TOP10 kedvenc idézet :)


Sziasztok! :) Az előző két hétben a várólistának és a nyereményjátéknak köszönhetően kicsit háttérbe szorult a TOP10 idézet rovatunk, de újra kiválogattuk nektek kedvenceinket. Ezúttal egy olyan könyvhöz szeretnénk nektek egy kis kedvet csinálni, ami mindkettőnknek nagyon közel áll a szívéhez. Kirsty Moseley: Álmaim őrzője című fordulatos regénye kimaxolja a cukifaktort, így bátran ajánljuk a romantikus regények rajongóinak. :)

Kirsty Moseley: The Boy Who Sneaks in my Bedroom Window - Álmaim őrzője

#1
„Amikor átölel, mintha hazaérkeznék, és minden aggodalmam semmissé válik. Amikor vele vagyok, úgy érzem, semmi baj nem érhet.”

#2
„– Akkor bizony vigyáznod kell, nehogy megbánts, igaz? – suttogtam.
Bólintott.
– Sohasem bántanálak meg. Soha.
Finoman megszorította a kezemet, és mélyen a szemembe nézett. Minden mozdulatán látszott, hogy igazat mond.”

#3
„– Nagyon dögösek vagytok együtt! – ömlengett boldogan.
Liam nevetve átölelte a vállamat.
– Angyal dögös mindenkivel – vigyorodott el, és lágyan megpuszilta az arcomat.
– Jaj, de cuki! – turbékolta Kate, és szívére tett kézzel, rajongva nézett Liamre.
A szememet forgattam.”

#4
„Drámaian felsóhajtott.
– Oké, de ugye, tudod, hogy most egyeztél bele abba, hogy egy iszonyúan félelmetes zombifilmet nézz meg úgy, hogy én nem leszek veled két éjszakán át? – kérdezte pimasz vigyorral.
Elakadt a lélegzetem. Erre nem gondoltam. Liam nélkül nem alszom jól, mert olyankor szörnyű rémálmaim vannak az apámról. Most mindezek tetejébe még zombis álmaim is lesznek? Nyolcéves korom óta csak néhány hetet töltöttem Liam nélkül. (…) Minden alkalommal, amikor egyedül voltam, olyan szörnyű álmaim voltak, hogy sikoltva riadtam fel. (…) Tudom, hogy Liam pedig egyáltalán nem tud elaludni, amikor nincs mellettem. Azt mondta, furcsán érzi magát az ágyában, mert tízéves kora óta nem aludt benne. Utálta, amikor barátok aludtak nálam, olyankor másnap egész nap epésen arra célozgatott, hogy mennyire nem tetszett neki, hogy a saját ágyában kellett aludnia.”

#5
„(…) És hát, igazság szerint szívesen vagyok Liammel, az ettól függ, hogy melyik Liam van éppen velem, az éjszakai vagy a nappali. Az éjszakai Liam figyelmes, törődő és gondoskodó, a nappali Liam egy csajozó bunkó. Ám ennek ellenére mindkét Liammel biztonságban éreztem magamat.”

#6
„Az utasítást követve rögtön egyenesebben álltam, de szinte ugyanabban a pillanatban kicsúszott a lábam alól a jég. Elakadt a lélegzetem, tudtam, hogy elesek, de ahogy zuhantam, Liam hirtelen átkarolta a derekamat. Hátradőlt, így ahelyett, hogy csak én zuhantam volna el, mind a ketten elestünk. Kis nyögéssel ért földet, én pedig ráestem. Nevetett alattam, miközben én bocsánatkérően néztem rá.
(…)
(…) Most kicsivel tovább sikerült talpon maradnom, mielőtt elvesztettem az egyensúlyomat. Újra elkapta a derekamat és hátradőlt, így megint ráestem.
– Miért csinálod ezt? – kérdeztem homlokráncolva, és ülő helyzetbe nyomtam magam.
(…)
– Mit? – kérdezte a fejét kíváncsian oldalra billentve, majd kinyújtotta felém a kezét.
(…)
– Amikor megbotlok, te hátraesel, én meg rajtad landolok. Meg fogsz sérülni – magyaráztam.
Vállat vont.
– Inkább én, mint te – mormolta halkan, és újra talpra húzott.”

#7
„A szívverésem lassulni kezdett, amikor megéreztem az ajkát a nyakamon és nyugodt, lassú lélegzetét a hátamon. Igyekeztem az övéhez igazítani a légzésemet. Erősen koncentráltam szívének nyugodt, egyenletes dobogására, amit a mellkasomon át éreztem, és a fekete pontok lassan elhalványultak. Néhány perccel később ura lettem a karomnak, és szorosan átöleltem a derekát. Úgy csüngtem rajta, mintha ő lenne az egyetlen, aki megakadályozhatná, hogy lezuhanjak a világ végéről.”

#8
„Nem bántana engem, vagy mégis? Bízom benne, vigyáz rám, de rábíznám a szívemet is?”

#9
„– Oké. Jó éjt, Liam! – fordítottam oldalra a fejemet, és megcsókoltam a könyöke belsejét.
Lágy csók érte a tarkómat, amitől bizseregni kezdett a fejbőröm.
– Jó éjt, Angyal!”

#10
„– Ambs, nem láttad Liamet? – hangzott az ajtón keresztül.
Ijedtemben eltátottam a számat és rémülten Liamre néztem.
Mi a fenét mondhatnék?
De. Itt van velem az ágyban félmeztelenül, és éppen az előbb dugtam le a nyelvem a torkán? Na, menj már, mert zavarsz!”

+1 :)
„– Na, ezért maradok józan – jelentette ki Liam, és elhúzta a száját a vizelettel teli váza látványától a nappali ablakpárkányán.
– Azért maradsz józan, hogy ne engedd az embereket anyám dísztárgyaiba vizelni? – kérdeztem eszelősen vihogva."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)