Candy Book könyves doboz unboxing :)

Sziasztok! :)

Tudom, hogy mostanában megint eltűntem, de elég nehéz most a vizsgaidőszakom, elég sok időmet elveszi a tanulás. De amint végzek minden vizsgámmal a blog is jobban fel fog lendülni. Készülök pár újdonsággal is, de erről majd mesélek Nektek. :)

Addig is egy unboxing bejegyzést hoztam most Nektek, ugyanis pénteken végre átvehettem a Lírába a Candy Book könyves dobozomat. :D Alig vártam, hogy megérkezzen, rettentően égetett a kíváncsiság, hogy mit rejt. :)

Röviden egy pár szót mondanék erről a dobozról.
Lakatos Levente nevéhez fűződik ez a kezdeményezés, az ő webshopjában lehet rendelni. A felépítése olyasmi, mint a többi dobozé, annyi különbséggel, hogy itt több az édesség - legalábbis szerintem. (Amit őszintén szólva nem is bánok :P) Én a minta dobozt rendeltem most meg akciós áron elsősorban kíváncsiságból, mivel ez volt az első könyves dobozom. :) Ha a bejegyzés alapján esetleg megtetszett Nektek, akkor alul lesz egy link ahol meg is rendelhetitek. :)

Na de akkor lássuk mit rejtett a doboz. :D

Ahogy kibontottam az első amivel szembe találkoztam az két kis cetli/üzenet volt. Az egyik egy akciós kupon volt, ami kedvezményt ad egy könyves dobozra, a másik pedig egy rövid ismertető a dobozban lévő dolgokról. Ezek után következett egy Candy Book mintájú (szerintem) csomagoló papír.



Ezt követték az édességek (a kedvenc részem). Haribos pillecukor, Fini roller…….. Szerintem mind kitűnő választás volt. A kesudiós chilis csoki igazán meglepett. :D (Apum megkóstolta, és azt mondta annyira nem érződik rajta a chili :D)


Aztán jöttek a különlegesebb ajándékok.
Az egyik ilyen a chilis kajszibarack lekvár volt. Hajtott a kíváncsiság, rögtön ki is bontottam. Már az illatán lehet egy kicsit érezni a chilit, meglepő volt és különleges, mivel baracklekvár esetén ilyet nem mindennap tapasztalni. A kóstoló ember itt is apum volt (nem nagyon szeretem a csípős dolgokat), de megbánta, hogy bevállalta. :D Fél teáskanálnyi után pipacspiros orcái lettek és magába döntött kb. 3 pohár vizet. :D Nagyon vicces volt. :D Szóval ezt csak saját felelősségre. ;)


A másik különlegesség a virágmag volt.
És nem is akármilyen virág magja. Csoki illatú virág lesz a magokból. :D Életembe nem hallottam még ilyet, de szerintem nagyon jó ötlet volt a csomagba rakni. :) Anyukám imádja a virágokat, úgy hogy rögtön le is csapott rá, és elültette. :D Mostanra ki is keltek a magok. :)


A  harmadik kicsit különlegesebb ajándék az Angry Birds-ös kulcstartó volt. Részemről ez is jó választás, mert imádom a játékot is meg a sorozatot is. :)


És akkor jöjjön a könyv.
Fiona Cummins - Eljön.
Esetemben szintén jó választás volt, mert régóta szemeztem vele. Amint lesz időm el is olvasom és majd hozom az értékelést. :)
Addig is itt a fülszövege:
Egy pszichopata, aki félelmetesebb, mint Hannibal Lecter 
Átlagos, mindennapi életet él – olykor. 
Múltja magyarázatot ad a viselkedésére – többnyire. 
A hobbija túl visszataszító, hogy felfogd – mindig. 
Etta Fitzroy nyomozó gyanakszik rá. 
Erdman és Lilith szülők, akik rettegnek tőle. 
Clarának és Jakey-nek van valamije, amire vágyik. 
A gyűjtő eljött, a csontokért, és nem fog leállni, amíg el nem kapják. 
Ebben a halálos játszmában csak két dolog biztos: 
Aki kapja, marja. A vesztes szenved.

„Kiváló olvasmány.” 
Martina Cole

"Olyan jó, hogy kétszer is elolvastam.” 
Lee Child


Összességében azt mondhatom, hogy nem csalódtam benne. Ezért az akciós árért maximálisan megéri megvenni. Ötletesek az ajándékok (és finomak :D ), a könyv is, jóval többet mutat, mint amennyibe kerül.
És ahogy már mondtam korábban, itt a link, ahol meg tudjátok rendelni ezt a szuper dobozt. :)
Megveszem a dobozt
Most már tudjátok mit rejt, tudtok mérlegelni, nektek megéri-e avagy sem, de szerintem mindenképpen megéri megvenni. :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)