Elköszönés :')

Sziasztok! :)

Nehéz szívvel írom ezeket a sorokat most Nektek, mivel egy elég rossz hírrel érkeztem (legalábbis számomra mindenképpen rossz). Sajnos meg kellett hoznom egy elég nehéz döntést, konkrétan hetek óta rágódtam ezen. De akármennyit gondolkodtam is, felsoroltam ellene és mellette érveket ugyanarra jutottam: sajnos be kell fejeznem a blogolást. Ha nem bánjátok nem kezdek bele ilyen olyan magyarázkodásba, meg nem kezdem el felsorolni a miérteket. Sajnos elég sok dolog összejött, amik miatt a prioritást kissé át kellett szerveznem, és arra jutottam, hogy a blog már nem fér bele. Igyekeztem minden tőlem telhetőt megtenni, hogy elkerüljem ezt, de nem sikerült. Így fájó szívvel igaz, de meg kell tennem ezt a lépést. Viszont az oldalt nem fogom törölni, továbbra is elérhető lesz, moly.hu-n ugyanúgy fent leszek (valószínűleg oda fogok értékelést írni egy-egy könyvről), valamint instagramon is megtaláltok majd (ez is marad).
Megértéseteket köszönöm! :)

További szép hetet kívánok Nektek és vigyázzatok magatokra! :)

Puszi,
Petus


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)