The Tea Break Award - Teaszünet Díj

Sziasztok! :)

Drága Anna barátnőm mostanában sokat leszel emlegetve :D jelölt engem is erre a The Tea Break Award, azaz a Teaszünet Díjra! Nagyon szépen köszönöm neki itt is. Imádlak nagyon! 💚
Az ő válaszait Itt találjátok. :)



Következzenek a szabályok!
1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illessz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

"– Van valamim a számodra.
Nem erre számítottam.
– Felrobban, ha kinyitom? – érdeklődtem."
                                           ~ Jennifer L. Armentrout: Obszidián (Katy)

A kérdések:
1.   Mikor és miért döntöttél úgy, hogy blogolni kezdesz?
2015. augusztusában kezdtem neki a blognak, de már előtte is eszembe volt a blogolás ötlete. Az egyetlen dolog gátolt csak az elkezdésében: az hogy nem tudtam, egyedül tudnám-e csinálni. De mint kiderült, megy ez egyedül is. :)
Szeretném elérni, hogy minél több ember megszeresse az olvasást. :)

2.   Mi a legfontosabb számodra bloggerként? (Legyen ez egy dátum, egy cél, vagy bármilyen hasonló tényező)
Egy nagyon jó kis közösség alakult ki az olvasók-bloggerek-írók között, és szeretném ha minél többen tudnának csatlakozni. :) Én igazán élvezem velük a közös programokat, eseményeket, és szeretném ha ennek minél többen részesei lennének. :)

3.   Mióta érzed úgy, hogy az oldalad a mindennapjaid szerves részét képezik, s miért?
Szerintem blogindulás után kb. fél évvel volt először az, hogy mikor a napi teendőim soroltam be, akkor automatikusan belevettem a blogot is, mint listaelemet. Első körben annyira nem is lepődtem meg, de teltek a hetek és ez így folytatódott tovább. Aztán egyszer amikor nem jutottam gépközelbe egy ideig, akkor éreztem, hogy hiányzik a blog, a bejegyzésírás. Ekkor tűnt fel, hogy teljesen a mindennapjaim részévé vált a blogolás. És most nem rég, amikor belegondoltam, hogy esetleg abbahagyom, kis ürességet éreztem. Ezért döntöttem úgy, hogy folytatom tovább.

4.   Szoktál könyves eseményekre járni? Van kedvenced?
Könyvfesztre és Könyvhétre szoktam járni, megpróbálok minden évben elmenni. Ez a két kedvencem van csak. Mondjuk máshova nem is nagyon szoktam menni, mert valami miatt nem jutok el.

5.   Melyik időszakban költesz a legtöbbet könyvekre?
Természetesen az ünnepek alatt, de ezzel szerintem nem vagyok egyedül.
Év közben is elég sokat költök, mert van jegyzettámogatásom, amit ifjúsági regényre is költhetek szerencsére. :) És ezt mindig ki is használom. :D

6.   Az ünnepekre könyvet kérsz, vagy ennyire nem vagy „fanatikus” gyűjtő?
Mindig minden alkalomra könyvet kérek, szóval ennyire fanatikus gyűjtő vagyok. :D

7.   Mekkora a könyvespolcod? Ha van kedved, mutatsz róla egy képet?
Jóóóóó nagy, bár ez közös, ilyen családi polc. :)



8.   Mi az, amit mindenképpen szeretnél elérni 2018-ban? (Legyen az bármilyen cél, stb.)
1. Minél több bloggerrel megismerkedni.
2. Sok sok szuper bejegyzéssel gazdagítani a blogot.
3. Az összes olvasatlan könyvem elolvasása. :)

Az én kérdéseim felétek:
1.   Mikor és miért döntöttél úgy, hogy blogolni kezdesz?
2.   Melyik a kedvenc könyved/sorozatod?
3.   Milyen műfajban olvasol a legszívesebben?
4.   Szoktál olvasás közben nasizni valamit?
5.   Van olyan kedvenc történeted, amelyikben szívesen szerepelnél? Ha igen, melyik az?
6.   Milyen könyvet ajánlanátok nekem, amit még nem olvastam?
7.   Melyik íróval, írónővel találkoznál szívesen, akivel eddig még nem sikerült?
8.   Mik a terveid 2018-ra?

Akiknek a díjat átadom: Fruzsi (Maybe I'm a Bookworm) és Luca (One More Page), a Prológus bloggerinái. :)
Azért őket választottam, mert szerintem nagyszerű bloggerinák és nagyszerű barátok is. :) És nagyon kíváncsi vagyok a válaszaikra :D
Kívánom Nekik, hogy fantasztikus legyen ez az évük blogolás és minden más szempontból is. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)