Elyn Vee N.: F$ck ​you, Hunter! – Cseszd meg, Hunter! (Dirty Souls – Piszkos lelkek 1.)

A tiltott gyümölcs a legédesebb, ez általában így szokott lenni. Ahhoz vonzódunk a legjobban, amihez/akihez nem szabadna. Liv is ilyen tiltott gyümölcs Hunter számára. De vajon csak ezért vonzódik annyira hozzá, vagy tényleg lát valamit a lányban?

Fülszöveg:
Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Hunter Blake. Számomra a nagybetűs FÉRFI. A puszta tekintetével sikerült elérnie, hogy megkérdőjelezzem a saját épelméjűségemet. Megragadott, majd bezárt egy kalitkába, amit gondosan kulcsra zárt. De mi van akkor, ha nem is akarok szabadulni? Te jó ég, de szívesen maradnék a foglya! Egy probléma van. Hogy még pár hónap híján kiskorú vagyok. Ő pedig rendőr. És az apám is rendőr. Ráadásul a főnöke…


Sorozat: Dirty Souls - Piszkos lelkek / Kiadó: Book Dreams / Oldalszám: 276 oldal / Moly

Véleményem:


"Nagyapám mindig azt mondta, akkor vesztem el, ha már úgy érzem, a lánynak helye van az otthonomban.

Azt hiszem, megtörtént."

A sok elolvasott és fantasztikus magyar szerzős könyv ellenére még mindig félve kezdek bele egy-egy ilyen könyvbe. Hála istennek ezesetben is pozitív élményben volt részem (tovább erősítve a magyar szerzőkbe vetett hitemet). :)

Itt is köszönöm az írónőnek a lehetőséget a könyv elolvasására ugyanis, ha ő nincs, nem ismerkedem meg ezzel a szuper történettel.
Na szóval akkor... Adott nekünk Hunter és Liv. Hunter egy 23 éves, roppant szexi rendőr, aki nem a komoly kapcsolatok híve. Liv egy 17 éves, meglehetősen zárkózott gimnazista lány, minimális szociális élettel, ám most mégis azon kapja magát, hogy egy buliba keveredett a legjobb barátjával, Kevinnel. Ez volt a mindent megváltoztató buli.


Egyik nagy pozitívuma a történetnek, hogy nincsen végeláthatatlanul hosszú bevezetése. Ez az, amit annyira nem szoktam szeretni az ilyen könyvekben, ha nagyon hosszúra húzzák a bevezetést. Nekem elég annyi, ha tömören ismertetik a szereplőket meg a jelenlegi helyzetet és pont. A minimális amennyi szükséges. És ez itt így, aminek nagyon örültem. Az ezt követő események is nagyon tetszettek. Megvolt a megfelelő szikra a két főszereplő között. Jelen voltak a vicces legjobb barátok is, akik elengedhetetlen elemei egy ilyen történetnek. Mindenből találhattunk benne egy kicsit: humor, szenvedély, akció, bánat, és ezek mennyiségi eloszlása is pont olyan volt, amilyennek lennie kellett. Az események is pörögtek folyamatosan egymás után. Ezt az egy dolgot említeném egy kicsit negatívumnak. Azt szeretem ha haladós a sztori, viszont itt néha már kicsit túl gyorsnak éreztem. Néhány részt én kicsit jobban elnyújtottam volna. De ettől független szerintem remek könyv lett.

Szereplők terén sem kellett csalódnom. Hunter tipikusan álompasi. Rohadt jól néz ki, vicces, kedves, de amivel engem teljesen levett a lábamról az a figyelmessége és türelme, amit Livvel szemben mutatott. Sajnos (szerintem) nem sok ilyen mászkál az utcán, de reménykedem benne, hogy egyszer én is találkozok egy ilyen fiúval. Liv is egy igazán szerethető, rokonszenves karakter. Hatalmas szíve van, amiről nem egyszer tanúbizonyságot is tesz (pl. ahogy félti Huntert). Emellett igazán okos és nagyon jó barát is. Megkedveltem őt is. De akik nálam viszik prímet (Hunter mellett) az Dylan (Hunter legjobb barátja) és Kevin (Liv legjobb barátja). Nagyon jó humora van mindkettejüknek és szeretnek élcelődni a legjobb barátjukon. Viszont a végtelenségig kitartanak mellettük, amit nagyon tisztelek bennük. (Megsúgom Dylan nagy kedvencem lett. :D)

Összességében azt kell mondjam, hogy mindenképpen pozitív csalódás volt számomra a könyv. Várom már a folytatást, ami ha jól láttam Libyről fog szólni. Kíváncsian várom, hogy hogyan alakul az ő sorsa Jareddel. :D (Azért remélem Kevin és Dylan is kap egy-egy saját sztorit, az övékére nagyon kíváncsi lennék. :D)

"– Szóval, ő mindig azt mondta nekem, hogy akkor fogok beleszeretni, ha már többes számban beszélek, és tudat alatt őt is belevonom a hétköznapi dolgokba. Sokszor hülyeség lehet, de van benne valami."

Csillagozás:

A sorozat többi része:
2. Elyn Vee N.: Go to hell, Liberty Johnson! – Menj a pokolba, Liberty Johnson!

Ha megtetszett, az alábbi linken megrendelheted :)
Book Dreams


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)