TOP10 kedvenc idézet :)




Sziasztok! :) A héten az egyik kedvenccé avanzsált könyvemből hozok idézeteket, ami pedig nem más, mint Elle Kennedy The Deal - Az üzlet című könyve. Hannah és Garrett párosa eszméletlen cuki, meleg szívvel tudom ajánlani mindenkinek. :) Remélem az alábbi idézetek kedvet adnak hozzá. :)






#1
"A mai edzés végén az edző félrevont, és tíz percen át papolt arról, milyen fontos megőrizni a jó átlagomat. Na, jó, a papolás talán túl finom kifejezés, nevezzük inkább állati üvöltésnek. „Szedd össze magad, de rohadt gyorsan, vagy úgy seggbe rúglak, hogy évekig érezni fogod a cipőpasztám ízét a szádban." Amilyen pofátlan vagyok, megkérdeztem, hogy ki használ még manapság cipőpasztát, mire válogatott káromkodásokat vágott a fejemhez, és kiviharzott a ringből."

#2
"Amikor feláll, hogy leszedje az asztalt, Tucker határozottan kitereli a konyhából.
– Anyukám úriembernek nevelt, Wellsy. Te főztél, én takarítok. Nincs vita.
Loganhez és Deanhez fordul, akik éppen készülnek kisurranni az ajtón.
– Hová-hová, hölgyeim? Na, szedjétek szépen össze az edényeket, bunkók!
Garrett felmentést kap,mert haza kell fuvaroznia a bájos szakácsnőnket."

#3
"Gyorsan arcon puszilom, és felszállok a buszra, ahol az edző már türelmetlenül vár.
Figyeli Hannah-t, ahogy visszamegy a barátaihoz, majd elereszt egy félmosolyt.
– Helyes lány. A barátnőd?
– Gőzöm sincs róla – vallom be.
– Hát igen, így van ez a nőkkel. Ők keverik a kártyákat, mi meg csak kapkodjuk a fejünket."

#4
"– Szóval, szerinted a kedvenc színem a fekete? És ezt mégis miből gondolod? – nézek rá összeszűkült szemmel.
– Minden egyes felsőd fekete – pillant jelentőségteljesen a pulóveremre.
– Talán azért, mert az mindenhez passzol. Erre nem gondoltál? – vigyorgok. – Ez még nem jelenti azt, hogy ez a kedvenc színem.
– Jó, akkor melyik a kedvenced?
Mélyet sóhajtok.
– A fekete."

#5
"– A többi tantárgyaddal hogy boldogulsz?
– Színjeles vagyok, eltekintve a spanyol történelem hármastól. De a témazárómmal azt is feljebb fogom tornázni. Na, most pofára estél, mi? Mégsem vagyok az az ostoba izomagy, akinek hittél – vigyorog.
– Sosem tartottalak ostobának – nyújtja ki rám a nyelvét. – Viszont eddig azt hittem, hogy egy seggfej vagy.
– Eddig? Vagyis hajlandó vagy beismerni, hogy tévedtél?
– Nem, még mindig seggfej vagy – mosolyog. – De legalább okos seggfej."

#6
"Hét óra van. Alig négy órát aludtam, mégis meglepően kipihent vagyok. Élvezem a békét. Még nem állok készen rá, hogy kilépjek ebből a kellemes nyugalomból, ezért az ágyban maradok, és tovább hallgatom hallgatom Hannah egyenletes légzését.
– Neked merevedésed van? – hasít a csendbe Hannah felháborodott kiáltása.
Villámgyorsan elhúzódik tőlem, illetve csak próbál, mert a lába még mindig a combomra kulcsolódik. Kecses kisasszony elegánsan visszazuhan rám, és újra összetalálkozik a lenti kis barátommal.
– Nyugi! – morgok álmosan. – Ez csak a reggeli műszak.
– Reggeli műszak? Uramisten! Te annyira…
– Pasi vagyok? – vágok közbe. – Igen, pasi vagyok, és a pasikkal ez van reggelente. Szimpla biológia, Wellsy. Merevedéssel ébredünk. Ha ettől jobban érzed magad, per pillanat egyáltalán nem vagyok beindulva rád.
(…)
– Nem hiszem el, hogy a fejem azon az izén volt egész éjjel – ráncolja undorral az orrát.
– A mellkasom nem izé – nézek rá szigarúan. – A többi csajnak nem volt kifogása ellene.
– Én nem vagyok a többi csaj.
Ez igaz. A többi csaj közel sem olyan szórakoztató társaság, mint ő. Már nem is tudom, hogy lehettem meg eddig Hannah Wells gúnyos beszólásai és zsémbelődése nélkül.
– Ne vigyorogj! – csattan fel.
Észre sem vettem, hogy vigyorgok."

#7
"– Azt a rohadt…! Te ötöst kaptál? – kiáltok fel.
– Ja. Durva, mi? Biztos voltam benne, hogy meghúz – mosolyog szerénykedve.
– Eldobom az agyam!
Mintha maga Stephen Hawking jelent volna meg előttem, kezében a világegyetem nagy titkával."

#8
"-…Mellesleg, te meg én állandóan csak vitatkozunk.
– Nem vitatkozunk, civakodunk.
– Az ugyanaz.
– Dehogyis! – forgatja a szemét – A civakodás vicces és nincs benne rossz szándék. A vitatkozás viszont….
– Látod? Még a vitán is vitatkozunk – szólok közbe nevetve."

#9
"Felül, és áhítattal néz rám.
– Hol tanultál meg így énekelni?
Vállat vonok. Cass-el ellentétben én túl szerény vagyok az öntömjénezéshez.
– Nem tudom. Csak úgy jött magától.
– Nem is jártál tanárhoz?
Megrázom a fejem.
– Szóval, csak kinyitod a szád, és ez jön ki belőle?"

#10
"– Azt hittem, hogy a neved M-mel kezdődik.
– Azt hitted, hogy Mannah - nak hívnak?
– Nem – vigyorog. – Valami olyasmire gondoltam, mint Mona, Molly vagy Mackenzie. Valamilyen M betűs névre.
Hirtelen nem is tudom, hogy nevessek vagy megsértődjek.
– Ez szép…"

+1 :)
(Garrett)
"Egy darabig hallgat, aztán csodálatos mosoly önti el az arcát, és fénybe borítja a szobát. Most először mosolyog rám így. Olyan őszinte mosollyal, ami táncot jár a szemében, és valami egészen furcsa módon egyenesen a szívembe fúródik."

Ha megtetszett, az alábbi linken megrendelheted :)
Elle Kennedy: The Deal - Az üzlet

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)