TOP10 kedvenc idézet :)

Sziasztok! :)
A heti TOP10-ben egy igazi klasszikusnak számító Vörös pöttyöst hoztunk. Én úgy vettem észre, hogy ez a könyv elég megosztó, még nálunk sem teljes az egyetértés. Azt kivéve, hogy Foltot természetesen mindketten imádjuk. :D Pont a napokban beszélgettünk róla Petussal, hogy újra szeretnénk olvasni, ő azért, mert adna neki még egy esélyt, én pedig azért, mert nagyonnagyon szeretem. :) Nem sokkal ezután derült ki, hogy ha minden igaz hamarosan film is készül majd belőle, így még egy okkal több, hogy felelevenítsük az emlékeinket. Reméljük ti is olyan jót nosztalgiáztok majd, mint mi, ha pedig esetleg eddig kimaradt volna ez a regény, akkor sipirc olvasni! 😊


Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt (Csitt, csitt 1.)

#1
"– Azt nem mondtad, hogy ilyen szemrevaló – mondta a srác Foltnak, kézfejével megtörölve a száját. Erős ír akcentusa volt.
– Neki sem mondtam, hogy te mennyire nem vagy az – vágott vissza Folt enyhe félmosollyal."

#2
"– És miért mondtad, hogy miattam kezdtél iskolába járni?
– Belefáradtam, hogy csak távolról csodáljam a lábaidat."

#3
"– Nincs esetem – mondtam. – Nem vagyok olyan szűk látókörű.
Vee felnevetett.
– Te, bébi, több vagy, mint szűk látókörű. Te korlátolt vagy. Görcsös. A látóköröd kábé olyan széles, mint az edző egyik mikroorganizmusáé."

#4
"-Biztonságban vagyunk? – tudakoltam.
Folt oldalra sandított.
– Angyalom.
– Csak kérdeztem."

#5
"– Neked minden csak vicc? – kérdeztem.
Folt megint megérintette az ajkát a nyelvével.
– Nem minden.
– Mi nem?
– Te."

#6
"– Nem vagyunk kémek.
– Tudod a vezetéknevét?
– Nem.
– Tudsz róla valamit?
– Nem. És szeretném, ha ez így is maradna.
– Jaj, ugyan már! Szereted a jó kis rejtélyeket, és ennél nincs jobb.
– A legjobb rejtélyekben holttest is van. Nekünk nincs holttestünk.
– Még nincs!"

#7
"– (…) Várj, Angyalomnak hívtál? – kérdeztem."
– És ha igen?
– Nem tetszik.
Elvigyorodott.
– Marad. Angyalom."

#8
"Az első sorba azt írtam: „Bunkó”. Alá pedig a következőket: Dohányzik, szivart szív. Tüdőrákban fog meghalni. Remélhetőleg hamarosan."

#9
"– Én Nora anyja vagyok. Blythe Grey.
– Ő Folt – mondtam, lázasan keresgélve az agyamban, hogy előálljak valamivel, ami félbeszakítja a mókát. De csak arra tudtam gondolni, hogy vagy tüzet kiáltok, vagy agyvérzést színlelek. Valahogy mindkettő megalázóbbnak tűnt, mint bátorítani egy beszélgetést Anyu és Folt között."

#10
"– Felejtsd el, hogy költő leszek – mondta Vee. – Stand-up comedyre születtem. Kopp-kopp.
– Mi van? – értetlenkedtem.
A nővér a szemét forgatta.
– Ki az?
– Rák – mondta Vee.
– Milyen rák?
– Rákádd meg a törülközőt, és iránya strand!
– Talán kevesebb fájdalomcsillapító kellene – mondtam a nővérnek."

+1 :)
"– Az illatod is jó – mondta Folt.
– Ezt hívják zuhanynak. – Egyenesen előrebámultam. Mikor nem válaszolt, oldalra fordultam. – Szappan. Sampon. Meleg víz.
– Meztelenül. Ismerem a dörgést."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)