TOP10 kedvenc idézet :)

Sziasztok! :)

Ha hétfő, akkor TOP10, így újra elhoztuk a kedvenc idézeteinket, hátha kedvet kaptok az általunk választott könyvhöz. Én ezen a héten egy viszonylag új megjelenésből válogattam, ami Rachel Van Dyken A csábítás szabályai című new adult regénye. Egy szókimondó, vicces és romantikus történet, amit szerintem mindenképpen megéri elolvasni, ha még nem tettétek. :) Ha felkeltette az érdeklődésetek, itt olvashatjátok róla az értékelésem. :)



Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Playbook - A csábítás szabályai (Szárnysegéd Bt. 1.)

1.
"Gaby résnyire szűkült szemekkel méregetett minket.
– Van itt valami, amiről…?
– Te beteg vagy, Gaby – nyomtam bele a párnát az arcába. (Ian) – Tudod, mit mondanak ilyenkor: aludj, aludj, aludj!
– Nem kap levegőt – mutatott a párnára Blake.
– A haján keresztül lélegzik – bólintottam. – Rendben lesz."

2.
"(csapos lány) – Tíz perc múlva elmehetek – csillant fel a szeme.
(Ian) – Jaj, velem öt alatt is menne.
– Mi?
– Hogy levedd az egyenruhát – mutattam a sima fehér blúzára. – Fantasztikusan kiemeli a bőröd színét."

3.
"(Ian)- Ugye tudod, hogy a Káma-szútráról beszélek?
(Blake)- Az valami kaja?"

4.
"– Jógaórák? – kérdezte Blake, amikor már kiértünk az utcára.
– Igen, egyszer előfordult. Volt egy ügyfelem, akinek tanulnia kellett pár új mozdulatot. Csak a misszionárius pózt ismerte, és még akkor sem tudott eljutni a pasijával a csúcsra. – Nevetve felkaptam a napszemüvegemet. – A mai napig hálás a javaslatért.
– A csúcsra? – ráncolta a homlokát Blake. – Miért, hegyet másztak?"

5.
"A pókerarcnak lőttek nála. Már nem nyugalmat sugárzott, hanem azt az üzenetet, hogy „álmodban kinyírlak, a beleidet pedig megetetem a szomszéd macskákkal”." (Ian)

6.
"Kezdek megőrülni. Újabb ok, hogy minél előbb összejöjjön Daviddel. Ha tovább folytatom ezt, hamarosan petefészket növesztek, és kénytelen leszek tampon után érdeklődni a szupermarketben." (Ian)

7.
"– …ha fejbe vágsz az üveggel, vagy akár egy párnával, akkor úgy neked megyek, mint hatodikban, amikor azt mondtad Amandának, hogy azért van annyi fém a számban, hogy lássanak az űrből a földönkívüliek." (Ian)

8.
"– Gaby – ziháltam. – Mennyei illatom van. Mindig az van. Mondd meg nekik, Blake!
– Olyan… fűszagod van – pillantott fel rám bűntudatosan.
– Hát neked meg… földszagod van.
– Ez jó volt – röhögte el magát Lex. – És homokvárat fogtok építeni, vagy mi…?"

9.
"– Miért nem engem hívtál? – csaptam oda Gabynak a párnával.
– Jesszus, vajon miért nem? – ékelődött Gaby. – Mert amikor lerobbant a mosogatógép, azt mondtad, hogy csak attól fog megjavulni, ha félmeztelenül táncolok előtte, aztán pedig a padlón vonaglok kókuszolajjal bekenve.
– Mondd, hogy legalább fontolóra vetted! – vigyorodtam el.
– És még csodálkozol rajta, hogy miért álmodom a halálodról."

10.
"Gaby éppen ököllel csapkodta Lex hátát, aki eszelős tekintettel cipelte őt körbe a konyhában, mintha egy kikapcsoló gomb után kutatna, amivel elhallgattathatja
– Minden oké idelent? – kuncogtam karba tett kézzel, az ajtófélfának dőlve.
– Aha, remek – rikkantotta Gaby egy pillanatra felemelt fejjel, aztán tovább csapkodta Lex fenekét.
– Egy kicsit balra! – rázta meg Lex. – Vagy ha nagyon kancás vagy, jólesne egy markolászás.
– Kinyírlak álmodban! – kiabálta Gaby."

+1. :)
"(Ian) – Kék – súgtam oda neki.
(Blake) – Tessék? – dermedt meg, de nem nézett hátra.
– A szemed – léptem szorosan mellé, hogy a fülébe suttogjak. – Nagyon szép jégkék.
– Mint a lelkem."

Ha megtetszett, az alábbi linken meg is rendelheted :)
Rachel Van Dyken: The Matchmaker's Playbook - A csábítás szabályai (Szárnysegéd Bt. 1.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)