TOP10 kedvenc idézet :)



Sziasztok! :)
A múlt héten Becca Fitzpatrick Csitt, csitt című könyvéből hoztuk el kedvenc idézeteinket. Ezen a vonalon továbbhaladva folytatjuk most a sorozat második kötetével, ami a Crescendo címet viseli. Még mindig imádjuk az írónő stílusát, reméljük ti is jól szórakoztok majd! :)



Becca Fitzpatrick: Crescendo (Csitt, csitt 2.)

#1
"– Utálom az ilyen kaját. – mondtam, éreztem, ahogy a zsír átszivárog a zsírpapírba tekert hot dogból a kezembe. – Egészségtelen.
– Ahogy a kapcsolatod is Folttal, de ez mégsem állított meg téged."

#2
"– Szállj ki!
– Miért?
– Csak szállj ki, és sétálj végig ott! – mutatott a felezővonalra.
– Azt hiszi, részeg vagyok?
– Nem, azt hiszem, bolond vagy, de ha már benne vagyunk, lássuk ezt is!"

#3
"Coldwater társadalmi térképét egy egyszerű teszttel le lehet írni: ejts le egy üveggolyót valamelyik utcán. Ha lefelé gurul, a felső tízezerben vagy. Ha nem gurul sehová, középosztály. Ha pedig olyan hamar eltűnik a ködben, hogy még azt sem látod, gurul-e – hát, akkor a mi környékünkön élsz. A külvárosban."

#4
"– Hé, elcsöppen a nyálad – Vee finoman az állam alá nyúlt, hogy becsukja a számat.
– Nincs véletlenül ezer dolcsid kölcsön?
– Öt dolcsim sincs kölcsön. A perselymalacom orvosilag anorexiás."

#5
"– Mi ez? – prüszköltem. – Motorolaj?
– Titkos recept. Ha megmondanám, meg kellene, hogy öljelek.
– Nem kellene. Tuti,hogy ez a pia is elvégezné magától."

#6
"– Azért jöttem, hogy lássam, hogy vagy.
– Hát így, monoklisan, de köszönöm a kérdést – vágtam vissza."

#7
"– Bolond vagy? – néztem rá.
– A te bolondod.
– Folt!
– Ne aggódj! Van időnk.
– Honnan tudod?
Hátratántorodott egy lépést, a keze a szívén.
– Fáj ez a hitetlenség."

#8
"Levette Folt sapkáját, kirázta a haját,aztán a sapkába temette az arcát, mélyen beszívta annak illatát. – Hát nem csodálatos?
– Hé! Nora! – mordult fel Vee. – Folt nem azt mondta a múlt héten, hogy megtetvesedett?"

#9
"Az ágy alatt egy alumíniumütőt és egy baseballkesztyűt találtam – és egy cserepes növényt. Feltárcsáztam Vee-t.
– Hogy néz ki a marihuána?
– Öt levele van – vágta rá.
– Akkor Scott marihuánát nevel az ágya alatt.
– Ez téged meglep?"

#10
"– Abbahagyni? Te viccelsz? Az életem akkor is szívás, ha csak félig vagyok a tudatában. Ha leállnék a piával és meglátnám olyannak, amilyen, valószínűleg leugranék egy hídról."

+1 :)
"– Velem biztonságban vagy – mormolta Folt, és megsimította a karomat.
Egy pillanatnyi hallgatás után megkérdeztem:
– És mi most hogy állunk?
– Szorosan egymás mellett. – Felvonta a szemöldökét, és keresztbe tette két ujját, mintha szerencsét kérne."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)