TOP10 kedvenc idézet :)

Sziasztok! :)

Újabb vasárnap, vagyis újabb TOP10 kedvenc idézet. :) Ezen a héten egy szívemhez nagyon közel álló regényből hoztam 10 idézetet. Először a könyvtárban találkoztam a könyvvel, majd elolvasva a fülszöveget, rögtön beleszerettem. Elolvasás után pedig Graysonba is totál szerelmes lettem. És ezzel el is árultam a heti könyvet: Kelly Oram - Szívzűrterápia strébereknek. :)



Kelly Oram: Szívzűrterápia strébereknek

#1
"– Te viszont pontosan úgy viselkedsz, mint egy közönséges báty.
– Közönséges? – Azt hittem, megbántódik, de csak nevetett. – Szerinted közönséges vagyok?
– Igen. Egészségtelenül az. Beleböfögsz az arcomba, valahányszor hagymát eszel. Eszedbe se jut, hogy kimenj, ha fingasz. Ma délután rám csöpögtetted az izzadságodat. Direkt!
– Oké, oké, igazad van. Elismerem, hogy kapcsolatunkat alapvetően a testvéri civódás jellemezte. De a teljes igazsághoz az is hozzátartozik, hogy ma miattad állt fel…
– Atyaég, Grayson! Fogd be! – sikítottam halkan, és a kezembe temettem az arcom. – Kérlek, soha, soha ne mondj ilyet többet!
– Szembe kell nézned a tényekkel, Aves. Ha valóban a húgom lennél, és együtt zuhanyoztunk volna, okádnék, és azonnal keresnék egy pszichológust. Nem a melledet bámultam volna, miközben azon töprengek, pofon vágnál-e, ha levenném a trikódat."

#2
"– Helyes! Ha már a jegyekről van szó, matekkal is foglalkoztok? – kérdezte Owen. – Kettesre állok belőle.
Brandon sóhajtott – talán azért, mert Owen pont úgy nézett ki, mint egy tipikus tompa agyú izompacsirta.
– Libby korrepetál matekból – közölte Levi.
Haha! Naná hogy Libby.
Owen összerezzent.
– Senki más?"

#3
"Hol is kezdjem? Mit mondhatnék Avery Shaw-ról? Születése óta ismerem, mégse tudok róla szinte semmit. A mamájával azóta nem hivatalos családtagok nálunk, amióta anyáink leokádták egymást a terhesjógaórán."

#4
"Mire végzünk, Avery Shaw tökéletesen működő, gyönyörű, magabiztos, érzelmileg stabil fiatal lány lesz, aki készen áll arra, hogy megélje a valódi szerelmet – a drágalátos gyászmunkájával együtt vagy anélkül. Az öcsikém meg örökre megemlegeti azt a napot, amikor elkövette élete legostobább tévedését."

#5
"– Aves aranyom, most nem érek rá. – Majd felvonta a szemöldökét, és gonoszkodva rám vigyorgott. – Hacsak nincs kedved csatlakozni…?
Ebben a pillanatban kopogtattak, és anyám aggódó hangon keresett. Graysonra néztem, és a színtiszta pánik őrületében gondolkodás nélkül beugrottam mellé a függöny mögé.
– Húha! Avery, csak vicceltem!
Hallani hallottam Graysont, de válaszolni képtelen voltam. A hideg csempének vetettem a hátamat, behunytam a szememet, és hagytam, hogy áztasson a meleg víz.
Megint kopogtattak, ezúttal hangosabban, majd kinyílt az ajtó.
– Avery, te vagy az, kicsim?
Vadul ráztam a fejem, és drukkoltam, hogy Grayson jól válaszoljon.
-  Sajnálom, Kaitlin. Csak én vagyok.
- Jaj, bocs, Grayson. Azt hittem, Avery vagy.
- Igen, ez gyakran előfordul - vicelődött Grayson."

#6
"Grayson felém fordult, megfogta a kezemet.
– Avery.
Attól, ahogy kiejtette a nevemet, a torkomban dobogott a szívem.
– Ha nem lenne nyilvánvaló, elmondom, hogy a kísérlet során egyértelműen és teljesen beléd szerettem.
Elakadt a lélegzetem. Mikor újra levegőhöz jutottam, olyan hangos volt, mintha falak omlottak volna le. Beletelt egy kis időbe, hogy rájöjjek, azért, mert mindenki más is velem együtt vett levegőt. Nem mondhatta, amit mondott. Képtelenség. Grayson Kennedy nem szeret bele a lányokba. Azok szeretnek belé. Pedig engem néz, komolyan, semmi jele a szórakozásnak.
– Micsoda?!
Grayson mind a két kezemet megfogta, és picit megszorította.
– Valamikor a zuhany és a Red Bull között beléd szerettem, Aves. Komolyan beszélek. Innen nincs visszaút.
Mögöttem a tömegben többen sóhajtottak, de tulajdonképpen elfelejtettem, hogy néznek minket. Az agyam csak azért hálálkodott, hogy veszettül zakatoló szívem egyáltalán hajlandó volt vért pumpálni belé. Grayson olyan közel lépett, hogy csak centik voltak köztünk. A tenyerébe fogta az arcomat, és azt mondta:
– Lélegezz, Aves!"

#7
"– Szent szar, Aves! Te vagy a legjobb! Örökre hálás leszek
neked!
– Vigyázzon a szájára, Mr. Kennedy! – intette Mr. Walden, de láttam ám, hogy elfojt egy mosolyt, mikor Grayson nem figyelt oda. Egy percig még nézett minket, majd megszólalt: – Lényegében azt hiszem, eredményt érhetsz el, Avery. A kísérlet ööö… társas aspektusát tekintve kétségtelen, Grayson ezen a téren komoly szakismerettel rendelkezik. Úgy vélem, jól tudna dolgozni ezen a projekten.
Nevettem. Igen, tökéletes párom lesz.
Grayson letett, és óvatosan méregetett bennünket.
– Szakismeret? Miben? Most már félek. Miről beszéltek? Nincs a természettudománynak egyetlen olyan területe sem, amiben szakértő lennék.
– Nem, ha fizikáról, kémiáról vagy akár biológiáról van szó.
– Most, hogy mondod, biológiából egész jó vagyok, ha érted, mire gondolok.
– Mr. Kennedy! – figyelmeztette fáradtan Mr. Walden. – Avery, biztos, hogy őt akarod társnak?
Megint nevettem.
– Biztos. Grayson társadalomtudósnak született."

#8
"Meg akartam érinteni. Felakartam fedezni minden porcikáját. Olyan nagyon akartam, hogy a végén Owen jelentőségteljes pillantással hozzám vágott egy törülközőt.
– Kezd mutatkozni rajtad a többhetes cölibátus."

#9
"– Nem én voltam – mondta rendkívül álságos ártatlansággal Grayson.
– Hát ki más? – dörrent rá Libby.
– Miért? Csak mert én említettem a meleg vizes medencét, és történetesen tudom, hogy Avery egyetlen fürdőruhája egy egyrészes rémség, ami akár a nagyim szekrényéből is kikerülhetett volna? Ez még nem jelenti azt, hogy én vettem ezt az ízléses fürdőruhát, amiben valószínűleg irtó dögösen fog kinézni."

#10
"– Mit gondolnak? Meggyógyult?
Se nekem, se a zsűrinek nem volt szüksége a közönség éljenzésére vagy nevető arcára, hogy tudjuk, tényleg meggyógyultam."

Megjegyzések

  1. imádom :) Köszönöm, most egy jót nosztalgiáztam :)

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit :) Én is így voltam miközben írtam ki az idézeteket :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)