Könyv, pont jókor - bemutatkozik a csapat




Sziasztok könyvmolyok! :)

Július 30.-án kezdetét vette az egy éves könyves kihívás, amiben négy blogger fog bemutatkozni, értékeléseken és feladatokon keresztül - kíváncsiak vagytok, hogy kik is vagyunk mi, és mi a célunk ezzel a projekttel? ;)


A csapatunk a Könyv, pont jókor nevet viseli, és az eredetileg tervezett három bloggerina helyett négyre bővült létszámmal fog tevékenykedni. :) Az olvasásaink előre megtervezett tematikák alapján lesznek kiválasztva, és mindegyik hónaphoz tartozik feladat, határidő és büntetés is. Na, mit szóltok, érdekesen hangzik? :D
Megmutatjuk majd a menetrendünket is, de előbb következzen a bemutatkozás! ;)

Könyv, pont jókor - 0.1 Anna, aki kifundálta ezt az egészet és belerángatott mindenkit

Sziasztok, én lennék az ötletgazda, a Lap lap után szerkesztője. :)
Eleinte csak Patival és Petuval tárgyaltam egy közös projektről, de nem sokkal később bekerült a képbe Reni is, akit örömmel fogadtunk köreinkbe, s bővültünk ki plusz egy fővel. Muhahaha, eggyel több áldozat - nem, nem vagyok ijesztő, á, dehogy. :’D A blogom idén augusztusban lesz két éves, ami hatalmas öröm számomra, hiszen egy hobbiból nőtte ki magát, s ma már az életem szerves részét képezi, hogy megosszam Veletek, könyvmolyokkal az olvasásaim élményét.
A szabadidőmben ezen kívül imádok táncolni, rajzolni, sétálni, kirándulni, és a barátaimmal lenni. Nagy kedvenceim közé tartozik az idegen nyelvek tanulása – már beszélek az angol mellett oroszul, japánul és koreaiul is! :D Ezek mellett előszeretettel készítek alkalmi frizurákat, mert imádok hajat fonni. ^_^ 
Virtuális ölelés, Anna

Könyv, pont jókor - 0.2 Pati, aki elsőként fogadta el a kihívást nem tudva ezzel, mire is vállalkozott

Sziasztok, 
Patti vagyok, 23 éves és lassan egy éve blogolok. :) 12 évesen lettem a könyvek szerelmese, hisz akkor találkoztam Thomas Brezina könyveivel. Nagyjából mindenféle témában szeretek olvasni, de a legjobban a fantasy és a tini regényeket szeretem - de azért egy disztópiát vagy egy horrort se vetek meg. :)
Pénzügyi / könyvelő asszisztensként dolgozom és bármennyire is utáltam a matekot, imádom a pénzek világát. :D
Ölelés, Patti

Könyv, pont jókor - 0.3 Petus, aki a kört bezáró harmadik személy lett hagyva magát belerángatni a két barátnője őrültségébe

Szijjasztok! :)
Petra vagyok, 20 éves. Kalocsán születtem 1997. december 16-án. A Kalocsai Szent István Gimnáziumban tanultam reál szakon. 2016-ban érettségiztem - szerencsére sikeresen. :) Jelenleg élelmiszermérnöknek tanulok a Szegedi Tudományegyetemen, most másodéves vagyok. Nem voltam mindig a legjobb tanuló, de igyekeztem nagyon, hogy a lehető legjobban sikerüljön az érettségim.
Van egy húgom, aki 9 éves, és Flórának hívják. :)
Szeretek jókat bulizni a barátaimmal ... és ilyenkor szokták mondani, hogy eléggé összetett emberke vagyok, mert tanulok rendesen (4,4 - 4,5 körül van az átlagom általában), szeretek olvasni és bulizni is járok ... nem tudom, hogy hogy fért ennyi minden abba a 150 cm-be :D. 
Egyébként élek-halok a romantikus regényekért, de elolvasok bármi mást is szívesen. Általában borító és fülszöveg alapján választok könyvet, aztán el szoktam olvasni az értékeléseit, és ha megtetszik: Let’s read! Igyekszem majd, hogy a blogom minél színesebb, érdekesebb, élvezhetőbb legyen! :D
Üdv, Petra

Könyv, pont jókor - 0.4 Reni, aki negyedikként csapódott hozzánk és fogalma sem volt arról, mibe fog belecsöppenni

Sziasztok! :)
Reni vagyok, 20 éves. 1997. szeptember 2-án születtem Gyulán. Most a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karának élelmiszermérnöki szakán vagyok harmadéves hallgató. 
Egészen pici korom óta szeretek olvasni, az első regények, amikre emlékszem a Harry Potter sorozat volt - számomra ezek a könyvek jelentették a gyerekkort és a mai napig betegesen imádom az összeset. :D Azóta is szeretem a fantasztikus elemekkel tarkított könyveket, imádok ezeken keresztül új világokat megismerni, de a romantikus regények az abszolút gyengéim. Tulajdonképpen bármit le lehet nyomni a torkomon, amiben van szerelmi szál, sőt nagyon ritkán olvasok olyat, amiben nincs. Ha ez mégis előfordulna, akkor az általában valami posztapokaliptikus, disztópikus vagy minimum baromira megrázó történet, szóval bizonyos értelemben a könyves katasztrófaturisták sorát bővítem. :D
A könyveken és az olvasáson kívül szeretem a jó sorozatokat, a jeges teát, és bármilyen társaságon belül szívesen rontom az átlagmagasságot. Akut koffeinfüggő vagyok és büszkén állítom, hogy ember nem tett még tönkre nálam több égősort egy háztartáson belül azzal a felkiáltással, hogy „bízz bennem, mérnök vagyok”. :D
Bármi kérdésetek lenne, forduljatok felém is bizalommal, bármikor beszélgethetünk egy jót. :)
Puszi, Reni

Na és ha már beharangoztuk, íme a kihívás terve előre láthatóan:


Az értékelések hamarosan érkezni fognak az első könyvről, addig is élvezzétek ki a nyarat, olvassatok sokat, és drukkoljatok, hogy mindannyian beleférjünk az időkeretbe, és ne legyen büntetése senkinek már az első körben! :D

Virtuálisan ölelünk, és puszilunk minden olvasót,
A Könyv, pont jókor csapata

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)