Cluedo BookTag

Sziasztok!! :)

Újabb BookTaget töltöttem ki, amire Anna barátnőm hívott ki a napokban, amit ezuton is nagyon köszönök neki. Drága vagy! <3
Az ő válaszait ITT találjátok.
Nem is szaporítom tovább a szót, vágjunk is bele. :)



1. Miss Scarlett - A végzet asszonya - Egy könyv, amit csak azért akartál elolvasni, mert gyönyörű a borítója, de később a tartalmát is imádtad

Hát ide elég sokat tudnék felsorolni, de amire kimondottan igaz a fenti állítás az Kiera Cass Párválasztója. Megláttam a borítót és tudtam, hogy ezt e kell olvasnom. Hála istennek nem okozott csalódást. :)



2. Mrs. Peacock - A társasági asszony - Egy könyv, ami kezdetben visszafogottan indult, nem igazán tetszett, de végül elég jól kiforrta magát és most már bármikor újraolvasnád

Cassandra Clare: Csontváros - Számomra rettenetesen nyögve nyelősen indul, kétszer futottam neki mire el is értem a végére. Viszont örülök, hogy a barátnőm unszolt az elolvasására, mert utána letehetetlen. A végére annyira megtetszett, hogy meg is vettem az összes részt.



3. Plum professzor - A szellem embere - Egy könyv, aminek igazán érdekes, egyedi, elvont és kissé különc a témája

Számomra egyértelmű, hogy ide Dan Wells Nem vagyok sorozatgyilkos sorozatát írom. Az egész sorozat hangulata, John viselkedése, stb. mind olyan dolog, ami különlegessé teszik az összes részt.



4. Mustard ezredes - Az alfahím - Egy könyv, amit szinte mindenki imád, de Te valamiért mégsem szeretted

Még mindig Becca Fitzpatrick Csitt, csitt sorozata. Továbbra sem csípem. :D

5. Green atya - Az aranyifjú - Egy könyv, ami nem az, aminek látszik (értsd: sokkal több van benne és sokkal több meglepetést vagy éppen titkot rejt, mint ahogyan azt mondjuk a fülszöveg alapján gondoltad volna)

Egyértelműen Colleen Hoover Maybe Someday - Egy nap talán című könyve. Meghökkentett elég rendesen. :D De imádtam. :')



6. Dr. Orchid - A zseni - Egy végtelenül okos és körmönfont könyv, ami végül téged is meglepett, rászedett

Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten - és persze a többi része. Ahányszor elgondolom, hogy akkor ez meg ez fog történni, annyiszor húzza keresztül a számításaim. :D



7. Dr. Black - A méltatlanul elfeledett áldozat - Egy könyv, amit sokan mellőznek, esetleg nem igazán szeretnek, de Te olvastad és valamiért mindig emlékezni fogsz rá

Tina Reber: Spontán szerelem. Még csak az első részt olvastam, de várom már, hogy sorra kerüljön a második rész is. Nekem nagyon tetszett, nagyon aranyos kis történet Taryné és Ryané.



8. Cluedo - A klasszikus rejtélyek játéka - A kedvenc krimi/nyomozós/misztikus vagy rejtélyes könyved

~ krimi: Dan Wells: Nem vagyok sorozatgyilkos
~nyomozós: Böszörményi Gyula: Leányrablás Budapesten
~misztikus: Helena Silence: Enigma

Az én kihívottam pedig Patti, A valóságon túl blog bloggerinája. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)