Közös olvasás: Jennifer L. Armentrout: The Darkest Star - A legsötétebb csillag (Originek 1.)




Eredeti cím: The Darkest Star
Fordító: Mergl-Kovács Bernadett
Sorozat: Originek
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Oldalszám: 464 oldal
Ár: 3699,-
ISBN: 9789634576563
Moly, Goodreads

És egy kis újdonság a bejegyzés végén! :)


Fülszöveg:
A New York Times és a USA Today sikerszerzője, Jennifer L. Armentrout vadonatúj sorozatával visszatér a luxenek és arumok világába.

A 17 éves Evie Dasher a saját bőrén tapasztalta meg az emberiség és az idegenek között kirobbant háború következményeit. Amikor egy razzia során pont az egyik olyan hírhedt klubban tartózkodik, ahol az embereket és a túlélő luxeneket is szívesen látják, megismerkedik az éteri szépségű Luckel, akiről kezdetben azt feltételezi, hogy luxen… pedig valójában valami sokkal erősebb. Luc iránti vonzalma egyre mélyebbre sodorja egy számára eddig ismeretlen világba, ahol semmi sem az, aminek látszik…

Titkok, hazugságok és szerelem… ugorj fejest a luxenek elképesztő világába!

Véleményem:

"– A félelem meggátol a gondolkodásban. Akadály. Elgyengít.
– Néha. Néha pedig tisztábban látsz tőle, erősebb és gyorsabb leszel."

Jó Isten gyere le! Hát ez valami elképesztő volt. Luc engem már a Luxen sorozatban megvett kilóra, ezért nem is volt kérdés, hogy megveszem-e, elolvasom-e ezt a könyvet, és milyen jó döntés volt, hogy megtettem mindkettőt. :D J. Lynn most sem okozott csalódást szerencsére.

Történetünk főhőse a 17 éves Evie Dasher, akinek egyetlen „bűne”, hogy egy kicsit több időt szeretett volna együtt tölteni a barátnőjével. Ezért elmentek egyik este egy bárba bulizni. Mit ad Isten, pont Luc bárjába tévedtek be, ahol (nagy szerencsétlenségükre) pont aznap este volt razzia, aminek hála Evie élete fenekestül felfordul.

Időben a történet valamikor a Luxen sorozat után játszódik, ezért nem volt meglepő, hogy tudnak Evie-ék a luxenek létezéséről. Őszintén szólva én valami olyasmi történetvezetésre számítottam, mint amilyen Daemonéknél is volt. Katy beköltözött, megismerkedett Daemonékkel, megtudta mik ők, volt egy nagy csatajelenet és ennyi. Hát itt az írónő nem intézte el ennyivel. Az elején még igazából teljesen úgy zajlott minden, ahogy számítottam rá (többé-kevésbé :D). Viszont a történet közben volt egy olyan fordulat, amitől esküszöm padlót fogtam. Sok könyvet olvastam már, de ilyennel még nem találkoztam. Minél tovább haladtam, minél több dologra derült fény, annál boldogabb és egyben annál szomorúbb is lettem. Emellett pedig egyre jobban beleszerelmesedtem a mi drága Luc-ünkbe. Annyi spoilert azért engedjetek meg nekem, hogy eláruljam, nem kimondottan függővéges történet. Vagyis hát végül is az, mert sorozatkezdő kötet, de nincs az a „tövig lerágom a körmöm a következő részig” érzés. Vannak nyitottan maradt dolgok, de amúgy egy viszonylag kerek történetnek mondható.

A történet után most pár szót szentelek a szereplőknek is. Az első legyen a mi hősszerelmes lovagunk, vagyis Luc. Na jó, ez így lehet nem volt a leghelytállóbb megfogalmazás, de akkor is olyan aranyos srác. És eszméletlenül helyes, meg okos, meg pimasz. De ezutóbbi is csak annyira, hogy azért a kutyák elé nem vetnéd a viselkedése miatt (egy-két tockossal helyrerántható). :D Viszont ami miatt nagyot nőtt a szememben, az a viselkedése, amit Evie-vel szemben tanúsított, amiket Evei-ért megtett. Tokától bokáig beleszerettem ebbe a srácba az egyszer biztos.
A másik fő(bb) szereplőnk Evie, aki már a Luxen sorozat során is nagyon szimpatikus volt számomra. Örülök, hogy ebben a kötetben jobban megismerhettem, számomra kimondottan rokonszenves szereplő. A könyv közepe felé mintha kezdett volna kicsit hisztisebbé válni, de hát a történtek fényében szerintem ezt senki sem róhatja fel neki. Jobban kezelte az egészet, mint gondoltam volna. Úgyhogy kíváncsian várom hogyan folytatódik a sztorijuk. :D

Összességében azt mondhatom, hogy egy újabb zseniális J. Lynn történettel ismerkedhettem meg szerencsére. Azt sejtettem, hogy nem fogok csalódni, azt viszont nem, hogy ez ennyire nagyszerű sztori lesz. Luc és Evie igazán szerethető karakterek (de természetesen a többiek is azok), a párosuk pedig mondhatni verhetetlen. Nagyon kíváncsi vagyok hogyan folytatódik a kettejük története, a nem teljesen függővégtől független nehéz lesz kivárni a következő rész megjelenését. :D

"Vannak helyzetek, amikor a nagyobb jó érdekében kell döntéseket meghozni, és időnként ez a részletek elhallgatásával jár…"

Csillagozás:


Megtetszett? Rendeld meg!
*******************

És most következzen az újdonság, amiről az elején írtam. :) A Könyvmánia blog bloggerinájával, Vikivel közösen indítunk egy új rovatot, amelyben az együtt olvasott könyeket fogjuk szintén együtt értékelni is. Szóval, ahol ezt a képet is látjátok, akkor arról közös bejegyzés is készült, ahol mindkettőnk véleményéből is megtalálható egy kicsi, majd lejjebb link is lesz, ott pedig a teljes bejegyzés elolvasható. :)

Viki értékelése:  "Jennifer újra és újra képes lenyűgözni az embert, hiszen amit a könyveiben művel, az szinte fölülmúlhatatlan! Mindig képes meglepni és mindig képes elrabolni az ember szívét a karaktereivel. Imádom!
Ez tipikusan egy olyan könyv, amit a kezedbe veszel és egy percre sem jut eszedbe unatkozni, mert folyamatosan pörög a történet, állandóan történik valami, ami fenntartja az érdeklődésed. Ehhez hozzájárulnak a fantasztikus, frappáns párbeszédek is, amik előre viszik a történetet.  Na és persze a szereplők!"
A teljes bejegyzést IDE KATTINTVA tudjátok elolvasni. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)