Kirsty Moseley: Nothing Left To Lose - Nincs vesztenivalóm (Szívek testőre 1.)



Eredeti cím: Nothing Left To Lose
Fordító: Tóth Katalin
Sorozat: Szívek testőre
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 880 oldal
Ár: 4799,-
ISBN: 9789634577034
Moly, Goodreads




Fülszöveg:
Három ​évvel azután, hogy Annának a tizenhatodik születésnapján végig kellett néznie, ahogy megölik a barátját, őt pedig a szadista gyilkos elrabolja, már korántsem az a boldog és szerencsés lány, aki valaha volt, és akit mindenki kedvelt. Megtört, érzéketlen emberré vált, akit éjszakánként rémálmok gyötörnek.
Carter jelenleg börtönben ül Jack meggyilkolásáért . Anna tanúvallomása juttatta rács mögé. Ám az ügyet újratárgyalják, mivel kiderült, hogy néhány kulcsbizonyítékot meghamisítottak.
Az elnöki székért induló Spencer szenátor a lánya védelmére felbéreli Ashton Taylort. Ashton frissen végzett SWAT-ügynök. Az ő feladata, hogy az újratárgyalás lezárásáig óvja és védje a lányt.
Anna három éve minden erejével azért küzd, hogy kiöljön magából mindenféle érzést és fájdalmat. Vajon Ashtonnak sikerül kimozdítania őt a gyászból? Vajon képes lesz neki segíteni abban, hogy ismét észrevegye az élet örömeit, és elhiggye, hogy nem minden ember akarja őt bántani?
Mindeközben végig ott lebeg a fejük felett a tudat, hogy az ügy még mindig nem zárult le. Mert Carter Thomas nem ismer akadályt, ha arról van szó, hogy ismét megkaparintsa az ő „Hercegnőjét”.

Véleményem:

– Szeretem, ha boldoggá tudlak tenni, mert az engem is boldoggá tesz!

Nagyon megörültem, amikor megláttam a kiadó oldalán, hogy meg fog jelenni ez a könyv. Az írónő előzőleg megjelent könyvét nagyon szerettem, ezért alig vártam, hogy ezt is elolvashassam. Kétségem sem volt, hogy tetszeni fog-e. Ám sajnos kicsit arcul csapott a „kis” mocsok.

Kérdés sem volt, hogy megveszem-e ezt a könyvet. Az Álmaim őrzője hatalmas kedvencem lett, ezért szinte teljesen biztos voltam benne, hogy ezt is imádni fogom. Egy ideig tetszett is, nagyon. Nem volt egy nagy was ist das, de tetszett. Megismerkedhettem az előzményekkel, amit hála istennek nem húztak, mint a rétestésztát. Annyit osztottak meg velünk, amennyi tényleg szükséges. Szépen fokozatosan bontakozott ki a két szereplő közötti szerelem. Tudván mi történt Annával, teljes mértékben érthető miért nem akar senkit közel engedni magához, miért van óriási önbizalomhiánya…. De! amikor már az 500. oldal után is még az a téma mindkettejüknél, hogy egyik sem elég jó a másiknak, az már egy kicsit bosszantott. Nagyjából így az 500. oldal után jött az a rész, ami annyira nem tetszett. Kimondottan mérges lettem. Nem gondoltam volna, hogy az írónő pont ezt a kártyát játssza ki. A vége viszont ismét tetszett, bár ami engem érdekelt volna arra nem lett túl sok oldal szánva. A történet akciódúsabb részét igen gyorsan lezavarták. Félreértés ne essék, nem akartam, hogy Anna ennél többet szenvedjen, mégis örültem volna, hogy ha ez a rész egy kicsit hosszabb. De az egészet nézve igazából nincs okom panaszra.

A szereplők közül az abszolút kedvencem Ashton. Édes Istenem, ez a pasi megvett engem kilóra, de komolyan. Nagyon sok imádnivaló sráccal ismerkedtem már meg a könyvekben, de Ashton magasan kenterbe veri a 90%-ukat. Könyékig összetenném a két kezem ha ilyen pasit találnék magamnak. Irigylem is egy kicsit Annát ilyen téren. Más téren viszont egyáltalán nem. Szerintem én nem éltem volna túl azt, amin ő keresztül ment. Nem csodálom, hogy úgy viselkedett ahogy. Viszont egy idő után már kicsit idegesített is. Én aláírom, hogy nehezen teszi túl magát a történteken, tényleg elképesztően nehéz lehet, de néha úgy fel tudott idegesíteni a viselkedésével. Főleg annál a résznél amikor mérges lettem, ugyanis miatta lettem mérges. Sokkal okosabbnak hittem ennél. Jó szándék vezérelte a döntését, de akkor is hülyeség volt. A végére szerencsére összeszedte magát, és megszerettem őt is. Ashtonon kívül a másik kedvenc pasim Nate volt. A csibészes stílusát annyira imádtam, és ahogy Ash, úgy ő is megvett kilóra. Kíváncsi leszek az ő sztorijára. :D

Szóval, összességében azt tudom mondani, hogy tetszett. Nem annyira, mint az írónő másik könyve, de ez sem volt rossz. Függetlenül attól, hogy ez igazából 2 könyv, lehetett volna kicsit rövidebb, főleg mikor ez a huzavona ment köztük, de Ashton mindenért kárpótolt. Miatta megéri végigolvasni, meg igazából a sztori miatt is (mondjuk). Számomra nem volt 5 csillagos könyv, de mindenképpen pozitív élményként könyvelem el, és ajánlani is ajánlom mindenkinek. :)

"Könnyek gyűltek a szemembe, mert elragadott az érzés, hogy ismét szerelmes vagyok, amitől sebezhetővé váltam. Gyűltek bennem a kérdések, az aggályok, a bizonytalanság és a félelem; mindez most felszínre került, és ettől megrémültem."

Csillagozás:

Megtetszett? Rendeld meg!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)