkra van bízva, hogyan is néz ki, mert külső leírás nincs róla.

Luisa: Látszólag egy kedves idős asszony, ám a történet során kiderül, hogy néha nem is olyan kedves és nem is olyan idős. Sok meglepetést okoz a főhőseinknek.

Összességében tényleg azt mondhatom, hogy alapötletnek kiváló, viszont a fentebb említett dolgokat hiányolom belőle. De ezek szerintem mind olyan részek, amik könnyen orvosolhatók. Megvan a kellő eseményszám, pörgősség, hogy ebből egy hosszabb és kidolgozottabb, igazán élvezhető krimi legyen.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)