Erin Watt: Broken Prince - Megtört herceg (A Royal család 2.)


Eredeti cím: Broken Prince
Fordító: Sándor Alexandra Valéria
Sorozat: A Royal család
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 346 oldal
Kötés típus: puha kötés
Ár: 3299,-
ISBN: 9789634572466
Moly, Goodreads 

Fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét. 
Reed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe. 
Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa. 
Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást. 
Talán igaza van.

Véleményem:

Na, hát kérem szépen, elolvastam a második részt is! Kb. 2 nap alatt kivégeztem. Bezony ám, tudok én gyorsan is olvasni ;) Nehéz szóhoz jutnom, az már egyszer biztos. A szó szoros értelmében lecsaptam az asztalra a könyvet, mikor végeztem, és a harmadik részt követeltem - ám hiába… Arra még várnom kell… De a hírek szerint idén megjelenik, szóval a remény hal meg utoljára! :D

De inkább kezdjük megint az elején. Vagy folytassuk ott, ahol abbahagytuk? Sosem tudom, melyik lenne a jobb kezdés a sorozatrészeknél. :D 

Ott hagytuk abba az első részt, hogy….

SPOILER!!!!!

Aki nem szeretne semmit sem megtudni, legyen szíves ezt a részt naaagyon gyorsan átugrani, átgörgetni, eltakarni kinek mi válik be. Csakis saját felelősségre olvassátok el!

Szóval ott hagytuk abba az első részt, hogy Reed boldog volt, Ella boldog volt Reeddel, az egész családban nagy volt a boldogság. Aztán jött Gideontól a telefon, hogy feltétlen beszélni akar Ellával. Mint kiderült, figyelmeztetni akarta, hogy maradjon távol mindenkitől a családban, mert csak árthatnak neki. Meghallgatta, tudomásul vette lesz@rta. Nem törődve Gideon figyelmeztetésével, mert miért is törődött volna vele, nem igaz? boldogan caplatott fel a lépcsőn. Majd belépve Reed szobájába, koppant egy szép nagyot az álla - levegőhöz sem jutott, és meg is értem miért…. Végül se szó, se beszéd lelépett.

SPOILER VÉGE!!!!


Na, itt, az utolsó fejezetnél vesszük fel a fonalat a második részben, ám ahogyan az fülszövegből is kiderül, Reed gondolatai is több teret kapnak - ugyanis váltott szemszögű kötet tartunk a kezünkben.
Reeddel kezdünk, megismerjük az utolsó fejezet történéseit az ő szemszögéből is. Majd szintén az ő szemén keresztül a Royal család majdnem teljes bukását... Hát, én esküszöm megsajnáltam őket… Még egy ilyen szerencsétlen banda nincs, mint az övék...

„Hölgyeim és uraim, a Royal família szétesett.”

Amikor Ella megérkezett hozzájuk fújtak rá, mint macska a kutyára, de most hogy nincs köztük, a család teljesen szétesett. És mint említettem fentebb, megsajnáltam őket, annak ellenére miket nem műveltek szerencsétlen lánnyal. Reedet sajnáltam a legjobban, mert az egész családja ellene fordult. Nem szeretem, ha Easton szomorú. :(  Nem mondom, hogy nem tehet róla, de azért itt már kicsit sok volt a jóból.
De Ella részéről sem volt teljesen igazságos, hogy így elment. Minden lehetőséget elzárt, hogy még csak véletlenül se találják meg, bele sem gondolva, hogy kiket bánt meg ezzel. Szerintem elég lett volna, ha csak elmegy kicsit kocsikázni vagy hasonló, amolyan „kiszellőztetem a fejemet” címszó alatt.
Az összes tettével csak azt érte el, hogy viszályt szított a családban. Akármilyen szemetek is voltak vele, ezt egyik fiú sem érdemelte még Reed sem. Egy dolgot viszont megtanult: Callum Royal elől nem bújhat el… Vagyis legyen elég annyi, hogy viszonylag gyorsan vissza is került a villába.

„ Mire észbe kapok, két erős kar fonódik körém.
Először megdermedek, mert azt hiszem, Reed az, ám amikor rájövök, hogy Easton, akkor ellazulok.
(…)
Egy szót sem szól. Úgy ölel, mint kisbaba a takarót. Bordaropogtató, kétségbeesett ölelés ez, amitől alig kapok levegőt. A vállamra teszi az állát, aztán meg belefúrja a nyakamba.”

Innentől kicsit pozitívabbá váltak az események, hála az égnek. Ella még mindig fújt Reedre, és ez olykor igen vicces helyzeteket szült. Valamilyen szinten jogos volt a lány dühe, de azért annyit engedhetett volna a srácnak, hogy elmagyarázhassa az egészet. Szerettem is őket, de haragudtam is rájuk egy ideig.

„– Én végeztem a játszmákkal, Ella. Számomra nem létezik másik lány ezen a világon. Ha beszélni látsz az egyikkel, akkor tudd, hogy rólad beszélek. Ha sétálni látsz az egyik mellett, akkor tudd, hogy azt kívánom, bárcsak te lennél az – lép felém. – Te vagy nekem az egyetlen.”


De általában jött Easton a beszólásaival együtt, és következhetett a folytonos nevetés. Minden tiszteletem Reedé lett, a kitartása miatt. A végsőkig küzdött, hogy visszaszerezze a lányt. Konkrétan megmondta neki, hogy bármire képes lenne ezért.  És ugye kitaláljátok, hogy mi lett a vége?! :D Szerintem biztosan.;) Nagyon örültem, hogy kezdett helyreállni a rend mind a családban, mind a suliban. Visszatért minden a régi kerékvágásba mondhatni.
Egyetlen bökkenő állt csak a felhőtlen boldogságuk útjába. Ez pedig nem más volt, mint... Elhittétek, mi? Ennyit azért nem spoilerezek le. :D Majd elolvassátok és megtudjátok. ;) Muhaha :D
Annyit viszont elárulok, hogy eléggé felgyorsulnak a dolgok a végkifejlet felé haladva: Rengeteg féltve őrzött titok kerül felszínre, ami újabb összeomlással fenyegeti a családot. Én csak abban reménykedem, hogy ha összefognak, akkor ezen is sikerül túltenniük magukat valahogy. Az biztos, hogy nem lennék a helyükben, kivételesen örülök, hogy most csak külső szemlélő vagyok. Mindenesetre én szurkolok nekik. Aztán még a végén rosszabb leszek, mint egy szurkolócsapat…

Összességében azt mondhatom, sikerült hoznia az első rész színvonalát. Sőt, még lehet, hogy jobb is volt! Végig izgultam az egész regényt a szereplőknek, és az írónőnek köszönhetően. :)
Reeddel és Ellával szemben is fel lehet hozni pro és kontra érveket, kinek volt igaza, és kinek nem, jogosan tette azt, amit tett, vagy nem - és még sorolhatnám. A lényeg úgyis az, hogy mi alakult ki ebből az egészből: egy erős, összetartó család, ami mindent túlél remélhetőleg, ha összefognak.
Én velük vagyok lélekben luv Easton <3 , és alig várom már, hogy belevethessem magam a Royal család történetének következő részébe. Addig is, lányok, Royal fiúkra fel! ;)

Megtetszett? Rendeld meg!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)