Könyves Udvarlás BookTag

Sziasztok! :)

Anna barátnőm kihívott erre a Tagre, amit sajnos csak most sikerült kitöltenem. (Szégyellem is magam miatta). Úgyhogy így jóóóóóóóó utólag Valentin-nap és jóóóó utólag nőnap alkalmából ki is teszem az oldalra ha már elkészítettem. (Lesz még kettő Tag, azokat is igyekszem elkészíteni. :) )



Első fázis - Kezdeti vonzalom - Egy könyv, amit a borítója miatt vettél meg:
Melina Marchetta Jellicoe Road könyvét mondanám. Ahogy megláttam a Könyvmolyképző oldalán rögtön tudtam, hogy meg kell vennem. Annyira szép a piros és a királykék kontrasztja a fehérrel kiegészítve. Ellentétes színek mégsem zavaró az összehatásuk. :)

Második fázis - Első benyomás - Egy könyv, amit a fülszövege miatt vettél meg:
Hát itt most nehéz lenne egyet kiemelni, mert a könyveim 90%-át fülszöveg alapján vettem. Na meg persze hallgattam a megérzésemre az adott könyvvel kapcsolatban. Általában először a borítót nézem meg, aztán elolvasom  a fülszöveget. Ennyiből már szoktam sejteni, hogy tetszeni fog-e vagy sem. Nem igazán lőttem még mellé eddig. :)

Harmadik fázis - Flört - Egy könyv, ami jól van megírva:
Hát ide sem kezdem el felsorolni a szerintem idetartozókat, de egyet mindenképpen szeretnék kiemelni közülük. Még pedig Colleen Hoover Maybe Someday - Egy nap talán című könyvét. Egyetlen szó jut eszembe róla és az a tökéletes. Aki olvasta érti, miért mondom. Nem lehet szavakban kifejezni azt az érzést, amit olvasás közben megjelenik. :)



Negyedik fázis - Első randi - Egy könyv, ami sorozat része, és annyira tetszett, hogy azonnal akartad a folytatásokat:
Hát ez egyértelműen az Obszidián. 4 vagy 5 éve olvastam először Daemonről és Katyről, de azóta is kedvenc számomra. Imádom az egész sorozatot. Tudom, hogy egy könyvmoly nem nagyon mondhat olyat, hogy a kedvenc könyve ez és ez, de nálam az Obszidián kedvenc, osztozik az első helyen Szívzűrrel. :)

Ötödik fázis - Késő esti telefonbeszélgetések - Egy könyv, ami miatt egész éjjel fennmaradtál:
És ha már a szívzűrről volt szó, ide Kelly Oram Szívzűrterápia strébereknek könyvét mondanám. Egy éjszaka alatt kiolvastam. :D Az Obszidián mellett a másik kedvenc könyvem. :) Grayson és Daemon Forever! :D <3



Hatodik fázis - Mindig te jársz a fejemben - Egy könyv, amire sokat gondolsz/gondoltál:
Josh Malerman Ház a tó mélyén ilyen könyv volt. Igaz nem éppen pozitív dolog miatt gondolkodtam rajta sokat. Leginkább azon gondolkodtam, hogy miért nem váltott ki belőlem semmilyen reakciót. Elolvastam és ennyi. A legtöbb könyvnél boldog vagyok vagy szomorú, dühös, vagy bármi más, de ennél semmi nem volt, és ezen elég sokat filóztam.



Nyolcadik fázis - Találkozás a szülőkkel - Egy könyv, amit ajánlanál a barátaidnak és a családodnak:
Hát a fél könyves polcom szerintem ilyen. A legtöbbet szívesen ajánlom bárkinek. Ha olvastam az adott könyvet, amiről szó van, arról szívesen elmondom a véleményem akár jó akár rossz. Az Obszidiánt vagy a Csontvárost azt rendszeresen javaslom, Szívzűrt szintén, bár ez attól is függ, hogy milyen témában szeretne olvasni. :)

Kilencedik fázis - Gondolkodás a jövőn - Egy könyv, vagy könyvsorozat, amit a jövőben újra szeretnél olvasni legalább egyszer:
A Luxen sorozat biztos ilyen lesz, meg Dan Wells John Cleaver sorozata is. A többit majd még meglátom. Attól függ mire lesz időm. :)

Tizedik fázis - Oszd meg a szeretetet - Kinek küldöd tovább a taget?
Mivel ilyen későn csináltam meg bedobom a közösbe (mint Edinát :D ). Akinek még esetleg van kedve nyugodtan töltse ki. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)